Tuli näin nyt vain mieleen kun tässä lueskelen näitä oireita ja monella on todella kovat pelkotilat jos maha kipuilee/nipistelee/menkkamaiset kivut aivan kuin se olisi epänormaalia? maalaisjärjellä kun ajattelee niin eikö se ole ihan normaalia näin raskaana ollessa että maha reagoi uuteen asiaan kipuilulla? Olen siis ihan pihalla kaikesta koska ensimmäinen vasta tulossa ja itellä ainakin ( 5+0 ) mahassa oikeastaan koko ajan jonkinlainen epänormaali tuntemus, tälläkin hetkellä on sellainen pieni paineen tuntu ja menkkamaisia kipuja aina sillon tällön
Tästä kirjoittelinkin aiemmin, että yleensä suhtaudun elämässä melko rauhallisesti ja analyyttisesti, tilastoihin pohjaten, mutta tämä aika on saanut lipsumaan normaalista. Uskon, että siihen liittyy vahva huoli toisesta ihmisenalusta. Minulla kesti pari päivää päästä takaisin ”zen”-tilaan kipujen ja vuotojen kanssa. Vaikka kuinka itselleni perustelin, että kivut ja pieni vuotokin kuuluu asiaan, ei se hetkessä iskostunut päähän. Mutta kuten sanoin, kun pari päivää oli kestänyt ja mitään suurempaa ei tapahtunut, mielikin rauhoittui ja nyt olen jo vakuuttunut, että oli täysin normaalia ja ei suurta huolta
Nyt onkin alkanut kokoaikainen etova olo. Öisin heräilen useaan otteeseen ja unen saanti heräämisen jälkeen todella vaikeaa. Ensi yöksi otettava esim. jotain hedelmää sängyn viereen, jos olo vähän helpottuisi pienellä energialla.
Vaikka aamulla oli edelleen kauhea olo, päätin lähteä salille. Yllättäen treenatessa olo oli ihan Ok, mutta sen jälkeen palasi samantien yöllisiin. Jännityksellä odotan monen kuukauden darra tässä on tulossa