Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä en kans haluis et menis umpeen...no clithood on varmaan pakko ottaa pois :p mut ton kielen ja industrialin pitäisin kovin mielellään...auttaskohan jos hommais jokku tefloniset?

Heidi kaikki suun alueen lävistykset pitää ainakin ottaa pois siitä huolimatta minkälainen koru on. Se on just sen hätäsektion varalta et jos joudutaan nopeesti nukuttaan niin ei tarvii siinä vaiheessa hidastella lävistysten takia.

Mä haluisin palkita mun pimperon clithoodilla kun on jo kohta kaks lasta saattanut maailmaan :p Ukko on vaan täysin eri mieltä asiasta :mad: Eipä se multa kysy kun käy tatskoja ottamassa että tykkäänkö...

Eikä ! En haluu ottaa tätä huulikoruu pois ! :sad001 Mä kyllä kysyn salliiko ne ku mulla on noita jotain muovisia koruja. Ei kai niist oo haittaa siel jos ne ei oo metallia ? :confused:

Niin kai pitää taas alkaa soittelemaan. Välillä tulee sellasia oikein kipeitä. Ja noi mun kankut särkee ihan helevetisti ! o_O

mä kyllä kanssa jotenkin vastustan noitten korujen poistamista,erityisesti kieli :p se menee niin äkkiä umpeen enkä tod halua sitä uusiks lävistää,ei se niin kivaa ollu...ilmankaan en osaa olla kun se on yli 10v ollu...tämmösiäkin lisä-ärsytyksiä viä :mad: ehkä jos ne olis muovia ja litteet ne pallot ettei olis tiellä?

Sori vaa mut hyi helvetti! En ikinä ottas pimperoon lävistystä! :grin Mul ei siis oo mitään läväreit vastaan (itelläki ollu kulmas,kieles ja navas), mut en käsitä mitä järkee on ottaa sellaseen paikkaan mist ne ei ees näy, kuten esim. nännit, tosin miehil ne on eri juttu jos painelee ilman paitaa, mut enpä oo nähny kovin monen muijan painelevan tissit paljaana tai reva leväällään.. :grin Sama homma tatskoissa.. Noh, mut makunsa kullakin tietty.. :)

Mulla on tehty tuo napa kahteen kertaan ja se teki niin vitun kipiää :grin Huulikoru o tossa jokolmatta kertaa ja en todellakaa halaja et se menee umpeen ! :sad001 Ei kai niist muovi materiaaleist voi ola haittaa ? Ei uskois ainakaan :confused:

Mä en tiedä mikä himo tuli tohon pimpero koruun tuon ekan lapsen jälkeen :p Ukko ei antanu laittaa ja harmittaa kun en sen meitin tauon aikana käyny laittamassa :grin Ois pitäny ! Tatskaa himoon melkee joka päivä ja mä säästin siihi rahaaki, mut sekin siirty tän raskauden takia :mad:

no ittee varten minä otan koruja enkä siks et ne muille näkyis :) ja näkyyhän se sillon kun sen tarviikin :wink plus että se on eniten funktionaalinen lävistys mitä voi ottaa.ainakin mulla ollu.

Niin tosiaan oon ottanu 16 weenä septumin nenään ja mun äiti ei oo ees nähny sitä :p Ukkokin välillä sanoo miks en ota sitä pois kun edes pidä esillä sitä, mut kun mä rakastan sitä ja se on mun nenässä mua varten :grin Tässä just mietin et koska tuo esikoinen paljastaa tolle mun äiteelle et äitil on nenässä koru :grin Ehkä munki pitäs vaan kasvaa aikuseks ja kertoo :rolleyes::oops::grin

No niin tokihan niit ittee vartenki otetaan! :) Mulla vaan on lisäks se ulkonäköpointtikin. Eli tarkotan etten ite koe tarpeelliseks maksaa esim. hymiö tatuoinnista perseeseen, kun en nää sitä ite, eikä se näy muillekkaa, paitsi tietty ukolle aina kun olisin perse paljaana, mut ei sellasest vaa olis mitää iloo tai silleen.. Jälleen hyvin selkeesti selitetty.. :wink Mut niinku jo sanoin niin makunsa ja tyylinsä kullakin. Mä otin viime kesänä ekan tatskani, minkä oli siis tarkoitus jäädä ainooks mut paskat! himohan siit tuli! Nyt koitan suunnitella ittelleni käteen jotain kivaa.. :p Tää eka tuli niskaan, ja joo enhän mä ite sitä nää muuta ku valokuvasta, mut se sit puolestaan hauskuuttaa muita! :wink On siis sellanen söpö ja hauska hahmo.. Ihana älynväläys etelänreissulla ja nyt oon koukussa! :grin

Kannattaa varmaan kysyä omista lävistyksistä erikseen synnäriltä kun voihan se olla että on paljonkin sairaalakohtasia eroja niinkun muissakin asioissa. Voi olla ettei kaikkialla oo yhtä tiukka linja kun täällä :)

Cranberry joko soittelit niistä sun supistuksista?

No mulla on tatskojen suhteen se pointti et haluun et niil on joku merkitys ja tarina :grin Itelle en ottas vaa kirjasta et joo toi vaan oon jo pitkään suunnitellu mitä haluan :) Vaikka välil tekiski mieli hakee joku vaan äkkiä kunhan sais :grin

En oo viel soittanu. Oon koittanu laskeskella niitä nyt tässä, mut kyllä alkaa olla sellanen tunne et kamat kassiin ja menoks o_O

no miltäs ne sit tuntuu? Onks pimppalävärin kans sit koko ajan niinku orgasmin partaalla..? o_O

Sama juttu mulla Cranberry, tälläkin tatskalla on tarkotus et siin on myös mun miehen lempinimi mikä siis sopii vallan mainiosti tähän hauskaan hahmoon! :) Jotenkin meinasin tohon käsitatskaan tulla yhdistään lapset, mut se et miten niin siin on tekemistä että saan siitä mieleisen.

Mäki haluun lasten nimet mut en vielä yhtään tiedä miten o_O Ja uuuu haluun tietää kyl miltä se koru tuntuis :grin Siskolla on mut silt ei oikein kehtoo kysellä o_O Ukon sisko on sanonu et lisää nautintoo kyl :p

no ei oo koko ajan orgasmin partaalla :grin mut kyllä se siihen auttaa itse tilanteessa.tosin ei kaikilla.mut yleensä se lisää sitä vähintään sitä kautta,että mies tykkää siitä niin alue saa enemmän huomioo :grin

Soitin äippä polille ja nyt jään vielä oloa kuulostelemaan kotiin. Poika meni mummolaan ja nyt seurailen helpottaako lepo supistuksiin. Jos ei niin tänään lähdetään sairaalaan uudestaan. Niin mitäs tuohon kassiin nyt laittais et olis kaikki valmiina ? :confused: Nyt on kyllä kova jänskätys taas :confused: Ja ihan ku joku pistelis mua taas niillä piikeillä. Kipu on tosi kova :eek:

Heh, mä niin näin mielessäni sen kuvan ku kulkisin vaikeennäkösesti pitkin kyliä koru pimpsassa kovissa hekumoissa.. :grin

Cranberry, ookko jo jotain saanu sinne kassiin laitettuu?Niit vaatteita?

Takaisin