Joo siis itellä tuli kans samanlainen fiilis nyt ku oikee funtsi sitä kokemusta!
Mä en meinaa oo kauheesti viel ajatuksia tolle synnytykselle uhrannu, et toistaseks oon ihan rauhallisin mielin, mut kyl se paniikki sit kerkee iskeen vielä, mutta silleen hyvällä tavalla..
Oi,oi toi onkin varsinaista herkkua et joku sanoo viel neidiks, noi lähipiiristä kun suorastaan aina vittuilee kutsumalla rouvaks.
Kuule eipä tänne ihmeempiä, kävin tänää tos vähä shoppailees sit niit 56senttisii vaatteita lisää yms. ja muuten sit vaan touhuillu kotona, samaa settiä päivästä toiseen..
Ja siis huomasin tos et mun kintut on taas sen verta turvoksiin et jopa nilkkasukat jättää jäljet!! Mikähän tohon turvotukseen auttais vai auttaakohan siihen mikää.?
Mut mitäs sinne? Luin tos et teil ollu siel mummojen kans taas vähän vääntöö!! Huhhuh, ja melkosta tekstii oot joutunu kuunteleen! Siis miten ihmees te ylipäänsä ootte päätyny asuun sinne muorin ja anopin viereen..? 
Oi,oi toi onkin varsinaista herkkua et joku sanoo viel neidiks, noi lähipiiristä kun suorastaan aina vittuilee kutsumalla rouvaks.