Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hymykuoppa, Muista säkin nyt ottaa rauhallisesti jos se maha särkyilee ettet pääse kans sairaalaan löhöömään ! Ja kyllä mä uskon et ne sun lantion kuvaa. Ja sullakin varmaan tulee olemaan pieni vauva et vaikka alateitse synnyttäisit nii uskon et se sieltä hyvin pois tulis :) Mut eikös niiden lääkärien pitäis se kuvauttaa jo pelkästään sillä perusteel jos kerrot et syömisongelmia ollut ? Koska sehän vaikuttaa suuresti naisen vartaloon. Eikä ketään voi tietenkään pakottaa, mut siks sitä alatietä suositellaan kun siinä sektiossakin on isot riskit vauvalle ja sulle.

Tuli muuten parempi mieli sen sairaalan suhteen missä olin nyt. Kerkesin nähä kätilöitä ja lääkäreitä jotka luultavasti tulee olemaan mun synnytyksessä mukana ja se rauhoitti mieltä kovasti ! :)

Tieks mul on kans sellane oll et saan kaikki vihaseks mun jutuilla... Ja tää lepo saa hulluks kyl kenet tahansa ! Ja muuten esikoisen kans kun kävin synnytystapa arvios ni se sai mut tosi rauhalliselle mielelle ja positiiviselle sitä ajatusta kohtaan. Et voihan olla jos sullekki siirtys ajatukset asiasta parempaan suuntaan ! :)

Poika tuli kotiin ja tuola se ny nukuksiii... Ei edes hali pusuja mamille :sad001

hienoa että Cranberrylla menee paremmin :)

hymykuoppa,aika kurjan kuulosta :sad001 koita jaksaa!voisko aatella että kysyisit käynnistystä?sillon ainakin tietäis sen päivän koska on menossa synnyttään eikä se olis semmonen "sit joskus,kestä siihen asti" -tilanne.

No hyvä et siitä oli apua ja kyllä muakin jänskätti se et jos ei lähekkää nii nopesti käynnistyy, mut mulla se lähti nopeaa onneks sujuu. Miehenki ois kuulunu lähtee osastolta klo 21 kotiin, mut sanoivat sieltä et saa jäädä ku ei tiiä mitä tapahtuu ja onneks jäi ku koko yöhän me sit oltiin synnytys salis :) Ja mua ihmetyttää miks käynnistyksest on nii huonosti tietoo. Ku ite etin sillo netist vaikka mistä, mut mulle ei se asia auennu vast sit ku ite olin siel sairaalas. Nyt mua kyllä jänskättää miten ja koska ja kuinka tää mun pikkunen on tulossa ! :grin

Joo åke ootappa vaan, kyllä sunkin aikas vielä koittaa! Vaikka eihän kaikki vauvat kauheesti hikkaa. Ehkä pääset vähemmällä :)

Takaisin