Millaisia raskausoireita sinulla on?

Allerkirjoitan myös tuon, että ruokakaupassa käyminen on aika jännää pahoinvoinnin kanssa. Hajuaisti on kyllä herkistynyt. Hassua sekin, kun kahvin tuoksu on aina ollut yksi mun lempituoksuista ja nyt kahvi haiseekin tunkkaiselle. Sen sijaan esim tee-hyllyllä kaupassa tuoksuu hyvältä. Sit on ollut tällasia erikoisia miellyttäviä tuoksuja, kun miehelle oltiin ostamassa uusia kenkiä ja siellä tuoksui uudet nahkakengät, ne tuoksui jotenkin tosi hyvältä. Cat With Tears Of Joy Ja häkkivarastossa on hyvä tuoksu!

Tiikeribalsamia muuten oon joskus käyttänyt sellasena "hätävarana", jos tarvii nuuhkia jotain raikasta äkkiä. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Täälläkin mm. Jääkaappi haisee tosi pahalle, pitää aina pidättää hengitystä kun hakee sieltä jotain :D
 
Ja kahvia ei oo juuri tehnyt mieli vaikka ennen raskautta join aina 1-3 kuppia päivässä ! Ei oikeastaan mitään lämmintä juotavaa
 
Tänään mullakin oli jo hetken kuvottava olo, muistui mieleen kyllä heti edelliset raskaudet. Yleensä olen pahoinvointilääkkeistä huolimatta oksennellut vähintään puoliväliin ja taas vikan kuukauden.
 
Suurin tuoksu ongelma on minä itse en ole koskaan tiedostanut omaa tuoksuani. Lakanat haisi aivan rasvaiselle popcornille ja ne piti vaihtaa. Nyt 5 päivän jälkeen sama homma. Täytyy katsoa jos tyynynpäällisen vaihtaisi ja selviäisi vielä pari päivää samoilla lakanoilla.

On myös pakko pestä kainalot yms paristi päivässä ja se taas ei tee hyvää mun iholle mikä on muutenkin kuiva
 
Suurin tuoksu ongelma on minä itse en ole koskaan tiedostanut omaa tuoksuani. Lakanat haisi aivan rasvaiselle popcornille ja ne piti vaihtaa. Nyt 5 päivän jälkeen sama homma. Täytyy katsoa jos tyynynpäällisen vaihtaisi ja selviäisi vielä pari päivää samoilla lakanoilla.

On myös pakko pestä kainalot yms paristi päivässä ja se taas ei tee hyvää mun iholle mikä on muutenkin kuiva

Mulle kävi tänä aamuna vähän samoin; kävin vessassa aamulla ja palasin takasin nukkumaan mutta makkari haisikin palatessa niin karsealta etten saanut enää nukuttua. Tiedä sitten oliko syy minussa vai miehessä Cat With Tears Of Joy
 
Suurin tuoksu ongelma on minä itse en ole koskaan tiedostanut omaa tuoksuani. Lakanat haisi aivan rasvaiselle popcornille ja ne piti vaihtaa. Nyt 5 päivän jälkeen sama homma. Täytyy katsoa jos tyynynpäällisen vaihtaisi ja selviäisi vielä pari päivää samoilla lakanoilla.

On myös pakko pestä kainalot yms paristi päivässä ja se taas ei tee hyvää mun iholle mikä on muutenkin kuiva

Tunnistan tän edellisestä raskaudesta! Nyt ei vielä oo mennyt liian häiritseväksi.
 
Hajut taitanee olla monella ongelma, mutta toistaiseksi ei itsellä sen kanssa ole tapahtunut mitään muutosta entiseen. Kaikenlaisia muita oireita kyllä löytyy.. Tissit kipeät, väsymys tasoa 100, mielialat hyppelee laidasta laitaan, huono-olo joinain päivinä aamusta iltaan ja pahimpana ummetus. Nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen, mutta lista on pitkä. Viikot varhaisultran mukaan 7+2.
 
Millä viikoilla teillä alkoi pahoinvointi ynnä muut? Panikoin taas oireettomuutta, oon kyllä tainnut tehdä samaa sekä onnistuneissa että epäonnistuneissa raskauksissa jossain kohtaa.
 
OKSETTAA! Oksensin jopa viimeyönä! ...hieman mietin ajoittain missä menee lääkkeenhakemisen raja. Nyt rv6+2 tai jotain.
 
