Millaisia raskausoireita sinulla on?

Pahoinvointi ilmestyi kahta kamalampana takas tänään, just kun mulla oli työhaastattelu/tutustuminen työpaikkaan. Kaiken kukkuraks alko pyörryttää siellä niin et melkein taju meni. Hyvä ensivaikultelma...
 
Pahoinvointi ilmestyi kahta kamalampana takas tänään, just kun mulla oli työhaastattelu/tutustuminen työpaikkaan. Kaiken kukkuraks alko pyörryttää siellä niin et melkein taju meni. Hyvä ensivaikultelma...
Voi ei! Tässä alkaa pikkuhiljaa luottaa siihen, että oireet ovat poissa. Itse en ole uskaltanut vielä ravintolaan mennä, mutta ehkä joskus...
 
Myös minä aloin kehua liian aikaisin, nyt on tullut uutena oireena kamala päänsärky. Aluksi ajattelin tämän johtuvan flunssasta, joka on nyt väistynyt mutta päänsärky on ilmeisesti tullut jäädäkseen
 
Päänsärkyä on ollut minullakin välillä, ei kyllä mitään migreenityyppistä, mitä ennen raskautta tuli kuukautisten ja pahimmillaan ovulaationkin aikaan. Nyt vaivaa kyllä pahasti tukkoinen nenä.
 
Viimeraskaus oli ihanan oireeton viimeiselle kolmannekselle asti. Kahvi ei maistinut ja se oli siinä.

Nyt sitten on huonoa oloa ja ruoka maistuu ihan omituiselle. Ei voi edes entisiä herkkuja syödä kun maistuu hassulta. Ummetusoireita, ei tee mieli juoda, mutta hirveä jano. Väsymys sentään vähän helpottaa jo.
 
Mielialan vaihtelut ja väsymys edelleen vahvasti läsnä. 😁 Eilen oltiin kaverin kanssa juttusilla ja puhui jäätelön ostosta, minä katsoin miestäni ja kysyin ootko syöny kaikki Ben ja jerrysit. -
Joo söin sillon ku oltiin puhelimessa.
-Et oo syöny 🥹
-Söin söin.
-ihan oikeesti? 😢😢😢😭
Ja hanat auki, siinä vollotin kaupan parkkipaikalla😆😆
 
Vettä kuluu kyllä litratolkulla! Mutta turvotus vaan varmaan nyt kuuluu asiaan.
Vesi hyväksi molemmille!!
Pääsetkö nostamaan jalat ylös kesken päivän? Ja jos sulla istumatyö niin pitäisi liikkua vaikka väkisellä työaikana...
 
Raskauspahoinvointi alkoi melko pian. Tuntui lähinnä etova olo aamusta iltaan. Onneks sitäkään ei loputtomiin kestänyt.
 
Söitkö tai joitko jotain että etovuuden sait selätettettyä?

Ei ollu varsinaisesti mitään millä se ois kokonaan poistunut. Mutta Yritin ai a välillä napsia pähkinöitä tai muuta suolasta niin pärjäs. Onneks meillä kotona ja töissä myös on sen verran hulinaa, että se välillä unohtu. Joskus sitä mietti että.olis helpompaa jos vaan joutuis oksennella niin helpottaisi, mutta toisaalta ehkä kuitenkin tuo etova olo kun sen kans pysty kuiyenki oleen.
 
Ei ollu varsinaisesti mitään millä se ois kokonaan poistunut. Mutta Yritin ai a välillä napsia pähkinöitä tai muuta suolasta niin pärjäs. Onneks meillä kotona ja töissä myös on sen verran hulinaa, että se välillä unohtu. Joskus sitä mietti että.olis helpompaa jos vaan joutuis oksennella niin helpottaisi, mutta toisaalta ehkä kuitenkin tuo etova olo kun sen kans pysty kuiyenki oleen.
Kaipa sitä minunkin tuli enemmän suolaista kuin imelää syötyä. Käsittääkseni suht yleistä on että juuri noin se menee. Vaan sinä olet kai päässyt suht vähällä.
Sun hammaslääkäri on tod.näk etovan olon kannattaja. Oksennus k onun on sellainen kiilteen syöjä!
 
Kaipa sitä minunkin tuli enemmän suolaista kuin imelää syötyä. Käsittääkseni suht yleistä on että juuri noin se menee. Vaan sinä olet kai päässyt suht vähällä.
Sun hammaslääkäri on tod.näk etovan olon kannattaja. Oksennus k onun on sellainen kiilteen syöjä!
Meillä.pidetty täällä sairastupaa, niin on jäänyt kirjoittelut. Nyt onneksi kaikki terveenä, huh.
Joo, kyllä oon tainnut helpolla päästä, ainakin näin jälkikäteen ajateltuna 😀. Kiilteet tosiaan kärsii pahasti jos joutuis oksenteleen paljon, joten senkin suhteen oon kyllä tyytyväinen.
 
Takaisin
Top