Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla ehkä etova olo on hävinnyt. Toivottavasti se ei tiedä huonoa. Viiva on kuitenkin vahvistunu edelleen...
 
Mä en kans oikein tiedä onko oireita vai ei. On kuitenkin niin normaali olo. Useammin on sitä kylmä kuuma vaihtelua, nälkää useammin vaikka ois syönyt hyvin ja suuta kuivaa useasti. Tänä aamuna tunsin ehkä 5min etovaa oloa ennen aamupalaa kun syötin lasta mutta se oli niin pientä ja hetken et voihan se olla sattumaakin. Hiton tiputtelu silti jatkuu.. :Weary Cat Face:
 
Mulla ollu vähän väsy ja päätä särkenyt vähän
 
Tänään on päätä särkenyt.
Ja pieni nälkä aika usein. Tosin se hetkellinen etova olo on nyt ehkä pois, mut silti närästää vähän.

Makeaa ei tee mieli yhtään. Täytyy olla oire, koska oon sokerihiiri :tears:
Myöskään kahvia ei tee mieli.

Suht märkä olo. Vessaan mennessä jännittääkin, et minkä väristä pikkareissa onkaan :Nerd Face:

Tänään on 4+0. Ja jos ajattelee, että ei ois tarkkaa päivää tiedossa kiinnittymiselle, niin ois kyllä ihmeellisiä oloja, jos ois autuaan tietämätön mitä vatsan uumenissa tapahtuu.
 
Hmm joo munkaan ei oo muuten tehny kahvia mieli ja just äskenkin mies sano et keittää kahvia ja ajattelin ettei kyl yhtää tee mieli.
 
Mulla ehkä etova olo on hävinnyt. Toivottavasti se ei tiedä huonoa. Viiva on kuitenkin vahvistunu edelleen...

Minulla alkoi tosi varhain tuo etova olo, nyt se on ollut muutaman päivän hieman lievempää. Mä ainakin laitoin sen piikkiin, että meni hetkeksi pois palatakseen takaisin sitten moninkertaisena... Esikoisen kohdalla paha olo tuli myöhemmin, mutta jatkui sitten tarpeettoman pitkään. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Minullakin ollut päänsärkyä, senkin olen laittanut hormonien syyksi. Mutta onkohan mieli alkanut tottua ajatukseen raskaudesta, sillä en enää herää aamuyöllä valvomaan. Alavatsatuntemuksia on edelleen, mutta sellainen jomottaminen on nyt loppunut. Tunnen kuitenkin, että jotain tuolla tapahtuu. Onneksi varhaisultrassa sitten näkee, mitä kyydissä on vai onko mitään.
 
Mulla on nyt ollut pari päivää aika oireetonta, mikä on toisaalta ihan jees, mut mietityttää onko menossa kuitenkin kesken. Tissit toki hiukan arat ja jotain nippailuja välillä. Hitsi kun on inhottava elää epätietoisuudessa.
 
Mulla on nyt ollut pari päivää aika oireetonta, mikä on toisaalta ihan jees, mut mietityttää onko menossa kuitenkin kesken. Tissit toki hiukan arat ja jotain nippailuja välillä. Hitsi kun on inhottava elää epätietoisuudessa.

Samat fiilikset täällä. Esikoiseen verrattuna tosi oireetonta nyt ollut, niin pakosta miettii onko kaikki ok. Ainoa mitä on niin palelu, väsymys ja semmonen tosi lievä pahoinvointi jos ei oo hetkeen syönyt.
 
Täällä on pahoinvointi ainaki nii järkkyy et oksensin viime yönäki puol kolmen aikaan:Grimacing Face: saa nähdä joudunko nesteytykseen niinku tokan odotus aikana. Sillon oli myös primperan hetken käytössä.
 
Tällä hetkellä vain järjetön väsymys. Voisin mennä nukkumaan jo kello 20-21, vaikka yleensä olen aikamoinen yökukkuja.
 
Mulla on nyt ollut pari päivää aika oireetonta, mikä on toisaalta ihan jees, mut mietityttää onko menossa kuitenkin kesken. Tissit toki hiukan arat ja jotain nippailuja välillä. Hitsi kun on inhottava elää epätietoisuudessa.
Heti kun valitin niin alavatsalla taas pientä juilintaa. Joo koskaan ei oo hyvä
 
Melko oireetonta ollut tähän asti, tänään rv 5+2.

