Sandy, soita ihmeessä jo sinne neuvolaan. Itsekin ajattelin oottaa mahdollisimman pitkään, kun tuntui välillä siltä, että sitähän voi sattua vielä vaikka mitä. Soitin neuvolaan 6+ viikolla ja sain ajan vasta neljän viikon päähän, koska neuvolassa ei ollut aikoja.
Sitte tähän alkuperäiseen ketjun aiheeseen vastaten. Itse olen kans sen verran hölösuu, että en ole osannut pitää raskautta salassa, vaikka jonkin verran ehkä maltillisempi olen ollutkin kertomaan kuin muissa asioissa. Hyvä ystävä tiesi jo siitä, että lapsi saa meille tulla, jos on tullakseen, joten hän sattui utelemaan heti seuraavana päivänä ensimmäisen raskaustestin teon jälkeen, että missä vaiheessa sinun kierto on, joten paljastin asian. Sen jälkeen on tullu kerrottua muutamalle muullekin ystävälle. Sekä minun että miehen perheelle kerrottiin pääsiäisenä, kun kävimme ultrassa. jossa näkyi alkio sydämensykkeineen ja olin tuolloin rv:lla 7+1.
Kyllähän se pelottaa, että jos nyt jotain sattuu, kun riskiviikoilla vielä mennään. Mie olen joka tapauksessa avoin niin hyvissä kuin huonoissa asioissa, joten koen kuitenkin helpottavana sen, että voin läheisten kanssa jutella raskaudesta ja siihen liittyvistä asioista avoimesti ja jos huonosti käy, niin saan niiltä sitten myös tukea.