Millaisia raskausoireita sinulla on?

Onko kellään vatsa kipeä? Siis sellaista juoksettaa vessaan kipeä? Mulla ollut viikon sisällä jo pari kertaa ja yleensä ei ole mahan kanssa ongelmia. Viime raskaudessakin ongelma oli enemmän se legendaarinen ummetus, eikä mitään tälläistä 🙄
Mulla taitaa olla ummetusta, niin nyt useana iltana käyny niin että alkaa kovat vatsanväänteet mahassa ja sit onkin jo kiire vessaan. Eli käytännössä ummettaa, mut sit kuitenkin vetää mahan löysäksi. Pitää varmaan rueta syömään liotettuja luumuja nii näkee että onko ummetuksesta johtuvaa 🤔
 
Mulla taitaa olla ummetusta, niin nyt useana iltana käyny niin että alkaa kovat vatsanväänteet mahassa ja sit onkin jo kiire vessaan. Eli käytännössä ummettaa, mut sit kuitenkin vetää mahan löysäksi. Pitää varmaan rueta syömään liotettuja luumuja nii näkee että onko ummetuksesta johtuvaa 🤔
Hmmm.. voiskohan mullakin olla jotain tämmöistä. Todella ärsyttävää, kun yleensä vatsa ei oireile ja nyt on vähän väliä kurja.
 
Hmmm.. voiskohan mullakin olla jotain tämmöistä. Todella ärsyttävää, kun yleensä vatsa ei oireile ja nyt on vähän väliä kurja.
Voihan se olla. Voihan sitä kokeilla jotain kuitulisää tms. että helpottaako sillä. 🤔 Mulla nuo luumut toiminu hyvin ennen ummetukseen niin vois niitä kokeilla onko hyötyä tuohon vaivaan.
 
Täällä ois ensiodottaja rv 5+6. Eipä juuri oireita oo ilmennyt, lähinnä nännien kosketusarkuutta ja ajoittaista kuukautismaista kipua. Ehkä jkv väsymystä.. Eipä sitä usko edes olevansa raskaana kun on niin oireeton. Onneks ens viikon ma olis varhaisultra, josko konkretisois asiaa. Onko muilla ollu näin oireetonta alkuraskautta?
 
Täällä ois ensiodottaja rv 5+6. Eipä juuri oireita oo ilmennyt, lähinnä nännien kosketusarkuutta ja ajoittaista kuukautismaista kipua. Ehkä jkv väsymystä.. Eipä sitä usko edes olevansa raskaana kun on niin oireeton. Onneks ens viikon ma olis varhaisultra, josko konkretisois asiaa. Onko muilla ollu näin oireetonta alkuraskautta?
On ollu! Vasta viime päivinä alkanut väsymys mikä aivan kauheeta.. lisäksi ei oo ollu ku jos unohtqa syödä niin etovaa oloa, sitäkään ei kauaa vielä 🙈
 
Täällä ois ensiodottaja rv 5+6. Eipä juuri oireita oo ilmennyt, lähinnä nännien kosketusarkuutta ja ajoittaista kuukautismaista kipua. Ehkä jkv väsymystä.. Eipä sitä usko edes olevansa raskaana kun on niin oireeton. Onneks ens viikon ma olis varhaisultra, josko konkretisois asiaa. Onko muilla ollu näin oireetonta alkuraskautta?
Mulla oli esikoisesta samalla lailla, ei ollu yhtään raskaana oleva olo, kun positiivinen tuli. Varhaisultrassa oltiin 5+5 ja senkään jälkeen ei pitkään tuntunut mitään vaikka raskaana sitä oltiin :tears:
Nyt toista odottaessa (tänään 5+4) olo ihan eri, kauheet oireet iski päälle jo viikko ennen plussaa niin ei jääny kyllä yhtään epäselväks mikä meininki.
 
Osaatteko te ennenkin raskaana olleet arvioida, kuinka paljon rintojen koko muuttuu jo raskausaikana ennen imetystä? Jos mulla on ennen ollu B-kuppi niin mitä saattaa odottaa? Mietin että ois kiva nyt ostaa istuvat liivit, mutta ehkei sit jos heti jää pieneks
 
Osaatteko te ennenkin raskaana olleet arvioida, kuinka paljon rintojen koko muuttuu jo raskausaikana ennen imetystä? Jos mulla on ennen ollu B-kuppi niin mitä saattaa odottaa? Mietin että ois kiva nyt ostaa istuvat liivit, mutta ehkei sit jos heti jää pieneks
Mulla muuttui 65D->70E. Eli sekä ympärys että kuppi kasvoi. Oli kyllä ihan silminnähden isommat ja varsinkin synnytyksen jälkeen se turvotus oli ihan jäätävää, varmaan vielä kupilla tostakin isommat hetkellisesti 😄 Naurettiin miehen kanssa ihan epäuskosina niitä perhehuoneessa majaillessa 😆
 
