Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Valitusta... Hei ihan oikeesti mua rupee kypsyttään tää jätkä! Se ottanu ihan tavakseen potkia hullunlailla suoraa johki tonne rakkoon niin et tuntuu tosi inhottavalta tuolla alapäässä! Tuntuu siltä kun koht sen jalka tulis pillusta ulos! :grin ihanan vittumainen tyyppi, äitin poika! :wink

Haha :grin Mä en tiedä millä tää jyskyttää tonne pimpsaan käsillä vai rokkaako päätä heilutellen, mut välil vaan pitää pomppaa ylös ja karkaa pissille ! :p Ja toivotaan et se jalka ei todellakaan tuu sieltä pillusta ulos :grin Vois olla varmaan aika hurjaa ! :p

Heips kaikki :) Ilta kuulumisia aattelin kertoilla. Päivä on ollut tosi pitkä ja rankka. Myllertäny kaiken maailman tuntemukset ja ajatukset mielessä :sad001 Kova on koti ikävä, mut silti pelottaa mennä kotiin. On tosi syyllinen olo :sad001 Vaikka oon vaan maannu tuntuu et voimat on täysin loppu. Juttelin yli lääkärin kanssa tänään jatkosta. Huomenna pääsen kotiin jos tilanne jatkuu rauhallisena. Kotona ollessa 2 viikkoa makuulla oloa ja kaikkea nostamista ja supistuksia aiheuttavaa pitää välttää. Eli en saa poikaakaan kanniskella ollenkaan :sad001 Nyt huolestuttaa vauvan vointi. Olin tunnin käyrässä ja vauva on tosi väsynyt ollut. Ei meinannut pysyä hereillä edes muumi limun voimalla. Eli yö menee seuraillen liikkeitä. :sad001 Supistukset vähentyny ja kortisonia saatu toinen annos. Joten tilanne vaikuttaa hyvältä nyt jos ei yöllä muutoksia. On tää vaan niin rankkaa :sad001

Ja aivan kamala olo tuli kun pikkumies oli etsinyt mua peiton alta ja mun aamutakin alta ja vaatekaapista ja itkeskelly koko illan ja unissaankin voihkinu :sad001

Kiitos kun jaksat kirjotella kuulumisia Cranberry, on ollu koko päivän huoli susta takaraivossa. Ymmärrän ettei oo fiilikset katossa just nyt kun on rankkaa, mutta koita jaksaa. Huomenna pääset kotiin ja vaikka et voi fyysisesti ponnistella niin et oo ainakaan enää yksin sairaalassa vaan pääset pojan ja miehen luo. Tsemppiä!

Pelottaa vaan miten tää vaikuttaa nyt meihin :sad001 Meil on ollu rankkoja aikoja ja mää pelkään ihan hirveesti sitä masennusta nyt taas :sad001 Tähän asti mieli ollu virkee ja aivan erinlainen kuin viimeks, mut nyt... huih :sad001

Cranberry älä liikaa pelkää sitä mitä voi käydä, koita mieluummin pysyä toiveikkaana ja pitää mieli positiivisena. Kaikki vai mennäkin ihan hyvin ja jos ei mee niin siitäkin varmasti selviitte! Etukäteen ei kuitenkaan kannata stressata, sulla on nyt muutakin huolenaihetta. Koita vaan pitää vauva ja ittes nyt kunnossa niin eiköhän asiat käänny parhain päin!

Cranberry luinkin sun kuulumisia jo tuolta toukokuisista. Ikävä kuulla :( Pidä meiän ajan tasalla kun tiedät taas enemmän. Ja koita jaksaa! Jos on jäätävä sairaalaan vauvan hyvinvoinnin vuoks niin me pidetään sulle seuraa. Toivotaan että pääsisit kuitenkin kotiin!

Aaa, nyt löysinkin. Todella harmi juttu! Vaikka se kuinka paskaa siel on ollakkin niin vauvan hyvinvoinnin takia se on sit vaan pakko kestää.. Tsemppiä kovasti!

No oma olo on nyt hyvä. Supstukset saatu kuriin ja kohdun suun tilannekkin parempi kun supistukset loppu. Mut jostain syystä vauva ollut tosi väsy ja käyrä on ollut huonoa. Ei saa millään makeellakaan melkee pysyy hereillä :sad001 Et tänää kuunnellaa lisää ja jos paranee pääsen kotio. Mut siten tiedä mikä on edessä jos ei parane :sad001

Toivottavasti vauvalla on ollu eilen vaan huono päivä ja olis tänään sit virkeempänä masussa niin pääsisit jo kotiin!

Pääsin kotio, mut nyt tarkkana pitää olla kaikesta. Ja heti sairaalaan jos huoli iskee. Tuntuu et kotona makaaminen saa mut vaan stressaamaan ja mahan entistä kipeemmäks. Ukon kanssa on sukset niin ristissä ettei mitään rajaa. Ja on sopinut niin et poika viedään multa pois kun hän lähtee töihin etten edes saa omaa lastani hoitaa ! Oon niin murheen murtama. Poika tuodaan kotii ku on nukkumaan meno aika. Muuten en nää sitä tässä päivällä jos mies töissä ! Oon niin vihanen. Se on mun lapsi ja mun huollettava. Ei sitä voi multa pois ottaa. Siis en saa nyt mitään tehdä. Tääl on paskasta ku erkin perseessä ja en kestä kattoa tätä kotia näin ! Lapsi elää ku elopellossa kun äitin kuria ei oo nähny kahteen päivään ! Tekee kaikkensa et oon ihan romuna nyt täällä kun mikään ei toimi :sad010

Takaisin