Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo mä kans totesin et kyl saa ruveta kattoon missä istuu, eilisestä ollu selkä kans ihan rikki ja illan kotona istuskelin sit jumppapallon päällä. Voi hemmetin hemmetti, kyl ne oireet taitaa vaan hiiviskellä tännekkin pikku hiljaa meinaan närästyskin on tehny tuloaan.. :confused: Mua ei oo ikinä muullon närästäny paitsi raskaana.. Noh, tää päivä lähti perus jumpalla ja sit kotio istuun koneelle. :grin Kai sitä tyätyy vähä yrittää jotain tehä, täytyy vaan mennä ihan ton selän mukaan.

No onkos siel Cranberry supparit helpottanu? Oot ainaski viel kotona :)

Eilen illal tuli aika tiheeseen et melkee 20 min välein kunnes ne sit puolen yön jälkee helpotti. Noh nyt sitte taas vaan makuultee koko päivä ja jos ne alkaa uudestaa tulee tiheeseen ni lääkäriin :sad001 Tää on niin masentavaa oikeesti. Nytki tekee pahaa kattella pojan leikkei ku haluis ite olla mukana. Mut on vaan pakko tän toisen takii jaksaa, mut silti tekee niin pahaa :sad001

Mullaki tullu nyt närästystä :confused: Inhottavaa :confused:

Hymykuoppa, Hui kamala mikä uni :eek: Onneksi on varmaa et noin ei tule tapahtumaan :grin Hieman on kenties vilkas mielikuvitus ollut yöllä :p Mut ei tollaset painajaiset kyllä kivoja oo :confused:

Mä taidan elää jotain painajaista. Oon viimeks ollu ulkona viikko sitten ja nyt en oo nähny auringon valoo ku ikkunan läpi. Tänään oon ollut super väsynyt puhki ja poikki ja mitään muuta tehty taaskaan ukon kanssa kun riidelty. Se vaan huus mulle miten tyhmä ja idiootti mä oon ja miten mä tapan tai teen meidän lapsesta vammasen.. Kun mä valitin ja itkin sitä kun en jaksa olla pojan kans ja haluisin vaan lepää. Noh pojan piti mennä mummille, mut ukko oli sitä mieltä et se jää mun kans tänne. No just tänään ku oon niin kuollu ku vaan voi olla. Ja siitähän sit tuli lisää riitaa. Loppu tulos oli se et mä oon paska äiti ja mä teen nyt pahaa tälle lapselle ja sit hän lähti tyytyväisesti töihi ja jätti mut tänne pojan kans vollottaa. Et fiilikset kyllä korkeella taas :sad001

Siis mitä?? Ymmärsinkö ny oikein et ensin ukkos haukku sut pystyyn et tapat vauvan kun et malttais levätä, mut sit kuitenkin jätti pojan sinne sun kans eikä vieny mummille vaik nimenomaan SÄ olit sitä mieltä et sen ois hyvä nyt mennä mummille et saisit LEVÄTÄ kun oot poikki..???

:o no ei kuullosta kyllä hyvältä. En ymmärrä miten sun mies voi suhtautua noin. Kyllä pitäis löytyä eneän ymmärrystä! Koita nyt jaksaa tää päivä. Toivotaan että se pikkumies ei rupee hankalaks vaan antaa sun levätä!

Tulee nyt huhtikuun alussa vuos ja 6kk. Et onhan se reipas ja omatoiminenki jo. Mut pinnasänkyyn pitää nostaa ja jos tarvii alas mennä ni portaat kantaa. Ylös onneks osaa tulla itte jos ei iske kiukku. Tietty viel syöttötuoliinki pitää nostaa. Onhan siinä 12 kg painoa et ei se kevyt enää oo :grin Sit se ei oo nukkunu päikkäreit meidä riitelyn takii eli sille iskee jossain välis väsy kiukku ja sit tulee varmaan sylin tarve :sad001

No onhan toi vähän hankalaa kun toinen on nii pieni et tarvii vielä apua, mutta sit kuitenkin niin iso että sulle tekee pahaa auttaa ja nostella :/ Mun on oikeesti tosi vaikeeta ymmärtää sitä sun miestä ja miks se haluu nyt tehä sun olon entistä hankalammaks!

Niin ku mä en ymmärrä miks pitää syyllistää ja haukkua et tulee entistä pahempi olo :sad001 Muutenkin masentaa tää. Onneks tuo poika on opetettu niin ettei koko ajan roiku sylis ja tykkää leikkii myös iteksee :)

Siis eihä tos oo päätä eikä häntää!! Mun on kyl ihan pakko sanoo et tosi mulkkumaisesti se sun ukkos osaa käyttäytyä! Ihan ku sille ei mikään kelpais ja mihkään ei oo tyytyväinen, sit kun haluisit nimenomaan levätä niin ei vie sit sitä poikaa hoitoon, siis uskomatonta! Huhhuh! Täytyy kyl sanoo et mun on nostettava sulle hattua et sun hermot kestää kattella tollasta, itestäni en tossa tilanteessa olis niinkään varma.. o_O Mäkin just kannustin ja siis toki kannustan edelleen tsemppaan kimpas loppuun asti, mut ei toi sun ukkos sitä todellakaan helpoks tee.. :mad:

mä en kyllä kestäis jos tän raskauden lisäks pitäs hajoilla viä mieheen :confused::mad: meillä ei kyllä onneks edes riidellessä haukuta tms toista.ja kun tolle ei kauheesti alkokaan maistu (viimeks kesti tunti juoda yhtä olutta :grin) niin sekin ongelma on pois tästä suhteesta (toisin kun eksän kanssa aikanaan).

tänään taas kärvistelen uutuusraskausoireen kanssa,joka vois olla vaikka bad boob day tai hot nipples...toi nännipihan ja nännin alue on ihan hullun kuuma :eek: tulee kohta keitettyä maitoo varmaan :confused: äärimmäisen epämiellyttävän tuntusta,ja outoo.hyi.

