Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi että, kyllä sua nyt koetellaan.. Luulenpa että ukkos on huolissaan teistä kun on tollaset järjestelyt tehnyt ja hyvää varmasti vaan tarkoittaa, vaikken kyllä ymmärräkkään että mikä työ on niin tärkeetä ettei miehes voinu jäädä teijän kans kotio edes nyt alkuun vaikka pariks päiväks et näkis vähän mihin suuntaan toi homma lähtee meneen.. Mutta pääasia että yrittää auttaa! Ja uskon että toi järjestely vituttaa sua, niin vituttas muakin, mutta onneks sitä ei tarvi enää kauaa kestää ja kyllä tää kaikki paska vielä palkitaan, kun nyt vaan jaksat sinnitellä vielä vähän aikaa!

Niin en mäkään ymmärrä miks se ei voi ite olla paria päivää edes kotona... Ja oon koittanu järkevästi puhuu ja kertoo miltä tää musta tuntuu, mut ei mitään. Tuntuu tosi sotkuselta ja ihmettelen ukon asennetta kauheesti.. Ehkä sit on vaan parempi olla puhumatta :confused: Pelkään vaan et käy liian rankaks tälle suhteelle... On muutenkin vielä kaikki ollu niin epävakaalla pohjalla.. Jänskättää kovasti mitä tapahtuu :confused:

Ymmärrän kyllä että sulla on varmasti huoli myös teijän suhteesta, tollaset vastoinkäymiset on rankkoja. Mut koita nyt vaan olla liikaa murehtimatta siitä ja keskityt nää viime hetket huolehtiin itestäs ja vauvasta.Teitin poitsukin pärjää varmasti hyvin päivät mummolassa. Toivon todella että jaksaisitte hoitaa tän loppuun yhessä ja lopulta kaikki kääntyis parhain päin. Muta se mikä on fakta niin jatkuva tappelu on nyt tällä hetkellä vihon viimeinen asia mitä sä kaipaat ja sitä ois hyvä pyrkiä välttään. Te ootte jo näin pitkälle rämpiny, joten vetäkää homma kunnialla loppuun, pitkä matka ei enää ole! :)

Oon pudonnu kärryiltä keskustelussa. Täällä on siis tässä välissä poksahdettu ja kotiinkin päästy. Johtopäätöksenä tästä kaikesta on, että vihasin raskaanaolossa ihan kaikkea, mutta lopputulos oli vaivan arvoinen. Olen ihan myyty, tekisin tuon pienen ihmisen puolesta ihan mitä vaan!

Synnytys oli itseasiassa raskauden paras osa. Siinä oli jännitystä, eikä käynyt aika pitkäksi. Ajatus siitä että raskaus on nyt tullut päätöspisteeseensä ja että vihdoin näen meidän rakkaan lapsen, oli helpottava. Ei pelottanut, ja sietämätöntä kipua koko vuorokauden mittaisessa toimituksessa oli vaan pari tuntia, kun epiduraalin laittoa piti vähän viivytellä ja supistukset oli kivultaan saavuttaneet huippunsa jo. Siinä vaiheessa kävi mielessä että voiskohan tän perua, mutta epiduraalin jälkeen kaikki helpottui.

Cranberry, voimia!!!

Onnea Pippuri! Voi kumpa itekin pääsis jo tositoimiin :) Hyvä että teillä on kaikki hyvin ja nyt on inhottava raskausaika takanapäin!

isosti voimia täältäkin Cranberry!yritä jaksaa.

ja ihania uutisia Pippuri,onnea! :)

täällä vähän rämmitään epämääräsissä paskafiiliksissä...gradu ei etene,kun ohjaajalla ei oo ollu aikaa sitä lukea,ja ilman kommentteja hapuilen kun sokee ja pelkään että teen tyhjösen työtä niin homma ei yhtään huvita :sad001 ja 9.4. pitäs olla valmista...ny puuttuu jotain parikytsivua ainakin viä :confused:

