Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No hemmetti en mitään :grin Pikkasen keräsin tavaroita ja nyt tänää sain listanki tehtyy, mut kassi tyhjänä. :grin Nyt on kyllä pakko pakkaa. Meinaan supistaa nii perkeleesti ja lähen tästä suihkuu hakee helpotusta ja jos ei auta ni sit kaasupohjas sairaalaan o_O Hui mikä olo :confused:

Johan ois koru ku olis sellanen kesto kuumotus :grin Vähänki ku liikkuis ni heti ois saamassa :p

Cranberry hyvä kun soitit. Mä oon täällä ihan huolissani ollu susta taas koko päivän! Ja sinne sairaalakassiin...kosmetiikka, pesuaineet, hammasharja, vaihtovaatteita, neuvolakortti, puhelimen laturi ja jotain tekemistä mistä riittää iloa niinäkin hetkinä kun joutuu olemaan yksin. Kyllähän sun mies sit voi tuoda jotain jos kaipaat jotain muutakin :)

Niin tossahan nyt tuli ne tärkeimmät! :)

Joo toi tatskan suunnittelu vie kyl oman aikansa, oikee kadehdin niitä jotka on siin hommassa luonnonlahjakkuuksia et piirtää tost noin vaa itellensä tatskan! Joo mä en todellaka oo sellane.. :grin

Mää oon piirtäny itelleni pari :p Mut iholle asti ei oo päässy :grin Suihku helpotti ! Nyt tulin sohvalle löhöömään ja pidän liikunta tauon ja sit syön ja pidän taas pitkän tauon ja sit katon ton kassin loppuun ja sit tuun lepii :grin Nyt mä vaan yritän lepää ! :)

No niin just, tätä mä meinasin, hemmetin taiteilijat!! :grin No mutta toi lepohan kuulostaa oikein hyvältä vaihtoehdolta! Meki ajeltii tänne mun kotikylään kun ukko on tekemäs tääl jonkun duunihomman niin tulin sit tähän mun isälle, mutta eihän sekää oo tietty viel ees kotona! Oon tääl jo tunnin istunu koneella täl saatanan kovalla jakkaralla et on perse ja selkä ihan paskana! Mä haluun kotiin mun ihanalle omalle sohvalle! :grin Ja kaikenkukkuraks on varpaatki ihan jäässä!! :mad: onneks käydään synttärikakulla ennen kotio menoo ni saa ees joain lohduketta.. :p

Haha :grin Voi sun karmeeta kohtaloa :grin Sun pitää hakee joku viltti varpaille :p Mäkin haluisin kakkua ! Jotain kunnon mansikka nam nam herkkua :grin Tää on selkeesti raskauden aiheuttama himo sillä mä meinaan inhoon kakkuja o_O

KÄSKYSTÄ ! :grin On se niin mukavaa ku täälläkin mua holhotaan ja vahitaan :p Ukko ihan täpinöissää pistää viestii töistä et nyt sit heti soitat ja lepäät vaan ja ihan hirviää mussutusta. :confused: Kyllä mä ymmärrän et on huolissaan mut vähän vois rauhottua :confused:

Hah! älä muuta sano! En oo käyny missään kyläilemässä ties koska viimeks, niin en taatusti käy tän kokemuksen jälkee taas ihan hetkeen missään, saatana! :grin

Mä en muute kans yleensä oo mitää kakkuihmisii, mut nyt kyl maistuu!! :p

Joo åke must tuntuu et mulla sopii ainoostaan noi kaks ääripäätä, joko touhuun jotain koko ajan tai sit lysähdän mukavasti sohvalle, eli ei tällänen "puolivirkeenä" olo.. :wink

Oi,oi,oi!!! Rupee ihan kuola valuun ku aatteleeki moisia herkkuja!! :p Jes, no ukko tuliki just joten tää likka alkaa poistuun ja marssii kohta hotkaseen Kokonaisen kermakakun!!! :grin

Teillä tuntuu olevan ihan lepposat keskustelut täällä niin en tiiä uskallanko tulla muriseen ja valittaan... Saako vähän kiukutella?

Takaisin