Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on ollut aika oireeton raskaus. Alussa oli väsymystä ja rinnat arat. Mutta ei oo pahoinvointia ollu koko aikana ja kaikki oli hyvin varhaisultrassa. Huomenna ois nt-ultra, toivotaan että edelleen kaikki hyvinOnko muita kenellä ei ole juuri mitään raskausoireita? Mulla 9+4 nyt ja mulla ei ole ollut mitään muuta kuin rintojen arkuutta silloin tällöin ja tietty kuukautisia ei ole. Ei pahaa oloa, ei väsymystä, ei mitään. Alkuun olin vain iloinen, mut välillä käy mielessä, että onkohan siellä ketään Onneksi ultra on kolmen viikon päästä, kyllä se silloin viimeistään selviää.
Joo on kyllä vaikuttanut juurikin noin. Vielä en ole kyllä mitään apua siihen hakenut/keksinyt.. Ehkä jossain kohti on pakko jotain kokeillaAiniin tulipa taas ajankohtaisena mieleen.. Onko muilla raskaus vaikuttanut suolen toimintaan? Mulla suolen toiminta on selkeästi hidastunut joka sitten välillä aiheuttaa sitä etovaa oloa ennen kun massa pääsee jatkamaan matkaansa. En muistanut tietenkään lääkärille tästä mainita ja kysyä olisko jotaki muita vinkkejä kun perus juo paljon vettä ja kuitujakuituja
Mää laitoin tänään Ipanan kautta neuvolaan viestiä. Sen verran ankeaa oli nyt viikonloppuna asian suhteen Saas nähdä mitä sieltä vastataan.Joo on kyllä vaikuttanut juurikin noin. Vielä en ole kyllä mitään apua siihen hakenut/keksinyt.. Ehkä jossain kohti on pakko jotain kokeilla
Sainkin hyvän linkin, vinkiksi muillekin täältä apua raskausajan vatsavaivoihinMää laitoin tänään Ipanan kautta neuvolaan viestiä. Sen verran ankeaa oli nyt viikonloppuna asian suhteen Saas nähdä mitä sieltä vastataan.