Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Cranberry, No voi hittolainen, miksköhän sulle ny ei sit selitetty sitä asiaa niin et tällänen tavallinen tallaajaki vois sen ymmärtää, vai saatkohan sit niinku maanantaina tietää lisää ja tarkemmin.. o_O Tosi ikävää, toivotaan nyt parasta ettei siel mitään olis!!

Mä en kyl pysty ajatteleen asiasta noin kauniisti kun åke. Kyl munkin ymmärrykseen menee jos jonkinnäkönen käyttäytyminen kovassa stressissä ja huolensekaisessa mielentilassa, mut siis tollasessa syyttelyssä menee kyl munkin raja!! Mä en haluu ees kuvitella miten mä reagoisin jos mun oma rakas sanois mulle jotain vastaavaa ja hyvänenaika noin vakavasta asiasta! Mut onneks mun ei tarttekkaan, koska tiedän ettei se ikinä vois satuttaa mua tolla tavalla...

En mäkään oikein ymmärrä et miks tollasia heitteli ilmaan :confused: Kun siis mulla myös reuman lisäks neurologisii onkelmii niin pikkasen jäi vaivaamaan et mitää helvettiä ne nyt meinas :eek: Kyllä mää nyt tiedän et mun lapsille voi tulla mun sairaudet, mut ne prosentit on hyvin pienet. Ja en mä uskois et ne noin nopeasti näkys kun oon muutenkin käsittänyt lääkäreiltä et aikasintaan nuo puhkee 1,5 vuoden iässä. Et on kyllä nyt kovin kurja olla :sad001

Ja kyllä mä tiedän et tollasta paskaa ei pitäs kenenkään kuunnella. Mut jotenkin vaan toivon et tää olis tästä tilanteesta johtuvaa ja niin kun se varmaan onkin. On tää nyt niin vaikeeta monellakin tapaa... o_O

No onneksi pikku mies oli aivan ihana taas tänään :) Päikkäreitten jälkeen syötiin ja mentiin pihalle. Sit potkittiin hauvan kans palloo ja ajeltiin pikku miehen "mopolla" :) Sit lähettii yhes ripustaa pyykkii ja kylvettiin sit niin et äitille tuli märkä t paita kisa ku jätkä kasteli mut ihan kokonaan :grin Harmi vain et tää touhuuminen teki mut kamalan kipiäks :sad001

Åke, Enpä tuohon osaa fiksusti vastaa joten sanon vain kiitos :Heartred :)

Ja muut ymmärrän teidänkin kantanne 100 prosenttisesti :grin

Hymykuoppa, Pitää nyt kysyä siitä sun suonikohjusta et siis miten se oikee tuli ? :eek: Mä en tuo toukokuisis enää viittiny kysellä ku muuta höpötetty jo sinne perää ni aattelin et tääl huomaisit paremmin :)

Joo ei todellakaan ole, se on kyl kans tullu huomattua. Ja kyl niitä potkuja on saatu päähän täälläkin ihan kaikessa merkityksessään yms, mut mulla ne ei oo kyl mitenkään kaunistanu ajatusmaailmaa, pikemminkin kovettanu.. Yksilöllistä kaikki.. :)

Ja siis mistä hitosta te niitä mammavaatteita shoppailette? Mä en tiiä mistään muualta ku netistä.. :eek:

Hui hymykuoppa :eek: Varmasti tekee kipiää :confused: En tiennykkä et haaroihin voi tulla suonikohju :eek: Luulin et ne tulee aina sääriin tyylii :confused: Hyi samperi ajatuskin sattuu :sad001

Oonkohan mä jotenkin outo tapaus ku en tarvii ollenkaan noita mamma vaatteita ? :grin

Mä en oo ikinä kuullukkaan et voi alapäähän tulla tollasta :eek: Hyi herran jumala on varmaan kamalaa ! :eek: Siis en mä muista et esikoisenkaan aikana kukaa ois tollasista varotellu :confused: Ihan ku se seksi ei ois muutenki näiden kipujen kaa hankalaa ni sit viel tollasia pitää tulla :mad: Siis raskaana oleminen on niiiiiiiiin syvältä sieltä itestäään.......

No hyi saatana!!! :eek: Siis mäki luulin et oli puhe jostain sisäreidestä, ku ihmettelin jo sitäkin kun oon aina kuvitellu et ne tulee vaan sääriin, mitä ny noita oman mummini esittelemiä kohjuja oon joutunu katteleen.. :grin En oo mäkään kyl kuullu et ihan häpäriin voi tulla, karseeta! :confused:

No ihan totta kyllä! Mut on kyl syvältä tollaset kohjut, tuli ne sit mihkä hyvään.. o_O Mul on viel jotenki se et aina kun puhutaan suonikohjuista niin nään silmissäni ne meijän mummin jalat, hyh.. :grin

Mun isä oli just leikkaukses ku sil oli nii pahat suonikohjut ja en kyllä haluis sellasia omiin jalkoihin :confused: Varsinkaa ku nykyäänhän ne ei edes helposti ota niitä pois. Niitä pitää olla paljon ja kipeitä o_O

Mä muuten hukun kohta noihin sairaala laskuihin ! Vittu että voi kyrpiä ja pahasti ! :mad:

Takaisin