Osaatteko te ennenkin raskaana olleet arvioida, kuinka paljon rintojen koko muuttuu jo raskausaikana ennen imetystä? Jos mulla on ennen ollu B-kuppi niin mitä saattaa odottaa? Mietin että ois kiva nyt ostaa istuvat liivit, mutta ehkei sit jos heti jää pieneks
Musta ei tässä oo hirveesti apua; ei muuttunu itseasiassa yhtään, eikä edes imetyksenkään aikana/jälkeen. Mulla kun on jo valmiiks H-kuppi (tarkoitus olis täyden lapsiluvun jälkeen mennä pienennysleikkaukseen) :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Osaatteko te ennenkin raskaana olleet arvioida, kuinka paljon rintojen koko muuttuu jo raskausaikana ennen imetystä? Jos mulla on ennen ollu B-kuppi niin mitä saattaa odottaa? Mietin että ois kiva nyt ostaa istuvat liivit, mutta ehkei sit jos heti jää pieneks
Mulla kasvo ehkä iiihan vähän raskauden aikana, mutta koko ajan pysy pieni A-kuppi. Sit kun maito nousi kasvoi ihan huolella ja imetyksen alkuaika oli ihmeellistä kattoa omia rintojaan.
 
Mulla kasvo ehkä iiihan vähän raskauden aikana, mutta koko ajan pysy pieni A-kuppi. Sit kun maito nousi kasvoi ihan huolella ja imetyksen alkuaika oli ihmeellistä kattoa omia rintojaan.
Itsehän en todella malttaisi odottaa tätä kokemusta, sillä olen aina ollut pienirintainen. Ihan inasen ovat jo napakoituneet ja sekin tuntuu ihan mahtavalta 😄
 
Täällä ois ensiodottaja rv 5+6. Eipä juuri oireita oo ilmennyt, lähinnä nännien kosketusarkuutta ja ajoittaista kuukautismaista kipua. Ehkä jkv väsymystä.. Eipä sitä usko edes olevansa raskaana kun on niin oireeton. Onneks ens viikon ma olis varhaisultra, josko konkretisois asiaa. Onko muilla ollu näin oireetonta alkuraskautta?
Mulla esikoisesta oli 7 viikolle asti suhteellisen oireetonta kunnes jysähtikin kamalat pahoinvoinnit. Tämä on oireillut alusta saakka millon mitenkin. 😅
 
  • Tykkään
Reaktiot: ako
Itsehän en todella malttaisi odottaa tätä kokemusta, sillä olen aina ollut pienirintainen. Ihan inasen ovat jo napakoituneet ja sekin tuntuu ihan mahtavalta 😄
Mä kans fiilistelen toisaalta tätä kasvua, vaikka ovatkin arat. Mies huomautti jo rintojen kasvusta, vaikka kyllä samoihin liiveihin mahdun. 😂 Mullakin B-kuppi ja ainakin edellisessä raskaudessa kasvoi ihan reilusti. En laita yhtään vastaan, että ovat mulla kans piiiitkästä aikaa napakoituneet. 🤭
 
Minulla kasvoi ekassa raskaudessa koko A-B kupista D kuppiin. En muista täyttyivätkö liivit kokonaan ennen kuin imetys alkoi, mutta ostin D kupin liivit ja käytin niitä loppu raskaudessa. Ostin raskauden aikana yhdet normi D kupin liivit ja yhdet D kupin imetys liivit.
 
Mullakin on jo nyt rinnat vähän kasvaneet ja pyöristyneet, saas nähdä millaiset tulee :Speak No Evil Monkey: Täällä edelleen päivisin on väsymystä ja muutamana päivänä on nyt ollut jotain etäistä huonoa oloa. Eilen mietittiin mitä syödään illalliseksi, niin se ruuan ajatteleminen sai melkein etovan olon aikaan..
 
Oletteko käyttäneet raskaus moni vitamiineja? Huomasin että muutama tunti vitamiinin ottamisen jälkeen alkoi oksettaa. Kaksi kertaa olen oksentanut ja tämä tapahtui juurikin vitamiini pillerin jälkeen. Muuten vaan on turvonnut olo ja närästää. Pitää toki myös muistaa syödä säännöllisesti. Nyt otin pillerin vasta pari tuntia ennen nukkumaan menoa, tämä toimi ainakin jo kerran. Toivottavasti toimii myös tänään.
 
Palaan vielä vähän takaisin päin noihin poika/tyttö oireisiin.
Esikon kanssahan ei olisi tiennyt, että olen raskaana jos ei maha olisi kasvanut eli olin todella oireeton.
Tokan kanssa myös hyvin oireetonta eikä oikeastaan mitään raskausoireita.
Molemmat on olleet tyttöjä.
Nyt tän kolmannen kanssa on ollut paha olo oikeastaan joka päivä enemmän tai vähemmän jo vikat 2 viikkoa ja voisin kuolla tähän väsymykseen. 😫 Sanoinkin miehelle et jos tää ei ole poika niin ei sitten mikään. 😂
 
Takaisin
Top