Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää kuulostaa just sille, että itsekin olisin itkenytJoo toi herkistyminen ihan ihme asioihin on kyllä tullut huomatuksiyks päivä pysähdyin autolla suojatielle ja herkistyin kun sitä ylitti joku päiväkoti porukka ja ne heijastinliiveissä niin suloisesti jonossa meni ja hoitotätien välissä
![]()
Herääsin viikolla 5-8 joka yö, nyt viikko 11 ja ei enää , ainakin 2vk nukkunut hyvinJuuri meinasin tulla kyselemään, että herääkö joku muukin keskellä yötä ja mistähän johtuu. Ilmeisesti en siis ole yksin tän vaivan kanssa.. Mä nukahdan kyllä uudelleen - parin tunnin valvomisen jälkeen. Että siinä vaiheessa kun täytyy töihin lähteä, nukuttaisi kyllä.
Kun odottin tyttölasta kahdella kerrallaan, oi silloin ärsytti kaikki, vihaasin minun miestä (luin myös netistä, että se aika tavallista silloin, kun kehossa liian paljon naishormoonejaKaikki ärsyttää ja kiukuttaa.
Hmmm onkohan meille tulossa nyt sitten poikaKun odottin tyttölasta kahdella kerrallaan, oi silloin ärsytti kaikki, vihaasin minun miestä (luin myös netistä, että se aika tavallista silloin, kun kehossa liian paljon naishormooneja)
Nyt olen todella rauhallinen
Hienoa että oot jaksanu tehdä kouluhommia ja että etova olo hillinnyt.Tänään 9+1 ja ihanaa! Eka päivä sitten joulunalusviikon kun etovaa oloa ei ole ollut! Toki päivää on vielä jäljellä, parina viimeisenä päivänä se on yllättänyt vasta illalla nukkumaan mennessä
Vähän pelkäsin etukäteen miten energiat riittää kouluhommiin, kun joululoma loppui maanantaina, mutta yllättäen olen nyt jo kaksi päivää pystynyt semiaktiivisesti tekemään hommiakunhan vaan ei ole merkki taas kkm, niin olen tyytyväinen. Toivottavasti torstain neuvolassa olisi mahdollisuus kuunnella sydänääniä?