Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tänään ei mitään raskausoloja. En kyllä tietäis olevani raskaana jos en tietäis...

Tänään 5+6 ja viimeiset pari päivää on ollut pahoinvointia. Toivon niin että se jäisi tälle tasolle sillä tämä on vielä siedettävää. Pahoinvointi tulee ja menee pitkin päivää ja olo on kun olisi krapula. Jotkut hyvin yksittäiset hajut tuntuvat todella voimakkaina mutta mikään ei ole ällöttänyt ja kahvia pystyy edelleen juomaan. Vaikka tuntuu että syön vähän enemmän niin on paino hieman tippunut. Vatsa on myös litteämpi eikä yhtään turvota.

Mulla on ainoastaan hajut oireena. Kaikki haisee. Huonoa oloa ei ole ollut. Neljännen lapsen raskaudessakaan en voinut pahoin ollenkaan eli jos kävis sama tuuri nytkin :smiling-eyes:
Menkkakivut on riesana niinku edellisissäkin neljässä.
Mun neljännessä raskaudessa oli myös ihan järkyt repäisykivut. Ei voinut edes vaihtaa puolta sängyssä kun iski tonne alas kamala kipu. Nyt taas sama kamala repäisykipu seurana. Lamaannuttaa ihan täysin jos nousen liian nopeaa sohvalta :loudlycrying: Ainoastaan mistä tunnen olevani raskaana (muu kuin toi repäisykipu) on vatsan turvotus. Ihan kauhee koko ajan. Ja sit mua muutenkin turvottaa esim. sormista ihan hirveesti. Tunteet on pinnassa ja nälkä kyllä kurnii täälläkin.

4+6. Rinnat jo kaksi viikkoa kipeät. Flunssainen olo ja hetkittäin erittäin lievä pahoinvointi. Aamulla heräsin viiden tunnin unien jälkeen. Väsyttää.

Muokattu viimeksi:
5+4 mulla ja joka päivä on jotain kipuja alavatsalla. En ole niistä ollut huolissani. Välillä oon painellut kohtua ja sekin on vähän sattunut. Tissit on kyllä muhkeat, oispa aina tämmöset :D Ruskea vuoto tais loppua mitä on ollut varmaan yli viikon, mt epäilen taas bakteerivaginoosia. Keväällä sitä viimeeksi hoidettiin kun olin raskaana.

Pahoinvointia ei oo yhtään ja napostelen vaan koko ajan. Tekee mieli syödä ja mielellään epäterveellisiä asioita. En uskalla edes painoa kattoa kun nousee vaan.. Maha on jo sen näkönen että kohta syntyy

4+6. Rinnat, etenkin nännit olleet jo kaksi viikkoa kipeät ja turvonneet. Flunssainen olo ja hetkittäin erittäin lievä pahoinvointi. Aamulla heräsin viiden tunnin unien jälkeen. Väsyttää. Futsalin pelaaminen ei maistunut, ja se on hyvin erikoista.
Tätä mä mietin, et miten raskausviikot on laskettu, kun mulla on la 14.8 ja tänään on 4+6. Ja sulla tais olla 15.8 ja eilen ollu 4+6. Jotain kohtaa en nyt tajua :Face With Tears Of Joy: :Grinning Face With Smiling Eyes:

Tätä mä mietin, et miten raskausviikot on laskettu, kun mulla on la 14.8 ja tänään on 4+6. Ja sulla tais olla 15.8 ja eilen ollu 4+6. Jotain kohtaa en nyt tajua :Face With Tears Of Joy: :Grinning Face With Smiling Eyes:

Voi kans riippua siitä millä sovelluksella on kattonu viikot. Mulla kaks eri sovellusta näytti samalla lasketulla ajalla viikot päivän erolla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Voi kans riippua siitä millä sovelluksella on kattonu viikot. Mulla kaks eri sovellusta näytti samalla lasketulla ajalla viikot päivän erolla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Minulla ainakin Preglife näytti lasketun ajan eri tavalla kuin nettilaskurit, jos siis vain syötin edellisten kuukautisten alkamispäivän. Ruotsissa kai lasketaan eri tavalla kuin Suomessa... Päätin sitten syöttää sinne suoraan sen lasketun ajan, jonka olen saanut joka ikisestä nettilaskurista. Ja voi olla, että osa on laskenut ovulaatiosta. Minullakin on edellisistä kuukautista laskettuna nyt 4+3, ovulaatiosta 4+2. Pitäydyn tuosta kuukautisista lasketussa, koska tiedän, että se tulee olemaan se ns. virallinen laskettu aika. Ei sitä päivän takia yleensä korjata.

