Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No tilaa jostain kotiinkuljetuksella pizzaa!? :p

Mä just lähetin miehen hakeen mulle juustokakkua. Voisin syödä kokonaisen kakun päivässä ja unohtaa kaiken muun ruuan...

No hempskatti muuten vois, mut en ny saa tallustella tonne pihalle sitä hakemaan ku tää meidän kommuuni asuminen on vähän hankala :sad001 Ku meil on iso piha ja sit tuol parkkiksen edes on portti ja mis on anopin asunto ja anopin äidin ja tää meidän koti on jus tääl toisel laidal eikä oo portin vieres. Ja sit tääl kyläl on vaan kaks pizzeriaa mis on kotiin kuljetus ja ne pizzeriat on juuri sellasta känni kebab kakkaa mistä en edes haluis tilata :sad001

Anteeks åke ! :grin Mä en vaa saa aikaseks :oops:

Harmittaa ku se ukkokin nii myöhää töis ettei voi pitsaa tuua :grin Miks just nyt tekee kamalasti mieli kaikkea hyvää ? o_O Onkohan nää jotain seksin korvike himoja ? :confused:

Munki ukko sanoo et se haisee kamalalle :grin No ku tää syömis himo on tullu just tänään ja ihan mahottomana vielä ! :oops: Eikä mul ekan kans ollu mitää syömiseen liittyvii juttui et varmaan kamala puute tila mulla ku on pakko saada jotain hyvää koko ajan :grin Ei ole kivaa tämä ! MINÄ HALUAN SEKSIÄ !! :mad:

Takaisin