Mulla tää väsymys on jotain aivan käsittämätöntä. Viikonloppuna tuli nukuttua extrapitkät yönet ja niiden lisäksi vielä pari tuntia heräämisestä parin tunnin päiväunet. Työ/opisklupäivän jälkeen suuntana on lähes poikkeuksetta sohva tai sänky ja unet. Toisinaan tulee nukuttua parikin kertaa päiväunet. Siitä kyllä seuraa se, että en jaksa tehdä yhtään mitään. Opiskelut on aivan sekaisin..
Järkyttävän väsymyksen lisäksi ollu kyllä edelleen melko oireetonta. Mitä nyt rintoja vähän aristaa. Vaivannu kyllä kova oikeanpuoleinen alaselkäkipu, mut se ei taida tässä raskauden vaiheessa liittyä tähän. Istuminen tekee kyllä ilkeetä.
Järkyttävän väsymyksen lisäksi ollu kyllä edelleen melko oireetonta. Mitä nyt rintoja vähän aristaa. Vaivannu kyllä kova oikeanpuoleinen alaselkäkipu, mut se ei taida tässä raskauden vaiheessa liittyä tähän. Istuminen tekee kyllä ilkeetä.

Jännää mikä se lopullinen laskettu aika sitten tulee olemaan 
Mulla ei oo ehkä niin paha kyllä kuin teillä, mutta samanlaisia piirteitä, joinain hetkinä tosi vaikea keksiä mikä menis alas, varsinkaan sellainen mitä kotoa löytyis. Toisaalta kaikenlaisia random-himoja myös tulee. Iso osa syömisestä on kuitenkin puolipakottamista ja koko ajan on varpaillaan että mihin suuntaan olo tuntuu menevän. Mulle aamut on edelleen parhaimman olon aikaa, ja iltaa kohti elämä vaikeutuu.

) ja 2) vauvan kanssa sai olla paineessa hyytävässä, liukkaassa kelissä. Rintojakin piti suojata pakkaselta. Odotan innolla loppukesää/alkusyksyä vastasyntyneen kanssa