Ei tie mistä päästä alottais. Vituttaa jo ties monettako päivää. Miehen kans sukset ristis. Tämä alkoi siitä, kun parisen viikkoa sitten sanoin, että tarvisin hieman enemmän tukee tän raskauden aikana, erityisesti sen takia, että pystyn olemaan polttamatta. Siitä alkoi sitten ihan hirvee show. Mies on yrittäny olla polttamatta, mutta ei pysty. Ja jos ottaa yhdenkin kaljan, niin senhän on pakko mennä röökille. Ja sehän juo joka viikonloppu. Mikä sinänsä ei oo koskaan haitannu, kun ei se baareissa notku ja luotan siihen sata rossaa. Pitkä yhteinen historia takana ja monta vastoinkäymistä selätetty.
Mutta perkele,kun se vois vetää vaikka askikaupalla töissä ja kaikkialla muualla, niin miks tarvii kotona polttaa?
Mä en kestä. Vittu joudunhan mäkin taisteleen koko ajan sitä himoo vastaan, niin miksei se voi tosissaan yrittää? Tämän lisäksi se on alkanu valittaan IHAN joka asiasta. Mikään ei oo hyvin. Hirveetä kitinää koko ajan. "Mulla on pää kipee, mulla on selkä kipee, mä olen lihava, mulla ei oo hermoja ollenkaan, töissä on vaikeeta" jne. Yhtä ainutta positiivista asiaa en oo kuullu sen suusta moneen viikkoon. Se kiukuttelee meidän 4 veelle ja paiskoo ovia.
Sitten voi helvetti sentään, se löysi siitä odotusajan kirjasesta, missä on selitetty mitä tapahtuu joka viikko (isälle ja äidille omat puolet kirjasta), niin kohdan missä kerrotaan isyyshormoneista (viikko 20.). Oireitahan siis voi olla pahoinvointi, mielialan vaihtelut, uupumus, krampit, lihominen... Niin tällä se nyt selittää sitten käyttäytymistään, joka on 5-vuotiaan tasolla. Ja mun pitäis olla nyt sen tukena, kun sillä on niin vaikeeta. Voi vittu mua vituttaa. Ja se saatanan paskiainen sai tänkin käännettyä jotenkin mua vastaan, kun ainut asia mitä pyysin oli että tukis mua hieman enemmän. Ei sanat merkkaa mitään, teot ne on mitkä ratkasee. Kyllähän se edellisessäkin raskaudessa jakso aina lässyttää, että kyllä mä oon sun tukena, mutta silti veti joka viikonloppu kännin ja taas meni sitä tupakkia...
Perkele, että kunnon känni tekis nyt terää. Millä helvetillä mä saan nyt pääni nollattua? Käyn lenkillä ja siivoon kun hullu, mikään ei auta. Muutama rööki taasen menny, ei täs tunnu pystyvän olemaan ihan nollalinjalla ton röökin kans.
Voi vittu MUN pitäis olla SILLE tukena, ihan niinku vittu se olis raskaana. Voi vittu.