Luin ensin et tietokone ja mietin jo, että aikamoinen hajuaisti!
Tietokone haisee muovilta....joskus tuli altistuttua voceille niin tietokonekin haisi häiritsevästi kun oli yliherkkä muovinhajulle.
 
Allerkirjoitan myös tuon, että ruokakaupassa käyminen on aika jännää pahoinvoinnin kanssa. Hajuaisti on kyllä herkistynyt. Hassua sekin, kun kahvin tuoksu on aina ollut yksi mun lempituoksuista ja nyt kahvi haiseekin tunkkaiselle. Sen sijaan esim tee-hyllyllä kaupassa tuoksuu hyvältä. Sit on ollut tällasia erikoisia miellyttäviä tuoksuja, kun miehelle oltiin ostamassa uusia kenkiä ja siellä tuoksui uudet nahkakengät, ne tuoksui jotenkin tosi hyvältä. Cat With Tears Of Joy Ja häkkivarastossa on hyvä tuoksu!

Tiikeribalsamia muuten oon joskus käyttänyt sellasena "hätävarana", jos tarvii nuuhkia jotain raikasta äkkiä. Beaming Face With Smiling Eyes
Mulla on flunssa nyt niin en paljoa haista mitään.
 
Jospa sitä itsekin tänne varovasti kirjoittelen :) 2viikkoa kärsinyt mielettömästä palelemisesta. Ulkona +6 ja mulla ollut 3villapaitaa, villahousut ja paksu kuorikerros päällä ja silti palelu on ollut aivan todella lamaannuttavaa :/ kerran etova olo tuli, jolloin oikeastaan viimeistään tajusin että kuukautiset on todella myöhässä ja mistä palelu johtuu. Aattelin, et varaan kohta lääkärin palelemisen takia, mutta löytyikin selitys asialle..
 
Jospa sitä itsekin tänne varovasti kirjoittelen :) 2viikkoa kärsinyt mielettömästä palelemisesta. Ulkona +6 ja mulla ollut 3villapaitaa, villahousut ja paksu kuorikerros päällä ja silti palelu on ollut aivan todella lamaannuttavaa :/ kerran etova olo tuli, jolloin oikeastaan viimeistään tajusin että kuukautiset on todella myöhässä ja mistä palelu johtuu. Aattelin, et varaan kohta lääkärin palelemisen takia, mutta löytyikin selitys asialle..
Mä olen laittanut flunssan piikkiin palelut *paperipussipäässähymiö* ei tullu mieleenkään että raskauskin voisi sen aiheuttaa. Vaikea erotella näitä. Mutta totta, ekassa raskaudessa palelin koko ajan. On muuten sama ajoitus nytkin, silloinkin piti tulla kesäkuinen. Saas nähä sulkeutuuko ympyrä....
 
Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa oksennin viikolta 8+ synnärille asti, mut silti voin ihan hyvin. Nyt on ihan h*lvetin kylmä, nukun päivässä n 20h ja loput ajasta oon ihan toimintakyvytön huonon olon vuoksi ja alkoi jo viikolla 5+, nyt viikkoja 8+3
 
Mulla myös kauheaa palelua. Etova olo on ollut päivittäistä, mutta jos syö tosi kevyesti, sitä on vähemmän. Lisäksi pahimpana ällötyksen aiheuttajana on tällä hetkellä vesi…
 
Oliko täällä muita, joilla on tukilääkitys alkuraskauteen? Mulla on varalta viikolle 9 tuo Cyclogest, selittämättömien keskenmenojen vuoksi. Millaisia oireita muilla on lääkkeestä tullut? Lueskelin lääkkeestä, ja aloin pohtimaan ovatko nää mun oireet raskaudesta vai tästä lääkkeestä johtuvaa..Anxious Face With Sweat rinnat on olleet _todella_ kipeät tässä raskaudessa, kipeämmät kuin aiemmissa. Myös väsymys voimakasta, nämä molemmat olivat yleisinä haittavaikutuksina. Oon jotenkin hakenut turvaa näistä oireista, ja että voisiko ne olla merkkejä siitä että tällä kertaa kyydissä olisikin pikkutyyppi, mutta nyt alko harmittaan tuo lääkekuvaus. Pitiki mennä lukemaan..Cold Face

Muoks. Onneksi kyllä on lisäksi muita oireita, kuvotus ja tämä jatkuva palelu, joten ehkä täytyy pitää toivoa yllä kaikesta huolimatta!
 
Takaisin
Top