Millaisia raskausoireita sinulla on?

Oletteko käyttäneet raskaus moni vitamiineja? Huomasin että muutama tunti vitamiinin ottamisen jälkeen alkoi oksettaa. Kaksi kertaa olen oksentanut ja tämä tapahtui juurikin vitamiini pillerin jälkeen. Muuten vaan on turvonnut olo ja närästää. Pitää toki myös muistaa syödä säännöllisesti. Nyt otin pillerin vasta pari tuntia ennen nukkumaan menoa, tämä toimi ainakin jo kerran. Toivottavasti toimii myös tänään.
Oletko ottanut vitamiinin tyhjään/suhkot tyhjään mahaan?
Itsellä ainaskin jos ei ole mitään laittanut suuhunsa niin tekee todella pahan olon.
 
En ole ainakaan kokonaan tyhjään vatsaan ottanut. Otin aikaisemmin aina aamupalan jälkeen. Siitä muutaman tunnin päästä kun söin lounaan niin alkoi oksettaa. Sama tapahtui myös kun otin illalla sängyssä maatessa, siinä kohti ehkä kyllä pari tuntia iltapalasta ja seuraavan päivän oli oksennus lähellä useaan kertaan. Jätin muutamaksi päiväksi vitamiini pillerin pois ja otin viimeksi pari tuntia ennen nukkumaan menoa, nyt ei vaikuttanut pahentavan oloa.
 
Oletteko käyttäneet raskaus moni vitamiineja? Huomasin että muutama tunti vitamiinin ottamisen jälkeen alkoi oksettaa. Kaksi kertaa olen oksentanut ja tämä tapahtui juurikin vitamiini pillerin jälkeen. Muuten vaan on turvonnut olo ja närästää. Pitää toki myös muistaa syödä säännöllisesti. Nyt otin pillerin vasta pari tuntia ennen nukkumaan menoa, tämä toimi ainakin jo kerran. Toivottavasti toimii myös tänään.
Käytän, enkä ole huomannut. Noista kyllä usein sanotaan että "ota jos suinkin pystyt, jos vatsa kestää" eli ilmeisesti ne kyl tekee tota?
 
Mulla alkoi eilen illalla selkeä keskenmenon vuoto. Alkoi kirkkaalla verellä sekä menkkamaisella tunteella alavatsalla ja vuoto jatkunut niin, ettei epäselvyyttä ole. Nyt hieman kramppimaista kipuiluakin.
Toivotan kovasti tsemppiä sekä tarrasukkia kaikille syyskuisille! :red-heart:
Meillä yritys jatkuu.. 🌈
 
Mulla alkoi eilen illalla selkeä keskenmenon vuoto. Alkoi kirkkaalla verellä sekä menkkamaisella tunteella alavatsalla ja vuoto jatkunut niin, ettei epäselvyyttä ole. Nyt hieman kramppimaista kipuiluakin.
Toivotan kovasti tsemppiä sekä tarrasukkia kaikille syyskuisille! :red-heart:
Meillä yritys jatkuu.. 🌈
Olen niin pahoillani Däumeline💔 tsemppiä asian käsittelyyn.
 
Mulla alkoi eilen illalla selkeä keskenmenon vuoto. Alkoi kirkkaalla verellä sekä menkkamaisella tunteella alavatsalla ja vuoto jatkunut niin, ettei epäselvyyttä ole. Nyt hieman kramppimaista kipuiluakin.
Toivotan kovasti tsemppiä sekä tarrasukkia kaikille syyskuisille! :red-heart:
Meillä yritys jatkuu.. 🌈
Otan osaa :red-heart: :Broken Heart:
 
Onko muilla ollut pissaamiseen liittyviä ”kipuja” tai muita oireita? Itse siis olen huomannut että jos rakko on täysi niin silloin tuntuu enemmän sellaista ”polttavaa” kramppaavaa kipua ihan tuossa häpykummun takana. Ei siis mitenkään voimakasta mutta inhottavan tuntuista. Ja sen jälkeen kun menee pissalle niin samaa tulee siinä pissatessa hetken aikaa. Aiemmin usean pissatulehduksenkin kärsineenä ei ole kuitenkaan sellaista kipua kuin niissä on ollut, mutta voihan raskaus kai oireitakin muuttaa. Ja tätä kipua ei siis tunnu joka kerta pissatessa, mutta just jos rakko pääsee täyttymään enemmän.
 
