Mulla samaa, mutta oikea pakara. En tiedä mitä tälle tekis.Alaselkä kipu ja vasen pakara keskiviikkona fyssarille aika, sinne asti saikkua ja sitte taas kokeilla töihin. Haluan saada työkykyä edes loppuvuodeksi takas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla samaa, mutta oikea pakara. En tiedä mitä tälle tekis.Alaselkä kipu ja vasen pakara keskiviikkona fyssarille aika, sinne asti saikkua ja sitte taas kokeilla töihin. Haluan saada työkykyä edes loppuvuodeksi takas
Voi ei! Mulla oli alussa oikea pakara, iha puukon iskuja sateli.. nyt vasen sitte, onneks ei yhtä pahat kivut kuin alussa mutta toisalata taas jatkuvampaa kipua ku sillo oli yhtäkkistä muttei jatkuvaa..Mulla samaa, mutta oikea pakara. En tiedä mitä tälle tekis.
En oo koittanu tukivyötä, mutta pitäis ehkä tilata sellanen, siitä voi kyllä olla hyötyä! Vinkkaile jos tulee muita hyviä vinkkejä!Voi ei! Mulla oli alussa oikea pakara, iha puukon iskuja sateli.. nyt vasen sitte, onneks ei yhtä pahat kivut kuin alussa mutta toisalata taas jatkuvampaa kipua ku sillo oli yhtäkkistä muttei jatkuvaa..
Ootko kokeillut jo tukivyötä? Mä pääsen ke fyssarille niin voin koittaa vinkkejä sit jakaa mitä sieltä saan
Mulla oli si-nivelet molemmin puolin jo löystynyt ja.oik puoli lantiosta korkeammalla kun siellä isompi toimintahäiriö si-nivelessä. Lantionpohjanlihasten jumppa, tukivyö, polvien rentoutus pieneen koukkuun seistessä ja lepääminen, eipä muuta oikee enää voi tehdä..En oo koittanu tukivyötä, mutta pitäis ehkä tilata sellanen, siitä voi kyllä olla hyötyä! Vinkkaile jos tulee muita hyviä vinkkejä!
Mulla on kanssa karseita repäisykipuja välillä! Yksi päivä töihin mennessä nousin jotenkin vähän huolimattomasti autosta ja iski niin hirveä kipu tuonne alavatsaan, että oli pakko älähtää ääneen ja mennä kyykkyyn autojen väliin hengailemaan hetkeksi. Ja sitten se loppui ihan yhtä nopeasti kuin alkoikin, ja varmaan minuutin päästä kävelin jo ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut. Jostain syystä noi kivut liittyvät mulla aina autolla ajamiseen tavalla tai toisella, oon miettinyt, että onko ajoasento jotenkin huono, ja se sieltä pois könyäminen nyt ainakaan ei tunnu enää oikein sopivan.Mulla ei selkäkivut vaivaa, mutta oon pohtinu auttaisko tukivyö tohon alavatsan repäisykipuun. Se on välillä tosi paha.