Myös mulla se vähäinen kuvotus mitä tähän saakka on ollut, on seki kadonnut lähes kokonaan. Rinnat on edelleen kipeät ja erinäköiset kuin ennen. Mulla edelleen se Cyclogest tukilääke joten sekin varmaan osaltaan rintojen kipuiluun vaikuttaa.. Viikko sitten oli se varhaisultra missä kaikki oli kyllä hyvin, mutta on alkanut taas jännittää tää oireiden vähentyminen vaikka kai se tässä vaiheessa voi jo asiaan kuulua. Nyt siis 9+4, nt-ultraa pitäisi odottaa vielä kolme viikkoa Confounded Face odottaminen ei muuten haittaisi, mutta ajatus siitä tuntuu hirveältä jos sitten siellä todetaankin ettei tyyppi olekkaan enää hengissä ja koko tämän ajan luulen kaiken olevan hyvin Anxious Face With Sweat-
Tiedän, että tätä ensimmäisen kolmanneksen (tai varmaan koko raskauden) epävarmuutta ei auta kestämään oikeastaan mikään muu kuin se, kun vauva sitten joskus on sylissä. Mutta mua varhaisultrassa kätilö rauhoitteli km:n suhteen sillä, että todennäköisimmin km olisi tapahtunut jo rv 7-8 välillä. Ilmeisesti tuolloin jotain keskeistä tapahtuu kehityksen kannalta. Tämän jälkeen riski on toki olemassa, mutta on jo pienempi. Kolme viikkoa on hitsin pitkä aika, täälläkin sitä jännitetään. Siispä levollisia ajatuksia matkaan.