Tein raskaustestin vasta tänään aamulla vaikka viikkoja on jo 5+ ja oireita on ollut viikon. En tiedä missä mielenhäiriössä ajattelin että en olisi raskaana kun pelkkä kahvin haju etoo ja melkein kaikki ruuat aiheuttavat pahoinvointia. Edellisissä raskauksissa pahoinvointi alkoi vasta viikolla 9 ja jatkui sitten ihan synnytykseen asti. Toivottavasti nyt säästyisi moiselta. 😓
 
Täällä sama homma. Väsyttää vietävästi. En tiedä miten selviän tästä raskaudesta, kun 2v. Nukkumaan käyminen on ihan hirveetä taistelua. Oma ilta venyy melkein puolille öin, vaikka tosiaan ysiltä voisi jo kaatua sänkyyn 🥴 Nukun muutenkin niin huonosti, että ihan kauheeta.

Lisäksi tullut joku ihme ilta turvotus. Olo on kuin pumpatulla nukella 🙄
 
Pari päivää ollut nyt tajuttoman huono olo, aamut alkaa vatsahappojen oksentamisella ja päivälläkin useampaan otteeseen yökkäilty 🤢 tänään mennään illalla varhaisultraan ja jännittää kovasti, mutta ainakin nämä vahvat oireet tuo jossain määrin helpotusta jännitykseen 🥹
 
Tämä pahoinvointi on aivan järkyttävää. Työpäivät menee oksennusta niellen ja kotona pystyy vaan makaamaan sohvalla toivoen että päivä olisi jo ohi. Harmittaa kun lasten kanssa ei jaksa ollenkaan viettää aikaa ja he ovat vielä niin pieniä etteivät ymmärrä (kohta 3v ja 1,5v)
 
Eilisen varhaisultran epätietoisuuden jälkeen säikäytti kun herätessä tisseissä ei ollut juuri mitään aristelua. Pian nousemisen jälkeen sai kuitenkin taas halailla pyttyä ja nyt aamupäivällä tissi yhtä arat kuin aiemminkin. Kumpa nämä olisivat hyvä merkki 💕 mutta paha sitä tietty pelkistä oireista on sanoa..
 
Huonoa oloa täälläkin. Ei sentään oksentaa tarvitse. Luulin, että selviän ilman muita oireita, mutta jestas tämä rintojen turvotus ja arkuus. No muusta turvotuksesta nyt puhumattakaan.. En tiedä voiko hormonit vaikuttaa jo myös "kropan löystymiseen" kun selkä naksuu ja poksuu niinkuin periksi antaisi.
 
Mulla nyt uutena oireena yläselässä aivan jäätävä rykelmä finnejä. Naama kukkinu enemmän ja vähemmän jo ennen plussausta, nyt tuntuu sekin räjähtäneen käsiin. 😳 Mulla ei edelleenkään pahoinvointia oo ollu ollenkaan. Ehkä selvin oire on nuo todella kipeät rinnat.
 
Huonoa oloa täälläkin. Ei sentään oksentaa tarvitse. Luulin, että selviän ilman muita oireita, mutta jestas tämä rintojen turvotus ja arkuus. No muusta turvotuksesta nyt puhumattakaan.. En tiedä voiko hormonit vaikuttaa jo myös "kropan löystymiseen" kun selkä naksuu ja poksuu niinkuin periksi antaisi.
Joo eikös nimenomaan raskaus löysytä paikkoja kun valmistelee kehoa synnytykseen
 
Takaisin
Top