Onpas huojentava kuulla, viikotkin osuisivat sitten aika yksiin, jos tuo oireiden helpottaminen on sinulla alkanut jo viime viikolla. Nännit mullakin on edelleen kipeät, esim. suihku sattuu jos osuu suoraan.Mulla on nyt tässä tällä ja viime viikolla helpottanut rintojen kipu/arkuus. Samalla ehkä myös hävinnyt tai vähentynyt tuo täyteläisyys, josta mainitsit. Silleen oon kyl ihan tyytyväinen, koska mulla oli välillä aikas epämukavan kipeet rinnat kylläEdelleen kyl tosi tuntoherkät nännit varsinkin, tosin onneks sekin helpottanut aiemmasta, jolloin vaikka t-paita päällä tuntui tosi raapivalta
![]()
Tilasin kotidopplerin torstaina, josko se vähän helpottaisi huolia, jos sillä saisi sykkeen kuulumaan. "Jo" ensi viikon pe on kuitenkin nt-ultra, joten jos en ääniä kuulisikaan, niin ei ainakaan olisi ihan hirveän montaa päivää piinailtavaa.
Ja noinhan tuo on omallakin kohdalla ollut, että oireet tulevat ja menevät. Olen esimerkiksi oksentanut raskausviikoilla 7, 10 ja 12, muuten en ole oikeastaan edes tuntenut pahoinvointia. Lonkkakipu taasen vaivasi heti plussan jälkeen, oli monta viikkoa pois ja palasi takaisin, nyt sitä ei taas tunnu. Koko aikahan tässä ollaan menossa kohti sitä oireettomaksi mainostettua keskiraskautta, että kai se on ihan luonnollistakin, että oireet helpottavat pikkuhiljaa.