Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep, ihan eläinkaupasta ostin, ne on niinku jyrsijöille, mut myös esim. kissoillekki on omiansa. Oon pienestä asti niistä tykänny kun meillä on noita elukoita ollu ja edelleen maistuu.. :grin Yllättysit jos maistasit, ne on vähä sellasseit makeita. Kerran ostin meijän kissalle niitä, mut koska ne ei sille kelvannu niin sain ite syödä kaikki.. :wink Joo mä oon kans tota kissan kuivaruokaa maistanu niin ei oo kyl mitää herkkua! Oonki ihmetelly et kas kun en oo sitä niitten märkäruokaa viel ikinä maistanu kun mun mielestä ne haisee hyvälle! Ties vaik täs raskauden aikana viel joku himo iskis ja tulis maistettuu kissanruokaaki.. :grin Mul on taas vähän boikotissa noi sipsit, vaik ennen oon tykänny, en tiiä miks ei nyt uppoo.. :confused:

hymykuoppa, Valittaa tääl oikeestaan kuuluukin.. :wink Onks tää ny eka kerta et ihan kipeesti supistaa vai onks sul aiemminki ollu tollasii kipeit supistuksia?

Katoin just 5dn missä oli outoi riippuvuuksii niin siinä se muija söi pelkkää kissan ruokaa :grin Siis myös märkä ruokaa. Mut sehän ei oo millään tavalla terveellistä ihmiselle, mut sen muijan mielest se oli :grin Sit oli nainen joka söi multaa 300 kg vuodessa :p Et tälläsiä fiksuja löytyy ! :p

Ukko paasas taas siitä neuvola tädistä ja sano et tulee huutamaan sille ku mulla on neuvola ens maanantaina ! :grin Mä vietin suihkussa melkeen puolisen tuntia ja ei helpotusta supistuksiin... Voi juma :sad001

Åke en mä alkuun kantanu sitä neuvolakorttia mukana mutta nyt oon muutaman viikon pitäny sitä laukussa kun se sinne kerran mahtuu ihan hyvin. Onpahan sit ainakin mukana jos sitä vaikka sattuu tarviimaan.

Cranberry, Hah! No noihin muijiin verrattuna mä oon viel normaali ku vetelen vaan noit jugurttinappeja. :grin

Tosi ikäviltä kyl kuulostaa noi teijän supistukset, ja näköjään samaa konstiakin käytätte niihin! Noo ehkä me sit joskus myöhemmin åken kans istutaan illat lämpimäs suihkussa ja käydään tääl välillä kiroomassa.. :wink

Niin ja tosta neuvolakortista, niin munki neuvolalääkäri sitä kans suositteli pitään mukana just jos joku onnettomuus sattuu nii näkevät siit et on raskaana ja kuinka pitkällä jne. Mulla se pyörii tuol laukussa mukana koska muuten varmaa hukkaisin sen tai en sit muistas ikinä ottaa sitä neuvolaan mukaan..

Åke, Eipä mullakaan tuo neuvolakortti oo laukussa. Se on mun kalenterin välis mikä sit tulee joka paikkaan mukaan kun mä tarviin sitä :grin En mä oo ees miettiny et tulis joku onnettomuus tai muuta mihin mä sitä tarttisin. Omast mielest se on hieman outoa kanniskella sitä joka paikkaan. Ja en mäkään oo oikeestaan liikuskellut mihkään pitkälle ja en oo yleensäkään yksin ollu liikentees et jos jotain sattus ni on joku ollu kyllä mukana :grin Ja eipä neuvola täti oo ees sanonu etpitäs olla aina mukana o_O Mut mun neuvola täti tiedetään :grin

Pommiina, Kyllä sä oot ihan normaali :grin On siinä ollu ties mitä muovin syöjääkin ym. :grin