Oireina palelua ja välillä yöllä kun herään (klo 04 aikaan) en meinaa saada uudelleen unta. Pari päivää ollut iltaisin väsymystä että tekisi mieli ottaa päikkäreitä. Janottaa enemmän kun normaalisti joten sen vuoksi ehkä vähän useammin käyn vessassa mutta en ole uurta eroa huomannut. Ei ole ollut etoavaa oloa, vatsakramppeja tai herkät rinnat.
 
Tänään kai 4+6 ja tissit on koko ajan ollu kipeet. Väsyttää aika usein ja nukahdan huonommin. Hirmuinen pallomaha on ollut jo pari viikkoa ja inhottaa kun aina paino nousee alusta alkaen. Huonoa oloa ei ole koskaan missään raskaudessa, luojan kiitos
 
Tänään alkoi ihan kamala pahoinvointi ja rintoja kiristää kuin maito olisi nousussa. :loudlycrying: Etominen ei kestänyt koko päivää, mutta oli niin voimakasta, että olin oksentaa lattialle. En kestä mitään voimakkaita tuoksuja tai alan yökätä. Mitään ei ole tullut ylös ja toivon, että saisin pidettyä sen niin. Esikoisen kohdalla en oksentanut kuin muutaman kerran, vaikka pahoinvointi oli voimakasta. En kyllä millään jaksaisi sitä pahoinvointishowta toista kerta, kesti yli raskauden puolivälin ja oli todella raskasta. :Grimacing Face:
 
Tänään kai 4+6 ja tissit on koko ajan ollu kipeet. Väsyttää aika usein ja nukahdan huonommin. Hirmuinen pallomaha on ollut jo pari viikkoa ja inhottaa kun aina paino nousee alusta alkaen. Huonoa oloa ei ole koskaan missään raskaudessa, luojan kiitos

Musta tuntuu kans et on alamaha ihan hirmu turvoksissa! Toivottavasti vielä tasottuisi jossain vaiheessa turvottelu ennen oikeaa pyöristymistä. :tears:
 
Itsellä tänään 3+5. En oikeasti tiedä enää, pitääkö tuo paikkansa. Epäilen olevan 4+0. Jo viime viikolla oli oireita, joista mies epäili mun olevan raskaana; hajut on tosi voimakkaita, enkä esim kestä raa'an lihan hajua ollenkaan - vaikka aikaisemmin ei ole tehnyt ollenkaan pahaa.
Tissit olleet tosi kipeät muutaman päivän jo. Auttaa, jos ovat paikallaan, mutta repivää kipua, kun ottaa esim rintsikat pois ja lähtevät ns. paikaltaan.
Väsyttää ehkä vähän, mutta ei voimakkaasti. Vaikka olen vähäuninen, on nyt parina yönä tullut uni nopeasti ja mielelläni nukkuisin vähän pidempään, kuin normaalisti.
 
Nyt on 4+1
Tissit kipeät, vatsaa turvottaa ja väsyttää, mutta silti ei meinaa sänkyyn mennessä tulla uni. :Smiling Face With Open Mouth: Lähipäivinä on myös tehnyt mieli makeaa (viinikumikarkkia ja suklaata), vaikka yleensä en juuri makeasta välitä. Liekö raskausoire vai jouluoireilua :Smiling Face With Open Mouth:
 
Vatsaa turvottaa ja kerää ilmaa. Närästää ja sen myötä sitte ällö olo. Ehkä väsyttää enempi. Mut tänäänkin heräsin 3.30 enkä enää saanu unta.
Nännit kipeät.
 
Mulla ei vieläkään (rv 5+6) oikein mitään selkeää, vaikea uskoa että ois raskaana :Smiling Face With Open Mouth: No on jotain pientä sentään: rinnat on olleet kipeät koko ajan, hengästyttää helposti etenkin ylämäissä tai portaissa (yks päivä hengästytti pyykkien laittaminen koneeseen), parina viime päivänä ehkä pientä ällötysoloa just sellaisina hetkinä kun edellisestä ateriasta on jo aikaa.
 
Oon tänään tuntenut ekaa kertaa pientä menkkamaista jomotusta kohdussa. Tai kestää hetken ja sit loppuu ja tätä muutaman kerran tänään. Myös sivuilla vähän vihlonut tänään useammin. En tiiä onkse hyvä vai huono :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Takaisin
Top