Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ei åke kaikilla jälkivuoto ole mikään niagara, mulla vuoto kesti 3vrk eikä ollut mitenkään runsasta. Tai no mulla on tosi runsaat kuukautiset, niin oli samanlaiset. Tikkejäkin laitetiin, mutta haava parani hyvin ja noin kuukauden kuluttua uskalsin kokeilla seksiä.

Palaan myös tuohon neuvolakorttijuttuun, että vaikka olet antanut luvat katsoa tiedostojasi, niin siltikään ne eivät välttämättä näy kaikissa paikoissa. Meillä ei näy sairaalassa terveyskeskusten tietokannat eikä terkkareissa kaikki meidän jutut. Ja itse kyllä kannan neuvolakorttia mukanani, koska olen joutunut tilanteeseen että olin todella huonossa kunnossa, niin siitä kortista ambulanssissa jo näkivät raskausviikot ja veriryhmän. Mulla on siellä ylhäällä myös mun allergiat.

Teilla on emannat asiat aika hyvin kuitenkin tuolla seksi ja hellyys rintamalla... Mun aviomies asuu taalla pallon toisella puolella ja yhdessa ollaan n.4kk/vuosi. (tahan yritan saada muutoksen ensi vuodeksi kun isanta saa opinnot suoritettua)
Viime vuoden "lomatuliaisina" olin raskauden alussa ja rv11+ tuli keskenmeno ja ei uusinta yritysta paassy tekee ihan noin vaan.
Joulukuussa tulin sitten tanne ja nyt 10+ joten vuosi tuli valia. Nyt pidetaan peukut ja varpaat pystyssa jotta tama kestaa ja on terve. Tokihan teidan juttuja lukiessa ruvennu miettii kaikkia mahdollisia kauhu skenaarioita kohdun ulkoisista jne. kun ei sinne ultraan voi noin vaan taalla menna. Nyt yritetaan selvittaa etta onko taalla missa sairaalassa sellaisia ua-laitteita jotta jotain nakyis...
Joten mun hellyyden saaminen jne. on sitten taas reilun kuukauden paasta +-0 kun tulen Suomeen.
HUOH!

No ku mua ei humalaiset haittaa ja ei tuo valvominenkaan ja oon jotenki aina ollu kiinnostunu asiasta ni oon miettiny et pitäiskö ruveta alalle :) Tosin onnistusko kahden lapsen kanssa tuo duuni ? :confused:

Voi olla että jos terkkarit on saman kaupungin sisällä, niin voi näkyä potilastiedot mutta meidän sairaanhoitopiirissä on paljon maakuntien terkkareita niin eivät näy tiedot. Meillä edelleen tulostetaan ihan paperille potilaan tiedot, kun siirtyy terkkariin.

No joo se siitä byrokratiasta, se on asia jota ei tällainen tavallinen pulliainen voi ymmärtää :computer012

No ku mun mies on kumminkin töissä aamuviikon 7-15 ja sit iltaviikon 15-23 ja ne vuoron perään. Ni ehkä sais järkättyy nii et vois tehdä tollasta työtä :) Tosin kestääköhän tää mun vanha reumanen kroppa :grin

Voihan sitä aina kokeilla! Silleenhän se sit selviää :) Rupeet nyt kuule äitiyslomalla lueskeleen vähän baarikirjoja ja annat ajatuksen muhia.

Mulla niitä onkin :p Oon resepti kirja ja coktail kirja friikki :grin Ei sillä et kovin usein leipoisin vaikka kirjoja löytyy :rolleyes: Mul tulee maha kipeeks ku tuo ukko aiheuttaa mulle stressiä.... :sad001

Nyt on kuulkaas baari jo auki ja mä lähden sinne hämmentään tän pallomahan kanssa, palataan huomenna pallomasut :)

Mä vollotan tääl kotona ja kattelen ku poika touhottaa :sad001 Tuntuu niin pahalta ku ei voi itse leikkii sen kans :sad001

Sulla on ollu rankka yö siis :grin Nuo supistukset ei oo yhtään kivoja kyl :confused:

Takaisin