Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noo tunnen kyllä itteni ihan lahnaks ku en oo saanu mitään aikaseks ! Mut eipä mun noita seiniä enää parane maalaillakkaa. Tais olla viho viimine virhe ku sitäkin tein tääl iltasin :grin Oi miten suloinen pörrö kaveri sul voi olla siel :p Mullekki karva vauva ! :grinTosin tiedän kyl miten rasittavia ne kissat osaa olla ku tulevat sinne sänkyy pyörimää :grin Ja eihän sun kaikkee tarvii jaksaakkaa ku sä oot sentää raskaana :p

Ja jipiiiiiii ilta supistelut alko o_O

Onkos tääl kaikki viel paikalla? Meinaan vaa ettei mitää sairaalahommia oo yön aikaan kerenny tuleen.. No niin, eilen pidin ansaitun lepopäivän ja tänään onkin pakko siivota tää kämppä kuntoon koska siis tää on kun pommin jäljiltä!! :eek: Ja kiinnostais kun kilo paskaa.. :grin Onneks toi auringonpaiste vähä virkistää mieltä!

Hengis ollaan ja kotona viel :grin Pieni aamu kooma täs viel :p Aivan ihana sää ulkona ! :) Tänää kyl täytyy vähän käydä näyttämäs naamaa pihalla :p Meillä ukko on luvannu imuroida ja pestä lattian. Odotan innolla mitä tapahtuu ! :grin

No hyvä ettei sun oo tarttenu viel häippästä mihkää.. :) No jopas!! Ukkoshan taitaa olla hyvällä tuulella kun tollasii menny lupaileen, sehän on hienoo vaihtelua.. :grin

Veikkaan et jossain aineissa ku tollasia lupailee :grin On muuten harvinainen näky jos ukolla sattuu olee imuri ! :p Ne kerrat voi laskee oikeesti yhen käden sormilla :grin Poika on ihanan hilpeel tuulel tänää :) Mukavaa katteltavaa :p

Voi ei åke ! :sad001 Mahatauti on kurja ja vielä kurjempi kun on raskaana ! :sad001 Mut onneks oot taudin näköjään jo selättäny :) Tosi paljon voimia sinne :) Niin se on tosi ihmeellistä et ne saa ittensä kylläseks vaik äiti oiski ihan tyhjä :grin Mä oon todennu mun molemis raskauksis et tuo lapsi juo, mut tyhjäks o_O Ekan kans ku oli se alku pelkkää oksennusta ni vaikka olin just juonu ni ikinä ei oksentanu mitää nestemäistä o_O Se oli tosi outoo :confused:

Hienoo hymykuoppa et oot saanu nukuttua ! :) Näyttäää näköjään kaikilla olevan hyvä aamu :grin Kai se aurinko paistaa joskus kiukkupussienki risukasaan :p Mitähän tästä päivästä vielä tulee :p

Åke, Huih :eek: Molemmista päistä vielä ! Hyi että ei oo kivaa :confused: Tulee paha olo jo sun puolesta :grin Alkaa munki mahas möyrii :p

Hymykuoppa, Joo mäkin tuulettelin liian aikasin hyvää päivää ! Eiköhän tuo maha taas alkanu särkemään :sad001

Ei se mitään åke :) Ymmärrän jos tiput kärryiltä :grin Juu tuo mun masu kipuilee välillä ja sit sellasta outoo "jomotusta" :confused: Sit ton vauvan melkee kaikki liikkeet on oikeesti niin ku kipeitä. Et ne ei tunnu epämukavilta vaan mua oikeesti sattuu tohon mahaan o_O Sit se hikkakin on alkanu niiden kortisoni piikkien jälkee et en tiiä vaikuttiko ne ny jotenki ton mahan kipuiluu :confused: Ja sit mul on ny tullu sillee päivien aikana selkeitä sellasia supistus jaksoja oikee et välil tulee tosi tiheeseen supistuksia. Ne on loppunu suihkulla ja levolla vielä. Mut joskus ne on mun mielest kyl liian huolestuttavan tiheitä :sad001 Ja nyt oon huomannu etten pysty enää oikee istuu selkäsuorana. Tuo mun maha on tosi selkeesti tipahtanu :eek: Siis se on tosi jännä tosta häpyluun kohilta. :eek: Mun pikkaritki kääntyy ku se maha on tollane :eek: Tuleekohan tuo vauva jo ? o_O:confused::eek:

Jaa mulla tulee nyt pitkästä aikaa säännöllisesti supistuksia :/ Neljäs menossa...saa nähä rauhottuisko ihan suihkulla vai mitä tässä vielä tapahtuu.

Takaisin