Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kans vaivaa jatkuva nälkä! Esikoisesta oli ihan sama. Melkeen heti ruuan jälkeen tuntuu et nälkä iski uusiksi
Tätä mä mietin, et miten raskausviikot on laskettu, kun mulla on la 14.8 ja tänään on 4+6. Ja sulla tais olla 15.8 ja eilen ollu 4+6. Jotain kohtaa en nyt tajua4+6. Rinnat, etenkin nännit olleet jo kaksi viikkoa kipeät ja turvonneet. Flunssainen olo ja hetkittäin erittäin lievä pahoinvointi. Aamulla heräsin viiden tunnin unien jälkeen. Väsyttää. Futsalin pelaaminen ei maistunut, ja se on hyvin erikoista.
Tätä mä mietin, et miten raskausviikot on laskettu, kun mulla on la 14.8 ja tänään on 4+6. Ja sulla tais olla 15.8 ja eilen ollu 4+6. Jotain kohtaa en nyt tajua
Mun mielestä tää on just oikeinMulle laskurit antaa LA 16.8. ja nyt 4+4.
Tätä mä mietin, et miten raskausviikot on laskettu, kun mulla on la 14.8 ja tänään on 4+6. Ja sulla tais olla 15.8 ja eilen ollu 4+6. Jotain kohtaa en nyt tajua
Voi kans riippua siitä millä sovelluksella on kattonu viikot. Mulla kaks eri sovellusta näytti samalla lasketulla ajalla viikot päivän erolla.
Minulla ainakin Preglife näytti lasketun ajan eri tavalla kuin nettilaskurit, jos siis vain syötin edellisten kuukautisten alkamispäivän. Ruotsissa kai lasketaan eri tavalla kuin Suomessa... Päätin sitten syöttää sinne suoraan sen lasketun ajan, jonka olen saanut joka ikisestä nettilaskurista. Ja voi olla, että osa on laskenut ovulaatiosta. Minullakin on edellisistä kuukautista laskettuna nyt 4+3, ovulaatiosta 4+2. Pitäydyn tuosta kuukautisista lasketussa, koska tiedän, että se tulee olemaan se ns. virallinen laskettu aika. Ei sitä päivän takia yleensä korjata.
Flo laskee sen minulle. Tänään 5+0 ja laskettu 15.8., jos se nyt pysyy mahassa. 40 vuotiaana keskenmenoprosentti 30 tai 20 kaiketi. Johtuisiko tuo päivän ero kierron pituuden ja ovulaatoajankohdan eroista?