Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hymykuoppa, Niin tosiaan muuten meneeki! Heh, taas ois voinu vähän ees yrittää älliä käyttää.. :grin Mut hei kiitos tästä, nyt kyl sain varmuuden siihen etten lähe kyl noit 50senttisii ostaan, sit jos tosissaan muka niin pieni poitsu tulee niin haen sit vaik jälkeenpäin, mut en jaksa uskoo et sille on tarvetta. :)

Cranberry, Siis mitä se on ny tehny??? :eek:

No helvetti änkee tänne just nii ku huvittaa ! Ja voi voi ku poika on niin mummin poika. Ja sano hakevansa huomenna pojan sitten ulos ja tekemään tätä ja sitä ja syömään. Anteeks mitä vittua ! Se lapsi on mun ! Et sä sitä tule hakemaan multa jos mä en itse halua ! Siis se nyt meinaa et ku on saanu auttaa ni voi joka päivä olla ja hoitaa :mad: Se on ihana apu, mut sit käy aina näin. Ja eilenki ku olin pojan kaa pihal ni änkes siihen. Hmm.. Enkös mä saa itse olla pihalla lapseni kanssa niin ettei siihen änkee muut ? Vittu tulee kesästä sota jos en saa omalla pihalla olla omien lasteni kanssa rauhassa ! Ja tää tupakka tappelu on kaiken huippu !

No joo kyl ny vois kysyy sulta et käykö se eikä vaan ilmottaa et joo mä tuun sit huomenna hakeen.. Ja varmasti on ollu iso apu ja oot kiitollinen,mut kylhän se niin on et pitää sit osata myös antaa tilaa eikä varsinkaan tosta noin vaan tehä kaikkee kysymättä sulta.. o_O Minkä ikänen tää anopin mummo muuten on? Ihan vaa mielenkiinnosta kysyn. Mikäs tupakkahomma siel sit on meneillään? o_O

Täyttää 64 joulukuussa et vielä riittää virtaa :grin No ku tällä pihalla kaikki polttaa. Ja niiden mielestä on ihan ok halia meidän poikaa rööki huulessa. Ja minustahan se ei oo ok. Vaikka itekki oon polttanu ni mun mielestä se tupakka pidetään erossa pienestä lapsesta. Ja sanoin taas ukolle et ihan oikeesti voisko se perkele sanoo näistä asioista sitten kun minä en saa itseäni ilmaista. Ku tuo anopin äiti ei oo koskaan välittäny vaikka on tupakki kädes ja vauva ollu vieressä.

No joo ymmärrän kyl sua hyvin, oon kans samaa mieltä tossa asiassa, et ei sitä sauhua tartte pienten naamaan puhallella, jos polttaa niin voi hyvin tehdä sen vähän kauempana!

Siis ei mua se tupakointi muuten haittaa, mut pikkasen välii siihen lapseen ni olis ihan kiva. Mut itteensä se taas tulee ottaa ku pitää herätellä et hei meidän lapsi :confused: Nooh ei voi mitään :grin

Voi voi kun se on pahimman luokan marttyyri :grin Mä oon pilannu sen äitienpäivän ja sitä kuule muistellaan aina :grin Eipä sillä käyny mieles et oli mun eka äitienpäivä ja se teki siitä kurjan o_O Mun maha on taas kivi kova pallo o_O

Haha! Uskomaton muori! :grin Hyvä munkin on tääl naureskella ku ei ite joudu kestään sitä, ei varmasti naurattas eukkoo enää jos ite joutus päivittäin katteleen.. :grin

saako täällä ketjussa juhliakin?palautin just kandityöni :wav...karsee homma,jouduin viime hetkillä mm.kirjotteleen lähdeluetteloo uusiks kun olin siä mokaillu jne..enkä olis todellakaan selvinny noista Word-teknisistä jutuista ilman tuota ihanaa miestäni,joka viä äskön puolenyön jälkeen kotiin 10h työpäivän jälkeen tultuaan jeesas mua ja laitto homman kuntoon :love7
enää pitää tehä siitä se kypsäri jossain vaiheessa,kuhan sen joku joskus ehtis lukeekin... ja jatkaa suorilta huomenna gradua.onneks aihe on täysin sama,syvennän sitä vaan,niin voin hyödyntää käytännössä kaiken kirjottamani tekstin melkeen sellasenaan.ehkä mulla on toivoo nipinnapin saada ne paperit just ennen jakaantumistani.ellei si tuu jotain ylläriä,et puuttuu joku kurssi tms :p näitähän aina käy...enpä oo tässä tän päivän koulustressissä muistanu ainakaan mitään raskausjuttuja paljo miettiä!tai si se muksu parka ei liiku vaan velloo mun stressihormoneissa siellä o_O

Cranberry, tohon en kyl osaa sanoo yhtään, mullekki toi närästys on nii uus juttu kun ikinä ei oo muuten ollu paitsi raskaana, mut sen oon täs oppinu et närästys on kyl ihan syvältä!! :confused:

heidi, Hyvä,hyvä,hyvä!! :)

Pommiina, Niin mullekki tää närästys on aivan uusi ilmiö :confused: Toivon ettei enää raskauden jälkee vaivaa ! Niin syvältä !

Heidi, Hienoa ! :)

Åke, Hyvä et yö meni suht hyvin :) Sulla on tollanen herätyskello vauva :grin Mun vauva on aamua laiska ja ilmottaa itestää pari tuntii tyylii heräämisen jälkeen o_O

Itellä taas yö meni huonosti ! :sad001 Outoi menkkamaisii kipuja taas ja en sitten saanut nukuttua :confused:

Ei oo helpottanu :sad001 Tosi inhottavaa jomotusta o_O Ja ärsyttää ku kauheesti taas kiukututtas kun on huonosti nukkunu:rolleyes: Kyl mä muistaakseni oon jostain lukenu et vois liittyy siihen, mut ääh tiedä nyt noista merkeistä et koska se synnytys alkais :grin Mua kyllä huolestuttaa se huominen sydänäänikäyrä. Entäs jos se on huono ? Mitä ne sit tekee ? Ja mikä sit tolla vauvalla on :confused: Mun vauva ei oo vieläkää heränny :confused:

Takaisin