Mulla ehkä etova olo on hävinnyt. Toivottavasti se ei tiedä huonoa. Viiva on kuitenkin vahvistunu edelleen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ehkä etova olo on hävinnyt. Toivottavasti se ei tiedä huonoa. Viiva on kuitenkin vahvistunu edelleen...
Mulla on nyt ollut pari päivää aika oireetonta, mikä on toisaalta ihan jees, mut mietityttää onko menossa kuitenkin kesken. Tissit toki hiukan arat ja jotain nippailuja välillä. Hitsi kun on inhottava elää epätietoisuudessa.
Heti kun valitin niin alavatsalla taas pientä juilintaa. Joo koskaan ei oo hyväMulla on nyt ollut pari päivää aika oireetonta, mikä on toisaalta ihan jees, mut mietityttää onko menossa kuitenkin kesken. Tissit toki hiukan arat ja jotain nippailuja välillä. Hitsi kun on inhottava elää epätietoisuudessa.
Tänään kai 4+6 ja tissit on koko ajan ollu kipeet. Väsyttää aika usein ja nukahdan huonommin. Hirmuinen pallomaha on ollut jo pari viikkoa ja inhottaa kun aina paino nousee alusta alkaen. Huonoa oloa ei ole koskaan missään raskaudessa, luojan kiitos