Millaisia raskausoireita sinulla on?

Eilen oli etovan olon kanssa helpoin päivä kenties plussaamisen jälkeen siis lähes kahteen viikkoon. Heti tuli pelko että mikä siellä on huonosti, kunnes närästystä tuli ja tänään palasin aamulla vähän normaalimpaan rytmiin etovan olon kanssa. Mahassa nippailua oli myös eilen mitä ei tänään ole juurikaan ollut, epäilin sen johtuvan siitä kun pissalla kävin eilen useammin joten tänään sekin ei niin usein. Onko muilla oireet lievittyneet ja palanneet takaisin jo näin alussa?
Mulla esikoista odottaessa oireet alussa aaltoili tosi paljon, oli päiviä ettei ollut mitään ja sitten taas tuli takaisin.

Mulla esikoista odottaessa oireet alussa aaltoili tosi paljon, oli päiviä ettei ollut mitään ja sitten taas tuli takaisin.
Pari päivää tuossa oli helpompana kunnes tänään tuli taas tuo mahan kanssa jumiutumista ja rinnoissa enemmän tuntemuksia.

5+2
Välillä aika kipeitäkin tuntemuksia alamahalla, mikä saa aina välillä epäilemään, että onko kaikki hyvin 👀

Onko muilla millaisia tuntemuksia alamahalla?
4-6vk on ihan normaali nämä kipeet tuntemukset, vihlointa ja kuumeinen tunne, koska silloin vauva kiinnitty kohtuun seinämään 🙂

Plöööääähh. Pahoinvointi on ollu rv5 asti todella raivostuttavaa, mutta nyt lievästi ahdistuin kun se nyt rv9 loppuikin.
Minulla oli viimeisen raskauden aikana, ainakin 18vk asti pahoinvointia 😁

Mie viikonloppuna oli varma, että nyt on mennyt kesken, kun en enää itkeny tiktok-videoille. Mutta joo. Tänään melkein itkin työsähköpostille 🤣

Tänään ollu normaalia enemmän pahoinvointia. Ehkä se tästä alkaa vasta pahenee. 5+5.

Ajelin tänään töistä kotiin nii aloin vaa itkemään kotimatkalla. Ja kotiin päästyä sain vaihdettua kotivaatteet päälle ja itku vaan tuli. Väsymystä ja itkua.. Mies katsoi vähä hölmönä.. hormonit vähä heittää. Tänään myös vähä huimausta ja etova olo is Back 😂

Onko muille ilmaantunut mielihaluja jo? Näin instassa kaverilla lättypinon ja oli aivan pakko saada pannaria 😂 tää on hyvin vaihtelevaa tää elo nytte 😋

Onko muille ilmaantunut mielihaluja jo? Näin instassa kaverilla lättypinon ja oli aivan pakko saada pannaria 😂 tää on hyvin vaihtelevaa tää elo nytte 😋
On ilmaantunut. Tuoremehu on taivaallista, ja parin pvän ajan oli jäätävä kiinalaishimo, siis ruoanhimo. Ja sipsit! Ihan ihmeellista, en juo normaalisti kuin pari kertaa vuodessa tuoremehua ja sipsiä en ikinä osta itse. Nyt vetäisin kaksin käsin jos vaan voisin ja viitsisin, 😅. Yleisesti ottaen sellainen raivonälkä iskee joka päivä ja jos on saanut päähänsä, että haluan tuota, niin sit sitä on PAKKO saada.

Mulla ei oikein ikinä ollu mitää suuria himoja. Jossai kohtaa kun taaperoo odotin nii söin pakettikaupalla raejuustoo, varmaa joku kalsiumin pula ollu.

Nyt on vähän semmonen vaihe et hirvee nälkä koko ajan, mut oikein mikään ei maistu. Tosin alko kauheesti tehhä mieli uuniperunaa fetatäytteellä ja myös kalakeittoa. Et josko seuraavaksi sellaisia. Lasagne on jääkaapissa mut huhhuh tuntuu jo ajatus kaameelta.

Mikään ei oikein maistu hyvältä tässä vaiheessa. Nälkä on ja asioita tekee jopa mieli, mutta kaikki maistuu vähän oudolle.

Mun pahoinvointi ajoittuu selkeästi aamupäivälle. Aamulla pystyn ihan hyvin toimimaan ekat pari tuntia ja sit alkaa se puuskuttaminen eli huono olo. En oo vielä keksinyt kauheesti että mikä auttais.. Eilen laatta lens 2 kertaa ja pahoinvointirannekkeet käsissä :Grinning Face With Smiling Eyes: Ehkä jos ehtisi syödä hyvin lounaan ennenkuin tuo pahoinvointi alkaa, niin saattaa päästä helpommalla. Mutta kun se lounas ei välttämättä maistu...
Tässä on nyt käynyt muutaman kerran niin, että olen samantien syömisen jälkeen oksentanut.. ja sepä vasta mukavaa onkin! (nyt 7 + 5)

Ei oo mielitekoja kun ruokahalu niin huono ollu. Toivottavasti tulis jotain ois kiva kokea niitä🤭

Takaisin