Minulla ainakin Preglife näytti lasketun ajan eri tavalla kuin nettilaskurit, jos siis vain syötin edellisten kuukautisten alkamispäivän. Ruotsissa kai lasketaan eri tavalla kuin Suomessa... Päätin sitten syöttää sinne suoraan sen lasketun ajan, jonka olen saanut joka ikisestä nettilaskurista. Ja voi olla, että osa on laskenut ovulaatiosta. Minullakin on edellisistä kuukautista laskettuna nyt 4+3, ovulaatiosta 4+2. Pitäydyn tuosta kuukautisista lasketussa, koska tiedän, että se tulee olemaan se ns. virallinen laskettu aika. Ei sitä päivän takia yleensä korjata.

Joo! Mulla on taas sen verran heittoa oviksesta kuukautisiin, niin lasken (ja neuvola laski) oviksen mukaan. Muuten ois menossa nyt rv 8+0 vaikka todennäköisimpänä oikeammat päivät olisi nyt tämä 6+2.

Flo laskee sen minulle. Tänään 5+0 ja laskettu 15.8., jos se nyt pysyy mahassa. 40 vuotiaana keskenmenoprosentti 30 tai 20 kaiketi. Johtuisiko tuo päivän ero kierron pituuden ja ovulaatoajankohdan eroista?

Täällä alkaa etova olo nostaa päätään. :Grimacing Face: Jäi kahvikin melkein kokonaan juomatta, kun tuli siitä niin huono olo.

Flo laskee sen minulle. Tänään 5+0 ja laskettu 15.8., jos se nyt pysyy mahassa. 40 vuotiaana keskenmenoprosentti 30 tai 20 kaiketi. Johtuisiko tuo päivän ero kierron pituuden ja ovulaatoajankohdan eroista?

Mullekin flow laski 2 päivää myöhemmän ajankohdan. Menkoista laskettuna nyt olisi 4+2, mutta ovisplussasta se olisi 4+4. Luotan enempi tuohon 4+4, koska kiertokin heitteli 28-32 välillä ja ovisplussa oli tosi selkeä plussa. Epäilen kuitenkin, että ovis on ollut tuosta plussasta aikaisemmin, kuin 24-48 h, koska sain selkeän plussan r-testiin jo 3+2 (dpo 10/KP 24), että ei ollut mikään haamujen haamu ja vahvistuikin leffaplussaksi dpo 13/KP 27.

Näköjään (onneksi) olotila tosiaan vaihtelee päivittäin; eilen oli lievästi huono olo koko päivän, tänään ei ole ollut yhtään! Ja on jotenkin niin ihanaa koko ajan kun on hyvä olo!

Mulla jäi viime yönä unet tosi vähiin, heräsin yhden aikaan enkä kunnolla nukkunut enää. Kivasti voimistaa huonoa oloa kun on väsypoikki :Grimacing Face:

Mun nännit on niiiiin kipeet.
Ajattelin kyllä jo silloin kun ennen punktiota pistin pregnylin ja tuli tosi kipeiksi, että tätä se tulee olemaan, jos raskaudun.

Närästys jatkuu. Mut ei onneks vielä mikään kuvota.
Makea ei edelleenkään maistu, muuten kuin juomana. Eilen illalla kipuili oikea puoli alavatsasta ja jatkui vielä tänään, mut nyt on loppunu.
Limakalvot tosi kuivat :Nerd Face:

Ei pahemmin mitään... Nyt eilen ekat yökötykset hajuista mutta ei sen enempää vielä... hassua miten tässä vaiheessa toivoisi jotain oireita kun viimeksi keskenmrnneessä vähäisetkin oireet katosivat ennen varhaisultraa... Oireet toisi vähän luottoa että jotain tapahtuu.... Mutta yritän ajatella että ehtiihän niitä tulla myöhemminkin sitte ja kaikki voi olla ihan hyvin ilmankin

Takaisin