Millaisia raskausoireita sinulla on?

5+3
Sellaisetkin alaselkäsäryt yöllä että huh huh. Vihloi ihan pakaraan asti. Soittelin neuvolaan ja sanoi olevan kohdun kasvukipuja jne, mutta jos vielä yhtä kipeänä jatkuu viikon päästäkin, niin sit ultrataan. Mullahan olisi eka ultra vasta 18.1,rv 9.
Kyllä nämä kivut välillä säikäyttää ja ajattelee et ei siellä kaikki hyvin ole.. Mutta toivotaan parasta ❤️

@Pikkupikkupikkunen toivitaan että on vain ihan harmitonta 😊. Voihan sitä vähän vuodella koko raskaudenkin ajan. Jos ei ihan kirkasta verta tule, niin ei ehkä mitään hätää ole 🥰. Koska sulla on ultra?

@Pikkupikkupikkunen toivitaan että on vain ihan harmitonta 😊. Voihan sitä vähän vuodella koko raskaudenkin ajan. Jos ei ihan kirkasta verta tule, niin ei ehkä mitään hätää ole 🥰. Koska sulla on ultra?
Perjantaina jo. Eli ei tässä montaakaan päivää enää ole. On kyl ollu limakalvotkin kuivat et voihan se pieni vuoto tulla sieltäki.

@Pikkupikkupikkunen
Kyllä varmasti voi siitäkin johtua 😊. Pian saat varmuuden asiaan 😊. Itse joudun odottaa vielä kolme viikkoa ultraa 😅. Nämä kivut vaan lähinnä säikäyttää, että olis kiva päästä aiemmin katsomaan tilanne kuin vasta rv9.

Mä en tiedä miten tää voisi liittyä raskauteen jo tässä vaiheessa, mutta mulla kipeytyy alaselkä nyt heti jos teen jotain ja vähän joko lantion alue. Pelkään, että kun edellisestä raskaudesta ei ole kuin vuosi, enkä kuntouttanut itseäni sen jäljiltä,niin näinköhän käy että tässä raskaudessa kroppa hajoilee.

Mä en tiedä miten tää voisi liittyä raskauteen jo tässä vaiheessa, mutta mulla kipeytyy alaselkä nyt heti jos teen jotain ja vähän joko lantion alue. Pelkään, että kun edellisestä raskaudesta ei ole kuin vuosi, enkä kuntouttanut itseäni sen jäljiltä,niin näinköhän käy että tässä raskaudessa kroppa hajoilee.
Voiskohan neuvolan kautta päästä fyssarille jo ennen synnytystä? Tiedän monen käyneen siis synnytyksen jälkeen, mutta toisinpäin ei ole tietoa. Kannattaa kysyä!

8+1, mutta samaa ollut jo ennen plussatestin tekoa: väsyttää, kuvottaa, väsyttää, kuvottaa.... oksentanut olen vasta muutaman kerran. Rinnat turvoksissa ja aristavat.

Onko muita suhkot vähillä oireilla olevia? Itsellä nyt 5+5 ja, edelleen rinnat vain vähän arat, välillä pientä etovaa oloa, mutta sekin voi olla kuvittelua 😂, väsy kyllä on ja aamulämmöt 36.8-37. Tietyt ruuat ei houkuttele, eikä ruoka ehkä yleensäkään. Pienen pientä vatsan nippailua harvakseltaan. Edellisestä raskaudesta muista että tässä vaiheessa oli rinnat jo tosi kipeät, siksi ehkä nyt tutkiskelee oloa tarkemmin ja hieman huolestuu ku ei menekään kuten viimeksi 👀.

