Hurjan paljon onnea
Pippuri !! :)
Heidi, Eiköhän se miehes itekki kohta tajua miten hölmö on ja oon samaa mieltä kuin
åke et sit jos ei muutosta tapahu ni nostat sen maan pinnalle :) Ja kyllä sä sen gradunkin saat valmiiksi !
Mie oon iha pihalla näistä höpöttelyistä kun en oo tänään jaksanut nähdä vaivaa mihinkään kun on ollut vähän nokka pokkaa kotona. Kyllä minä nyt myönnän, että oon ollu ihan perskeleen kuollu vaikken oo mitään tehnyt.
Pelkästään noi piikkien pisto kohat on jo nii kipiät et on hankala olla. Ja tuntuu et mahasta ottaa vessassa käyminenkin kun kipittää ensin portaat alas ja pöntöltäkin pitäs ylös päästä
Vähän olen touhottanut, mut ihan vain sillee et ei oo tehny pippaa :) Surettaa vaan kun poika on ollut tuola mummolassa. On sitä kova ikävä
Mut oli sillä sellanen vauhti tänäänkin päällä et en mä ois sen perässä millään pysynyt. Näköjään on vaan pakko oikeesti olla vaikka kui tekee pahaa nuo tiskit tai muksun lelut lattialla
Hävettää ihan kamalasti mitkä kiukut vedin tolle ukollekkin eilen kaikesta
Ja vituttaa se meidän työnjohtaja !
Ei vieläkään mitään ymmärrystä vaikka olin koko viikonlopun sairaalassa !
Vittu mikä sontaläjä oikeesti !
Noh sanoin töissä esimiehille et käskee sen sitten soittamaan mulle jos jotain jäi epäselväksi vielä niiiiiin selitän oikein yksityiskohtaisesti mun alapään tilanteen ! Päätin olla välittämättä nyt siitä. Toivon mukaan ei äippäloman jälkee tarvii mennä takas sinne.
Åke, Täällä on tuprutellut lunta koko ajan. Eilen oli lämpösempää, mut tänään taas tulee
Toisaalta ihan hyvä ettei kuumat kelit tuu vielä
En kaipaile lisä turvotusta