Oliko täällä muita, joilla on tukilääkitys alkuraskauteen? Mulla on varalta viikolle 9 tuo Cyclogest, selittämättömien keskenmenojen vuoksi. Millaisia oireita muilla on lääkkeestä tullut? Lueskelin lääkkeestä, ja aloin pohtimaan ovatko nää mun oireet raskaudesta vai tästä lääkkeestä johtuvaa..Anxious Face With Sweat rinnat on olleet _todella_ kipeät tässä raskaudessa, kipeämmät kuin aiemmissa. Myös väsymys voimakasta, nämä molemmat olivat yleisinä haittavaikutuksina. Oon jotenkin hakenut turvaa näistä oireista, ja että voisiko ne olla merkkejä siitä että tällä kertaa kyydissä olisikin pikkutyyppi, mutta nyt alko harmittaan tuo lääkekuvaus. Pitiki mennä lukemaan..Cold Face
Muoks. Onneksi kyllä on lisäksi muita oireita, kuvotus ja tämä jatkuva palelu, joten ehkä täytyy pitää toivoa yllä kaikesta huolimatta!
Mulla oli keltarauhashormoni viimeiseen ultraan eli 8+1 asti ja nyt kun sen lopetin niin huomasin että aamuisin herään paljon aikaisemmin kun tuntuu että uni loppuu. Sitten kyllä iltapvllä taas tulee väsy ja iltaisin myös, mutta aiemmin nukuin kevyesti 10h:n yöunia ja silti tuntui että aamulla väsytti. Taisi siis johtua ainakin osittain lääkkeistä. Muut oireet (etova olo, alavatsan juilinnat ja rintojen muutokset) on kyllä pysynyt aika samoina. Sunkin oireet kyllä kuulostaisi enemmän raskaudesta kuin lääkkeistä johtuvilta! :)