Onko muita suhkot vähillä oireilla olevia? Itsellä nyt 5+5 ja, edelleen rinnat vain vähän arat, välillä pientä etovaa oloa, mutta sekin voi olla kuvittelua 😂, väsy kyllä on ja aamulämmöt 36.8-37. Tietyt ruuat ei houkuttele, eikä ruoka ehkä yleensäkään. Pienen pientä vatsan nippailua harvakseltaan. Edellisestä raskaudesta muista että tässä vaiheessa oli rinnat jo tosi kipeät, siksi ehkä nyt tutkiskelee oloa tarkemmin ja hieman huolestuu ku ei menekään kuten viimeksi 👀.
Mulla on 5+1 ja aika lievät oireet. Mahaa vihloo ja rinnat arat. Välillä meinaa närästää ja ehkä pientä väsymystä ja aivosumua on, mut eipä oikein muuta 🤔

Yölliset vessareissut (viim 4 yötä),
erittäin lievä pahoinvointi,
rinnat hiukan arat,
turvotus,
väsymys,
ehkä aavistuksen tehostunut hajuaisti (joka ei tosin pääse flunssan takia oikeuksiin) ja
itku hölmöille asioille 😂

Edit. 5+2

Mulla on 5+1 ja aika lievät oireet. Mahaa vihloo ja rinnat arat. Välillä meinaa närästää ja ehkä pientä väsymystä ja aivosumua on, mut eipä oikein muuta 🤔
Oonkin miettinyt että oonko jossain sumussa vai kuvittelenko. En vissiin oo ku muillakin on aivosumua. Mulla mahaa nyt alkanut vihlonaan enemmän, rinnat arat, ei kovin mutta tuntuu. Närästystä ja röyhtäyksiä on kans.. väsymystä edelleen. Maha jumitti kans, se on ehkä helpompana... Etovaa oloa ei niin joka hetki 🤭

Mullaki oli vähän säätöö tänää ku mentiin sairaalaan. Ensin parkkihallissa ja sit tuli nii nälkä et oli pakko mennä kanttiinin kautta mut sämpylä ei maistunu ku haukun verran.. Sit jotai muutakin säätöö siinä nii puoliso totesi vaan et taidat olla raskaana, ainaki aivot toimii ihan oudosti 🤭

Närästystä on minullakin. Mut edelleenkään, 7+0, ei juurikaan pahoinvointia. Rinnat hyvin kipeät, ei oikein voi nukkua vatsallaan. Suklaa ei maistu YHTÄÄN, eikä kyllä muukaan makea, se on ehkä kovin oire, sokerisyöppö kuin normaalisti olen, 😄.
Mieliala on melko matalalentoista, se on vähän raskasta.

Aika vähäistä oireiden suhteen. Väsymys on ihan tajuton, mutta voi olla että osa siitä menee jylläävän flunssan piikkiin.

Oireita on vaihtelevasti
Etoo välillä enempi, välillä vähempi
Röyhtäilyttää
Rinnat kipeät, yöllä kyljen vaihto sattuu rintoihin nii perkeleesti.
Järkyttävä nälkä välillä
Itku herkemmässä

Mutta jotenki nautin tästä kaikesta, muutoksesta.

Närästystä on minullakin. Mut edelleenkään, 7+0, ei juurikaan pahoinvointia. Rinnat hyvin kipeät, ei oikein voi nukkua vatsallaan. Suklaa ei maistu YHTÄÄN, eikä kyllä muukaan makea, se on ehkä kovin oire, sokerisyöppö kuin normaalisti olen, 😄.
Mieliala on melko matalalentoista, se on vähän raskasta.
Mä söin eilen kaupan wrappiä, mikä on aiemmin ollu semmonen herkku nii nyt se maistu ihan erilaiselle 🥴 Mulla kans tuota mielialan mataluutta ja ehkä semmosta tulevaisuuden pelkoa kaikkea uutta kohtaan.

Eilen oli etovan olon kanssa helpoin päivä kenties plussaamisen jälkeen siis lähes kahteen viikkoon. Heti tuli pelko että mikä siellä on huonosti, kunnes närästystä tuli ja tänään palasin aamulla vähän normaalimpaan rytmiin etovan olon kanssa. Mahassa nippailua oli myös eilen mitä ei tänään ole juurikaan ollut, epäilin sen johtuvan siitä kun pissalla kävin eilen useammin joten tänään sekin ei niin usein. Onko muilla oireet lievittyneet ja palanneet takaisin jo näin alussa?

Takaisin