Hih hei ! Yö meni mukavasti supistellen taaaaas... Mietin tässä justiin et pitääkö mun nyt soittaa lääkäriin :confused: Kun ne kumminkin tuli silleen vähän aaltoilevasti taas.. Että mua ahistaa ku tunnen nyt itteni tyhmäks ja vainoharhaseks ku tekis mieli kaikesta soittaa o_O Mut jäi vaan nin epävarma olo ton sairaala reissun jälkeen ja tosiaan neuvolaan en kyllä luota enää ollenkaan

Musta tuntuu et ne ei oikein meinaa mennä ohi o_O Ja sit tää sotiminen tuon ukon kans ei ollenkaan paranna asiaa :sad001 Tuntuu et tulee riita yhestäki väärästä sanasta :confused:

Hymykuoppa, Mullakin tylsä ilta tulossa jos tästä ei tarvii lääkäriin lähteä. Yksin saa taas istuskella. Toisaalta en tota ukkoa edes jaksais !

Åke, Toivotaan ettei teille tuu niin hankalaa kun täällä on:grin Jos vaikka vähän helpommalla pääsisitte :p

Eilisen hesareisun seurauksena en pysty ny si kunnolla käveleen enkä istuun.auauau. tua pitkin istuinluita koko lantio tulessa :sad001:mad: haluuks joku vaihtaa mun kans lantioita?muutenkin reisu oli tuskaa,istua junassa molempiin suuntiin ja se 20min kävely määränpäähän ja takas oli sitten liikaa...

muutenkin tuskanen olo,henkeen ottaa suunnilleen istuesssakin jo.ja muksu on jotenkin ihan ihme asennossa,potkii tonne alas niin et kohta varmaan näkyy jalka pillusta :confused:

viihdytän itteeni myös tarkkailemalla napaani melko hysteerisesti t: ensisynnyttäjä jonka mielestä se pullahtanu napa on ihan karmee ja ällö :confused:o_O aika pinkee jo on.yhyy.huonosti käy,veikkaan.

Heidi, Toivottavasti se jalka ei tuu sieltä pillusta pihalle :grin Must tuntuu välil et tuo koittaa kättä änkee sitä kautta ulos :confused: Ja mulla on alkanu pelkästään kotona kävely olee tuskasta. Siis alas kun pääsee ni ei jaksa enää kavuta ylös. On kyllä vaivanen olo ! Munki mielestä napa on ällö ku se muuttuu :confused: Mun napa ei ONNEKSI oo viel pullahtanu. Mut jos tuo möyrii niin se liikkuu sillee super äklösti etten pysty kattoo sitä o_O Ja se on viel kivan kipiä ja varmaan repee kohta iho ku napakorun reikä ei kauaa enää jousta :confused:

joo ylöspääsy jostain sängystä tai sohvalta on melko vaivalloista o_O asiaa ei paljo auta se,että mies vittuilee "meeks taas pissalle?" hehhee,tosi hauskaa.ramppais ite sen 20x päivässä niin vois lakata naurattamasta...

koruista puheenollen,onko tietoo mikä niihin suhtautuminen on synnärillä?pitääks ne ottaa kaikki pois?

Siis mulle sanottiin et kyllä ne korut saa perjaattees olla. Mut sit jos sattuu vaik et täytys tehä hätä sektio tai joku muu tilanne tulis ni olis hyvä ettei ois. Ite otin esikoisen kaa siks aikaa pois mut heti ku pääsin perhehuoneesee ni ängin kaikki takas :grin Mut kai seki riippuu vähän sairaalasta. Täytyy muuten nyt ite muistaakki kysyy ku ens kerral menee. :) Ite en mielellää ottais pois ku pari tuoretta lävistystä ni jos se synnytys vaik kestää ja kestää ni ettei vaa menis umpee o_O

Joo munki ukko vittuilee tosta vessaan menemisestä. Et jos saunaan täytyy laittaa puita ni se sanoo et sä meet kumminki kohta alas vessaan ni voit ihan hyvin laittaa samalla :mad: Niin rasittavaa

Takaisin