En mäkään oikein ymmärrä et miks tollasia heitteli ilmaan
Kun siis mulla myös reuman lisäks neurologisii onkelmii niin pikkasen jäi vaivaamaan et mitää helvettiä ne nyt meinas
Kyllä mää nyt tiedän et mun lapsille voi tulla mun sairaudet, mut ne prosentit on hyvin pienet. Ja en mä uskois et ne noin nopeasti näkys kun oon muutenkin käsittänyt lääkäreiltä et aikasintaan nuo puhkee 1,5 vuoden iässä. Et on kyllä nyt kovin kurja olla
Ja kyllä mä tiedän et tollasta paskaa ei pitäs kenenkään kuunnella. Mut jotenkin vaan toivon et tää olis tästä tilanteesta johtuvaa ja niin kun se varmaan onkin. On tää nyt niin vaikeeta monellakin tapaa...
No onneksi pikku mies oli aivan ihana taas tänään :) Päikkäreitten jälkeen syötiin ja mentiin pihalle. Sit potkittiin hauvan kans palloo ja ajeltiin pikku miehen "mopolla" :) Sit lähettii yhes ripustaa pyykkii ja kylvettiin sit niin et äitille tuli märkä t paita kisa ku jätkä kasteli mut ihan kokonaan
Harmi vain et tää touhuuminen teki mut kamalan kipiäks
Åke, Enpä tuohon osaa fiksusti vastaa joten sanon vain kiitos
:)
Ja muut ymmärrän teidänkin kantanne 100 prosenttisesti
Hymykuoppa, Pitää nyt kysyä siitä sun suonikohjusta et siis miten se oikee tuli ?
Mä en tuo toukokuisis enää viittiny kysellä ku muuta höpötetty jo sinne perää ni aattelin et tääl huomaisit paremmin :)