kaiken lisäks miehellä menossa taas yhtäkkiä joku kauhee "kaikki on persiistä,ei oo varaa mihkään,motivaatio loppu" -kausi,vaikka parempaa kohti oltas niinkun menossa...ja mua rasittaa se ihan hirveesti kun sitten tulee ittelle tunne että pitäs tehä enemmän ja olla enemmän ja äh.mut kun en minä tässä voi sille omakotitaloks ja uudeks alamäkipyöräks jne muuttua,tai voi sen päätä kääntää oleen tyytyväinen siihen mitä on,jos se ei vaan riitä :sad001

veikkaan että mies hieman otti nokkiinsa siitä kun me tässä tulevia raha-asioita arvottiin ja sille selvis se,että vaikka tehtäs niin et se jää syksystä vanhempainrahalle niin mä vaihtasin si työmarkkinatuelle enkä meniskään heti töihin.ihan kun mä oikeesti voisin jättää kolmikuisen vauvan himaan :eek: ja mua vaan jotenkin ärsyttää sitä tsempata,kun en oikeesti yhtään ees ymmärrä mikä sillä on ongelma.ja kun ei se puhu; murjottaa ja rypee vaan.ja eipä sille voi mitään oikeen tehä paitsi voittaa lotossa...
tsemppaa siinä ny kun tekis suunnilleen mieli kuristaa se tai nostaa seinälle et hei,meillä on terveyttä,töitä,asunto ja ruokaa enkä minä ainakaan ihan hirveesti osaa muuta kaivata. paremmin tässä menee kun aika monella muulla suomenmaassa tällä hetkellä.mut eihän se sitä lohduta sitten kun pääsee tohon itsesäälivaiheeseen.housuissakin on kuulemma reikä... "No minkäs teet kun mihinkään ei ole varaa... Täytyy kai olla tyytyväinen että munat on sentään vielä piilossa..." se on mun drama queen.rakas mutta joskus ah niin rasittava...

pitäs varmaan antaa sen vaan rypee hetki,mut mun pinna ei kestä sitä rypemistä ja sit jos pillastun niin sitten päästään taas tappelemaan...oon vähän äitini tytär tässä kohtaa,etten osaa päätä silitellä jos siihen ei oo niinkun oikeeta aihetta.ja kun minä pistän ilosin mielin viimesetkin pennoseni vaikka kissanruokaan tai autolainaan enkä osaa sitä surra yhtään niin tota on niin vaikee joskus ymmärtää. ärh :mad:

Hurjan paljon onnea Pippuri !! :)

Heidi, Eiköhän se miehes itekki kohta tajua miten hölmö on ja oon samaa mieltä kuin åke et sit jos ei muutosta tapahu ni nostat sen maan pinnalle :) Ja kyllä sä sen gradunkin saat valmiiksi !

Mie oon iha pihalla näistä höpöttelyistä kun en oo tänään jaksanut nähdä vaivaa mihinkään kun on ollut vähän nokka pokkaa kotona. Kyllä minä nyt myönnän, että oon ollu ihan perskeleen kuollu vaikken oo mitään tehnyt. :oops: Pelkästään noi piikkien pisto kohat on jo nii kipiät et on hankala olla. Ja tuntuu et mahasta ottaa vessassa käyminenkin kun kipittää ensin portaat alas ja pöntöltäkin pitäs ylös päästä :grin Vähän olen touhottanut, mut ihan vain sillee et ei oo tehny pippaa :) Surettaa vaan kun poika on ollut tuola mummolassa. On sitä kova ikävä :sad001 Mut oli sillä sellanen vauhti tänäänkin päällä et en mä ois sen perässä millään pysynyt. Näköjään on vaan pakko oikeesti olla vaikka kui tekee pahaa nuo tiskit tai muksun lelut lattialla :confused: Hävettää ihan kamalasti mitkä kiukut vedin tolle ukollekkin eilen kaikesta :oops: Ja vituttaa se meidän työnjohtaja ! :mad: Ei vieläkään mitään ymmärrystä vaikka olin koko viikonlopun sairaalassa ! :mad: Vittu mikä sontaläjä oikeesti ! :mad: Noh sanoin töissä esimiehille et käskee sen sitten soittamaan mulle jos jotain jäi epäselväksi vielä niiiiiin selitän oikein yksityiskohtaisesti mun alapään tilanteen ! Päätin olla välittämättä nyt siitä. Toivon mukaan ei äippäloman jälkee tarvii mennä takas sinne. :grin