Niin... Kukakohan kertois mun miehelle sen et tarviin ymmärrystä enkä huutoo ? :confused:

Hyi toi tuntuu varmaan kamalalta :eek: Onneks mulla on vaan tuo tissien kutina saunan tai suihkun jälkeen. En kyllä kestäis jos nännejä kuumottas o_O

Joo kyl tää raskaana oleminen on muutenki jo tarpeeks rankkaa ni ei kyl varmaa pää kestäis jos sais koko ajan olla nyrkit pystys ukon kans.. Tokihan ny välil riitoja tulee ja pitääkin tulla, ne virkistää mukavasti, mut rajansa silläkin on! Tänään ukko heittäyty marttyyriks ja kitisi tossa kun hän on niin saamaton mies, eikä mikään valmistu ikinä (meinas tota remppaa) ja lässynlässyn.. Ja mä en tollast voi siis sietää ollenkaa!! Sanoin sit samantien ukolle et Niimpä, kyl sä sitten oot ihan patalaiska paska, yritä nyt tollasen kans sit elää! Johan loppu ruikutus.. :grin Ja hetken päästä naurettiin! Ja totuus on se et ukol on vakiduuni ja sivutoimena oma firma, remppa hyväl mallilla siihen nähden et kiire ei oo mihkää, joten mulle on ihan turha ruveta lässyttään tollast marttyyri paskaa! :grin

Mä niin vihaan sitä ku miehet alkaa marttyyreiks ! Munki ukko on sit sellane ruikuttaja et monesti tekis mieli sanoo no hyppää vittu parvekkeelta :grin Sama jos hän on kipeenä. Niin koko maailma romahtaa ! Sit pitää hyysää ja hoivaa ku jotain vauvaa ! :mad: Ja no kuten tässä mun tilanteessa nyt minä edelleen kannan hänelle sen kylmän kaljan vaikka mun pitäs makaa ja levätä :mad: Kyllä miehet on niiiiin herkkiä ! :grin

Pommiina, Mäki oisin sanonu tollee ukolle :grin Vähän kyllä olisin halunnu nähä ukkos ilmeen :p

Haha!! Ja siis just toi kans ku se on kipeenä ni voi jessus sentään!! Mulla nousee samantien karvat pystyyn kun huomaan et se rupee vieres niiskuttaan, et ei saatana kohta se on taas niin helvetin kipee kun pieni lunssa iskee!! Se ottaa niin pattiin et tekis mieli suorastaan repii silt nenä irti et nyt vittu loppu se niiskutus! :grin Hitto ku kiehuu jo pelkkä ajatuskin.. Jos oikeesti toi ukko olis meillä raskaana ja näiden kaikkien vaivojen kans ni mä veikkaan et mä olisin jo aika päiviä sitten kuristanu sen!! :grin

Jos mun ukko ois tuon ekanki tehny ni ei kyllä varmasti ois toista ! :grin Se vikisee jo pienestä närästyksestä ku on nii epämukava olo ni mietippä ku joku tamputtas sen mahas alapäätä 24/7 :grin Se tulis hulluks ja jos sen pitäs synnyttää ni voi sitä vikinän ja itkun määrää :grin Tosin oon kyllä samaa mieltä tossa et ei varmasti sinne synnytyssalii kerkeis ku listisin sen tänne kotio ku ei jaksais enää kuunnella :p Ei tulis meille lapsia jos mies ne tekis :grin Ja muaki aina puistattaa ku tuo alottaa jonku valituksen päänsärystä tai muusta. Mulla ku särkee päätä ni se kaivaa vahvistimen esii ja alkaa rämpyttää kitaraa :mad: Sit ku kysyn onko just ny pakko ni se alottaa sen hirveen marttyyri itkun ja sit mä meen ovet paukkuen ulos ku kilahtaa nupissa :grin Ja aina vaan on samanlaista o_O Koska sitä oppis jotain ? :confused::p

Mulla kun on päänsärkyy niin kummasti rempassa on just porausvaihe eessä! :grin Tosin kyl se nykyään kysyy et voiko porata, ja vaik hermot ja pää ei kestäiskään ni ei sitä viiti kieltääkään ku tietäähän se mikä narina sit alkais ku ei saa tehtyy remppaa eteenpäin.. ;) Ja tottahan sekin.. Ite oon kyl ollu taas aika laiskimus tän kodin suhteen.. Ottanu päähän toi selän vihottelukin ja jotenki ramassukkin aika vietävästi.. Eilen illal ku vihdoin pääsin maate ja sain hyvän asennon ni eiköhän hetken päästä pieni märkä nenä töki naamalle, sit kissaperkele änkes mun tyynylle nukkuu!! :grin

Takaisin