Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli nyt parina aamuna aikanen herätys niin ei oo ollu juurikaan aamupahoinvointia ku saanu niin aikasin jotain syötyä. tänään sit ku nukuin johonki 11-12 asti niin oksensin herättyäni pariki kertaa uskon et jos oisin kesken unien heränny syömään ni ei ois ollu niin pahaViimeiset pian 4 viikkoa on tullut oksennettua joka aamu. Mutta nyt viimeiset pari viikonloppua on ollut sellaisia, että oksennuksia tulee pitkin päivää ja olo on kokoajan kuin krapulaisella. Miettinyt voisiko johtua että tulee nukuttua pidempään ja näin esimerkkisi ruokarytmi muuttuu arkeen verrattuna, vai mikähän ihme on että juuri viikonloppusin on pahin olo
Mulla kans olo huononee aina loppuviikkoa kohti. Olen huomannut että kun arkipäivinä joutuu pinnistelemään ja jaksamaan vähän liikaa, niin se kostautuu vapaalla. Jos saan tehtyä to-pe kevyemmin töitä, on vkl helpompi. Pahinta on jos tulee viikonlopuksi yövieraita, sellaisen viikon jälkeen oksennan päivätolkulla.Viimeiset pian 4 viikkoa on tullut oksennettua joka aamu. Mutta nyt viimeiset pari viikonloppua on ollut sellaisia, että oksennuksia tulee pitkin päivää ja olo on kokoajan kuin krapulaisella. Miettinyt voisiko johtua että tulee nukuttua pidempään ja näin esimerkkisi ruokarytmi muuttuu arkeen verrattuna, vai mikähän ihme on että juuri viikonloppusin on pahin olo
Mulla kans olo huononee aina loppuviikkoa kohti. Olen huomannut että kun arkipäivinä joutuu pinnistelemään ja jaksamaan vähän liikaa, niin se kostautuu vapaalla. Jos saan tehtyä to-pe kevyemmin töitä, on vkl helpompi. Pahinta on jos tulee viikonlopuksi yövieraita, sellaisen viikon jälkeen oksennan päivätolkulla.
Tsemppiä, muutto raskausaikana ei ole helppo homma! Keskimmäistä odottaessa me muutettiin kun olin kirjaimellisesti viimeisilläni ja näköjään mulla on menossa taas raskaus, johon osuu muutto. Tällä hetkellä etsitään omaa taloa ja yksi on jo kiikarissa. Jos siinä menee kaikki hyvin, toiveissa olisi muuttaa nyt vähän aiemmin tällä kertaa. Keskimmäistä odottaessa kun lähdettiin muutosta aika suoraan synnärille.Siis ei oo totta. Mulla alkoi jo pahoinvointi helpottaa viime vk (15. rv) aikana niin paljon, että näin pitkästä aikaa jo kavereitakin. Siis hajut edelleen ällöttää, ruokahalu ei oo palannut ja oksettaa jos ehtii tulla nälkä, mutta ei oo sellanen hirveä pahoinvoiva olo koko ajan, vaan niinku hallittavissa oleva pahoinvointi Varmaan just sellanen mihin auttaa ne vinkit joita kaikkialla hoetaan. No, enkö mä sitten saanu jonku hirveen flunssan ja yskin niin paljon että se saa mut oksentamaan Meillä on muuttokin tässä pahasti kesken, että miten voi olla näin paska säkä että oon nyt sitten joka tapauksessa ihan väsynyt ja huonokuntoinen. Pakko keksiä jotain kunnon hemmottelua kunhan tää on ohi.
Mulla menny tämmönen kohta ohi muutoksessa? Miten se siis vaikuttaa jos joutuu saikuttaan?Siis tää paha olo vaan yltyy. Mun on varmaan pakko hakea taas saikkua, vaikka se vaikuttaakin vanhempainrahaan. Aivan hanurista, että muuttivat sitä sen perustetta.