Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkään en ymmärrä tota neuvola kortti asiaa. Eihän ne edes kirjota siihen mitään synnytyksestä vaan saat synnytyksen paperi nippuna itelles o_O Et miks se on nii hemmetin tärkee olla mukana ?

No ku mul on ongelmana just se etten halua olla niissä sairaala vaatteissa. Ne ahistaa :p

Ja siihen kutinaan muutens kannattaa kokeilla sitä bio oilia. Ku sehän auttaa muutenkin kuivaan ihoon ja mulla ainaki helpottaa suihkun jälkee jos kutiaa ja laitan sitä :)

Siis tää on niin mun tuuria ! Minä oon koko päivän koittanu jos poika haluis pottailla niin ettei vahingossakaan tekis sit mitää tuhdimpaa vaippaan kun mä saan sen vihdoin nukkuu. No arvatkaa vaan mikä mua ootti tuola ku sain sen sänkyyn. :confused: No ei ku muksu ylös sängystä ja sylissä kannoin alas ja sit siivottiin vessassa sotkut. Tosin poika päätti vielä pissata sukilleen ja pitkin lattioita ! Et niitä pääsin sit siivoomaan. Muutenkin hankala pestä sen peppu ja sit viel vessan siivous o_O Ja sit heittäydyttiin hankalaks eikä suostuttu nousee edes ylös itte et piti taas kantaa ja viel piti sinne pinnasänkyynkin nostaa. Eli nyt tuli jumpattua mikä ei todellakaan nyt tunnu hyvältä ! :sad001

Oi voi Cranberry. Ootko yksin kotona pojan kanssa? Noi kuullostaa just niiltä jutuilta mitä sun miehen pitäis nyt hoitaa sun puolesta...

Jep oon. Kun herra on tärkeenä töissä. Toivottavasti poika ei enää heräile ettei tarvii jumppaa. Ja mä koitin vikistä jos ukko pitäis ees muutaman päivän saikkua. Ei voi...

No just. Koita nyt sit kertoo sille miehelle mitä siellä kotona on tapahtunu sillä aikaa kun hän on ollu töissä. Ehkä saisit miehen ymmärtämään että sitä tarvitaan nyt oikeesti kotona!

Kyllä mä oon niin väsy tästä päivästä et huolestuttaa ees aatella huomista :sad001 Kyllä mä sen myönnän etten jaksa ja oon väsy, mut en mä ny haluis kuunnella sitä et hoidatan lasta turhaan o_O Kai täs täytyy ton ukon ka puhua joku järjestely tähän. Ja laitoin sille kyl viestii ettei oikee toimi hommat kotona, mut no jaa en nyt tiedä mitä se siitä tuumaa :confused: En kyllä muista koska olisin ollu näin uupunut. Olo on ihan kamala :eek:

Tosta neuvolakortista sen verran että on paljon helpompi lukea tiedot tiiviistä paketista kuin tietokoneen näytöltä. Ja ainahan ne tietokoneet eivät vaan toimi niin kuin haluaisi, niin myös tällöin on hyvä olla vanha kunnon neuvolakortti mukana.
Ja sitä kannattaa kyllä kantaa mukanaan koko ajan, koska jos tapahtuu onnettomuus tai olet toisella paikkakunnalla ja joudut menemään sairaalaan, niin tiedot sun raskaudesta on aina sulla mukana. Kaikkien sairaaloiden tietojärjestelmän kun eivät puhu keskenään.

Cranberry, Toi ei nyt kuulosta ollenkaan hyvältä, kyl mä sinuna ottasin sen hoitoavun vastaan! Arvaappa vaan mitkä syyllisyyden tuskat sä joudut sit kärsiin jos vauvalle sattuu jotain, etkä sä ole uskonu lääkäriä ja ottanu apua vastaan kun sitä on ollu tarjolla.. Sulla on niin pieni aika enää jäljellä et sen seisoo vaikka päällään jos lääkäri niin märää! Ja mitä tähän tätiin tulee tai kuka lieneekään, niin jos se rupee jotain tollasta paskaa lässyttään, niin kuule passita se takasin sinne mistä on tullukkin niin ei tartte kuunnella tollasta ihmiseltä joka ei mistään mitään tiedä! Koska tossa tilanteessa en kyllä lähtis pelleileen, ja varsinkaan kuuntelis muiden paskanjauhantaa.. Tulipas aika jämäkästi sanottua, mut en oikeen muutenkaan asiaa osaa ilmaista. :)

Pommiina, Sitähän varten me täs ketjus roikutaanki ku on jämäkät mielipiteet ja sanomiset :grin Enkä mä pienestä itteeni ota :) Ja kyl mä nyt ton ukon kans juttelen et mitä keksitää. Ei toimi yksin tämä homma kyllä. Ja kyl tuo ukko huolestuneesti vastas ku viestiä laitoin et ehkä senkin päähän on jotain uponnu o_O Mitäpä sinne päin kuuluu ? Jos vaikka sais muuta ajateltavaa ku nää omat onkelmaiset :grin

Niin ja eiköhän jokainen meistä välillä tarttis potkua persuksille joissain asioissa.. :rolleyes: Ja tiekkö ku mua rupee aina niin kiehuttaan ku esim toi mitä se täti oli sanonu tosta TURHAAN hoidattamisesta, kun tosiaan välil itekki joutuu kuunteleen ku joku muu puuttu asioihin, mistä ei mitään tiedä ja siihen päälle selittää mielipiteitään mitkä ei kiinnosta ketään! Verenpaineet nousee aina kyl niin tappiin! :grin Noh, toivotaan et saisitte nyt jonkun hyvän järjestelyn kehitettyä, ja loppuaika vois sit sujuu hyvin kaikkien kannalta. No kuule, eipä tänne mitään ihmeellistä, kyl sitä täs rupee huomaan et alkaa kans noi paikat juimiin ku tänään olin vähä shoppailemassa ni loppuvaihees mä olin niin poikki et sattu sitte ihan joka paikkaan! Oon mä kyl ilkee, ostin pupulle jugurttinappeja ja kun olin laittamas niitä sille niin söin ite niist varmaan puolet! Kauhee ahmatti ku vetää jo pupunkin safkat! :grin Ei mahda mitään, oon aina ollu heikkona noihin eläinten jugurttinappeihin.. :p

Niin ja sit se et ku ihmiset on olevinaan niin huolissaan ja sit vaihetaanki kelkan suuntaa ja sanotaan toisin ni voi jösses ! Mut koitan nyt vaan sietää ja kestää. Pari viikkoo vielääää :grin Siis oliko ne ihan pupun ruoka nappeja ? :eek: Et eläimille ? :eek: Miten ne voi olla hyväjä ? :confused::grin Mä oon kuulema pienenä syöny kissan kuivaruokaa :grin Hyi jeesus en kyllä nyt suuhun laittais :p Mulle on muuten nyt iskeny sellanen jännä sipsi himo :confused:

Takaisin