Esimies palasi tänään lomiltaan ja pääsin vihdoin kertomaan raskaudesta hänelle! Jännitti ihan hirveästi ja tuntui, et tulee paniikkikohtaus, vaikka en nyt oikeasti edes uskonut, että kauheaa kakkaa niskaan sataisi. Hieman hämmennyksiin tuntui pomo menevän mutta onnitteli kovasti. Pomon ilme:
Kiittipä vielä siitä, että kerroin jo nyt. SIinä vaiheessa mulla oli varmaan toi WTF-ilme, koska mun mielestä tämä oli tosi myöhään kerrottu.
Katsotaan nyt, tuleeko tästä vielä isokin show mutta epäilen. Ehkä se on vain sitä, kun en vaan yhtään tykkää omista asioistani huudella työihmisille niin tämmöinen iso asia aiheuttaa sitten isomman stressinkin. Mutta hyvä, että sain asian sydämeltäni. Vieläkin jännittää mutta vähän vähemmän.
Pomon perheessä on kolme viikkoa mun perässä laskettu aika ja tiimikaverin perheessä viikko mua ennen. Ovat siis miehiä molemmat mutta joka tapauksessa on tulossa jonkinlaista vajausta vuodenvaihteen resursseihin. Ei onneksi ole mun ongelma.
Nyt on kuitenkin tärkeimmät tahot huudeltu läpi. Enää ei ole väliä, missä järjestyksessä ja mitä kautta asiaa puidaan.
Yhdelle työkaverillekin paljastin jo aamusta, kun se muiden jutustelujen yhteydessä kehtasi niin suoraan kysyä, että millons teille tulee perheenlisäystä. Sen ilme oli kyllä priceless, kun sanoin että joulukuussa tulee.