Åke, Täällä on tuprutellut lunta koko ajan. Eilen oli lämpösempää, mut tänään taas tulee o_O Toisaalta ihan hyvä ettei kuumat kelit tuu vielä :grin En kaipaile lisä turvotusta :p

Siis mie en milllä tajuu sitä työnjohtajaa ! Ku alkuu se oli nii ymmärtäväistä mulle ja kerto heidänki perheen järjestelyitä ja tosiaan nyt ollaan nii mulkkua ja KYLLÄ HÄN ON MIES ! :mad: Mut tytöt töis just sano et se on muutenki tosi ilkee mulkvisti et kaikilla on paha olla. Et siks toivon et mun ura ei jatku sielä ! :p

Mulla on kyllä kova huoli tosta vauvasta o_O Se ei vieläkään oikeen vaikuta omalta iteltää. Voiko neuvolaan soittaa ja mennä varmistelee sydän ääniä vai pitääkö mun äippäpolille taas mennä roikkumaan ? :confused:

Ja ainii mun mies on ihan äly vihanen tolle neuvolalle ! :grin Tänää kun pohdin sille tätä et tarkastaisko se neuvolas mun vauvan voinnin niin se sano et sille lehmälle sä et enää soita ja teet jonku valituksen kun sun kivuista ei oo välitetty. Et eihän me voitu tietää et asiat on noi huonosti jos kaikkien mukaa asiat on ollu normaalisti vaikka ei todellakaan oo ollu :p Hih tuli hyvä mieli jotenkin ku tajusin et kai se musta oikeesti on huolissaan :oops::)

Niin tuo mun ukko sano et vetää mut lepo siteillä sohvaan kiinni jos en anna tiskien olla :grin Et ihan näin romanttinen mies mulla :p Ja kyl se sano et eihän me voitu ees tajuta et tilanne oli tollane jos kaikki toitottaa et asiat hyvin ja ei sen mielestä voi mua syyttää siitä et oon käyny ulkona ja siivonnu vaikka mahaan koskis jos mulle väitetään et ne on liitos kipuja. :) Mua vaan harmittaa et tuo ukko ei aina osaa ilmaista itseään niin oikein tai sanoa asioita sillee ettei syntyis riitoja, mut onneks tänää on sanonu kauniisti asioita et on tullu parempi mieli :) Vaik aamu oli vähän takkusta ni nyt jo parempi fiilis :)

Kyl mä varmaan jaksan huomiseen oottaa, mut mietin vaan kun ei aikasemminkaan ottanu sinne vaik olin huolissani et ottaako nytkään o_O Ja mua kumastuttaa et nuo vauvan potkut sattuu nyt tosi paljon ! Maha on nii kamalan kipiä ! :eek:

Kyllä vaavi liikkuu, mut edelleen tuntuu et kamalan väsy on :sad001 Ja huolestuttaa et nyt ku ne lääkkeet lopetettii et alkaako ne supistelut nyt sit nopeesti uudestaa. :eek: Mietin kyl et jos se kortisoni ja lääkkeet väsytti vauvaa, mut ei kai ne ny monta päivää voi sitä väsyttää ? Mun mielest muuten on outoo ku lekuri sano ettei sen kortisonin pitäs vaikuttaa muhun, mut silti kädet on punakat ja jalat turvoksis ja punakat ja kuumottaa :confused: Tänää ei oo ollu enää nii kipiät, mut eilen oli. Ja nuo vauvan liikkeet tuntuu todella kipeiltä nyt. Siis ne on sattunu aikasemminkin ja oon epäilly et ton piene mahan takii nii epämukavat, mut nyt sattuu oikeesti sikana ! :eek: Jopa sen kädet ku räpeltää ni tuntuu epämukavalta. Saisnkohan mä loppu raskaudeks jonku kotilääkärin ? :grin Ei huolestuttais ku ois oma kätilö vahtimassa :grin

Takaisin