Millaisia raskausoireita sinulla on?

Alaselkä kipu ja vasen pakara🤯 keskiviikkona fyssarille aika, sinne asti saikkua ja sitte taas kokeilla töihin. Haluan saada työkykyä edes loppuvuodeksi takas 😢😩
Mulla samaa, mutta oikea pakara. 😑 En tiedä mitä tälle tekis.
 
Mulla yhä huonoa oloa ja liiallista syljeneritystä. Tää on tosi ärsyttävää, kun oikein mitään ei voi tehdä. Toivon, että loppuu nopeasti, en jaksaisi enää.
 
Mulla samaa, mutta oikea pakara. 😑 En tiedä mitä tälle tekis.
Voi ei! Mulla oli alussa oikea pakara, iha puukon iskuja sateli.. nyt vasen sitte, onneks ei yhtä pahat kivut kuin alussa mutta toisalata taas jatkuvampaa kipua ku sillo oli yhtäkkistä muttei jatkuvaa..

Ootko kokeillut jo tukivyötä? Mä pääsen ke fyssarille niin voin koittaa vinkkejä sit jakaa mitä sieltä saan 😊❤️
 
Voi ei! Mulla oli alussa oikea pakara, iha puukon iskuja sateli.. nyt vasen sitte, onneks ei yhtä pahat kivut kuin alussa mutta toisalata taas jatkuvampaa kipua ku sillo oli yhtäkkistä muttei jatkuvaa..

Ootko kokeillut jo tukivyötä? Mä pääsen ke fyssarille niin voin koittaa vinkkejä sit jakaa mitä sieltä saan 😊❤️
En oo koittanu tukivyötä, mutta pitäis ehkä tilata sellanen, siitä voi kyllä olla hyötyä! Vinkkaile jos tulee muita hyviä vinkkejä! ☺️
 
Mulla oli muutama viikko sitten useamman päivän kestäviä rytmihäiriöitä. Onneksi menivät ohi eikä sydänkäyrä näyttänyt mitään vakavaa.
 
Matalan verenpaineen lisäksi hb oli laskenut, nyt 100. Ei ihme, että väsyttää ja hengästyy helposti. Oon syönyt rautalisää koko raskauden, niin ärsyttävää että siitä huolimatta on näin matala. Mutta enää ei okseta juuri koskaan 🤗
 
En oo koittanu tukivyötä, mutta pitäis ehkä tilata sellanen, siitä voi kyllä olla hyötyä! Vinkkaile jos tulee muita hyviä vinkkejä! ☺️
Mulla oli si-nivelet molemmin puolin jo löystynyt ja.oik puoli lantiosta korkeammalla kun siellä isompi toimintahäiriö si-nivelessä. Lantionpohjanlihasten jumppa, tukivyö, polvien rentoutus pieneen koukkuun seistessä ja lepääminen, eipä muuta oikee enää voi tehdä..
 
Onko kellään ollut voimakasta väsymystä nyt keskiraskaudessa? Mulla ei oo energiaa oikeastaan mihinkään. Välillä oleminenkin tuntuu raskaalta. Olen yhden rautainfuusion saanut jo aiemmin, voi siis edelleen olla raudanpuutetta, mutta on tää jotain muutakin. Menispä ohi.
 
Viime viikko meni ihan sumussa. Väsytti vaan ja ois halunnut vain nukkua😴 verenpaine on ollut ainakin alhainen. Viimeksi neuvolassa Rauta ollut ainakin hyvä. Tällä viikolla energiaa ollut enempi🤷‍♀️
 
Mä oon melko väsynyt, hemoglobiini oli ekalla käynnillä 139 ja sit laski jossain vaiheessa 110. Ei jäätävän alhanen, mutta iso ero kuitenkin.

Musta tuntuu et mulla on nyt tosi aikasin alkanut olla vaikee hengittää 😣 Tosi paljon joutuu vaihdella asentoa ja pitää välillä ikkunaakin auki, kun tuntuu ettei vaan saa happee.
 
Mä oon ollut superväsynyt alusta ihan tänne +20 viikolle asti. Ferrit oli 20 ja hb laskussa myös, nyt syön rautalisää, toivotaan että helpottaa 👍🏻 teen kuitenkin vaan 4päivästä työviikkoa ja yhteensä 30h viikossa. Toki myös yrityksellä pientä lisäpuhdetta mutta sen koen vain äidin omana aikana 😂 mutta muistan viime neuvolassa että oon vaan valittanut väsymyksestä. Jospa se menis ohi ja alkais meillä kaikilla väsyneillä helpottaa! Itse odotan valoa!!! Vähän lunta maahan niin saa valoa ✨
 
Musta tuntuu että vauva täyttää koko mahan jo nyt. En taivu keskivartalosta ollenkaan ja kaikki muut paitsi takakeno tuntuu pahalta ja ahdistavalta. Voi kumpa tää edes vähän laskeutuisi. 😅 Kaveri myös jumppailee ympäri mahaa. Välillä painautuu alavatsaan, heti sen jälkeen kylkiluiden alle, sitten potkii oikeaan kylkeen ja kohta jo vasemmalle. Miten voi olla näin liikkuvainen kaveri!? Liikkeet aiheuttaa välillä oikeen pahoinvointiakin. Ei esikoisesta ollu tällasta. 😅
 
Supistukset vaivaa iltasin. Pissa tulehdusta ei ole. Perjantaina lääkäri, näkee sitten mitä sanoo🤷‍♀️
 
Mulla todella voimakas väsymys, mitään ei jaksaisi tehdä. Lisärauta on käytössä, mutta ei vielä ole auttanut.
Myös selkäkipu on valtava ja hainkin juuri SI-vyön, jos siitä olisi apua.
Ja kaiken lisäksi pahoinvoinnit alkavat tulla takaisin. 😩 Alan olla aivan valmis jo nyt.
 
Unettomuus ja pahentuneet liitoskivut. Alkaa oikeesti haitata jo töissäkin, kun tuntuu että häpyluun alue on yhtä särkyä ja kipua. Bussissa alkaa oksettaa herkästi, vaikka muuten ei enää enimmäkseen oo pahoinvointia ollenkaan.
 
Mulla ei selkäkivut vaivaa, mutta oon pohtinu auttaisko tukivyö tohon alavatsan repäisykipuun. Se on välillä tosi paha.
 
Mulla ei selkäkivut vaivaa, mutta oon pohtinu auttaisko tukivyö tohon alavatsan repäisykipuun. Se on välillä tosi paha.
Mulla on kanssa karseita repäisykipuja välillä! Yksi päivä töihin mennessä nousin jotenkin vähän huolimattomasti autosta ja iski niin hirveä kipu tuonne alavatsaan, että oli pakko älähtää ääneen ja mennä kyykkyyn autojen väliin hengailemaan hetkeksi. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ja sitten se loppui ihan yhtä nopeasti kuin alkoikin, ja varmaan minuutin päästä kävelin jo ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut. Jostain syystä noi kivut liittyvät mulla aina autolla ajamiseen tavalla tai toisella, oon miettinyt, että onko ajoasento jotenkin huono, ja se sieltä pois könyäminen nyt ainakaan ei tunnu enää oikein sopivan.

Jos hankit tukivyön niin kerro ihmeessä, rauhoittaako se noita repäisyjä!
 
Takaisin
Top