Millaisia raskausoireita sinulla on?

Sieltä se pahoinvointi alkaa tulemaan koko ajan enemmän. Nyt on sellainen vähän krapulainen olo. Mies oli ostanut jotain valmis kanacurry ruokaa ni sem sai kyllä syödä toisessa huoneessa. :hilarious:

Mietin samaa, että tää on kyllä ihan kuin jatkuva krapula.. tosin päänsärkyä ei ole..
 
Miten onnistutte pysymään toimintakykyisinä tuon pahoinvoinnin kanssa? Sisulla?
 
Eläväiset unet ovat minulla myös yksi oire. Melkein kuin olisin joka yö elokuvissa. Lähtien siitä että maailman on vallannut eläimet (puhuvat sudet, karhut jne.) ja yritämme jonkun kanssa pelastaa sitä tai että yhtäkkiä osaan muuttua näkymättömäksi ja autan jotain supersankaria, joka lentelee :salut

Ole siinä sitten aamuisin levännyt, kun kaikki yöt pelastaa maailmaa :hilarious::hilarious:
 
Mun täytyy siirtyä jo mammahousuihin. Ei sillä, etten mahtuisi normaaleihin housuihin. Olen itse asiassa vähän laihtunut kun olen jättänyt limut ja karkit pois. Mutta mun alavatsa on vaan niin herkkä. Jos hetken makoilee vatsallaan tai housut painavat alavatsalta ja etenkin jos housuissa on jotain kovaa, tulee sellaista menkkamaista juilintaa. Muistan viimeraskaudesta saman. Raskausfarkuissakaan ei saanut olla sitä vyötärökaitaletta vaan tuubin piti lähteä suoraan siitä housusta. Muuten painoivat liikaa.
 
Mun täytyy siirtyä jo mammahousuihin. Ei sillä, etten mahtuisi normaaleihin housuihin. Olen itse asiassa vähän laihtunut kun olen jättänyt limut ja karkit pois. Mutta mun alavatsa on vaan niin herkkä. Jos hetken makoilee vatsallaan tai housut painavat alavatsalta ja etenkin jos housuissa on jotain kovaa, tulee sellaista menkkamaista juilintaa. Muistan viimeraskaudesta saman. Raskausfarkuissakaan ei saanut olla sitä vyötärökaitaletta vaan tuubin piti lähteä suoraan siitä housusta. Muuten painoivat liikaa.

Oon muuten huomannut itellä saman ton housujen vyötärön kanssa! Rakastan nukkua vatsallaan, kuinkakohan kauan sitäkään enää voi tehdä..

Aamuöinen säntillinen kello neljän heräily jatkuu, nyt varasin jo satsuman yöpöydälle niin ei tarvitse keittiöön asti lähteä :p
 
Minulla oli tuo alavatsan hellyys jo ennen kuin tajusin olevani raskaana, sylissä ollut 2-vee nujusi niin kovasti että tuntui hellältä. Laitoin sen kyllä vatsalihastreenien piikkiin silloin, mutta nyt tietysti tajuan paremmin. Alavatsalle tuikkii jo satunnaisesti rasituksessa. Saapa nähdä miten lenkkeilyni käy tulevaisuudessa, siitä olen aika varma että ens talven lumityöt jäävät miehen tehtäväksi, kuten myös raskaimmat kotityöt.

Ainiin, ja minulla on NÄLKÄ! Jotenkin nyt kaikki sulaa nopsempaan. Vai onko se sitten se et jos syö ison annoksen niin täysi vatsa alkaa ällöttämään. Kuitenkin entinen ateriaväli tuntuu liian pitkältä. :wideyed:
 
Muokattu viimeksi:
Ihan hirveä turvotus päällä ja maha näyttää aamusta iltaan kun olisi jo 6kk raskaana..
 
Mulle on ilmestynyt linea negra :wideyed: Tänään huomasin kun menin suihkuun. Piti oikein käydä miehelle näyttämässä.
En ois uskonut että tulee näin nopeesti. Viimeksi oli myös, mutta en yhtään muista milloin se tuli. Onks kellään muulla?
 
Mulle on ilmestynyt linea negra :wideyed: Tänään huomasin kun menin suihkuun. Piti oikein käydä miehelle näyttämässä.
En ois uskonut että tulee näin nopeesti. Viimeksi oli myös, mutta en yhtään muista milloin se tuli. Onks kellään muulla?

Tuntuupa aikaselta. Mulla oli viimeksi, mutta en minäkään muista, milloin ilmestyi. Nyt ei vielä näy.
 
Kroppa on paikoitellen hyvinkin herkkänä. Siitä saadaan miehen kanssa varmaankin hyvin iloa irti tässä illempana. :hilarious:
 
Mulle on ilmestynyt linea negra :wideyed: Tänään huomasin kun menin suihkuun. Piti oikein käydä miehelle näyttämässä.
En ois uskonut että tulee näin nopeesti. Viimeksi oli myös, mutta en yhtään muista milloin se tuli. Onks kellään muulla?


Mulla! Luulin eka että on esikoisen odotuksesta noin 2v takaa, mutta se on kyllä hävinnyt tässä välissä. Tää on sen verran vahvempi ettei millään voi olla sama.
 
Kerro pääsetkö neuvolaan tarkastamaan tilannetta. Toivottavasti molemmilla olisi ihan vaan harmitonta. Mikä rv sulla on menossa?

Pääsin neuvolaan tänään ultrattavaksi kun soitin tosiaan että vuotoa on tullut jo 2,5 viikkoa. Siellä sykki sydän! :love7 Mutta vuotoon oli syy - tämä raskaus oli alkanut kaksosraskautena, ja toinen ei ollut jaksanut. Tuo oli todellinen yllätys kun ei mun eikä miehen suvuissa oo kaksosia. Kuukautisten alkupäivän mukaan tänään olisi ollut 6+6, mutta sikiön koon mukaan muutettiin 6+1. :Heartred
 
Mulla on myös ihan järkyttävä turvotus päällä ja pitänyt siirtyä löysiin mekkoihin ettei ihan vielä paljastuisi kaikille :happy:

Kirjoittelinkin jo höpinöihin, mutta tosiaan väsymys on paikoitellen ihan hurjan kovaa.

Nippailuja ja kiristysksiä vatsan seudulla aivastellessa, nopeissa liikkeissä ja rasituksessa.
Ja liha on alkanut tökkimään.:yuck::yuck:
Suolaiseen on hirmu himo ja tekisi kokoajan mieli popsia sipsiä!

Ihanaa Helmiina22 kun sydän sykki ultrassa ja vuotoihin löytyi syy:Heartbigred
 
ihanaa Helmiina, että pääsit ultraan ja pienellä kaikki hyvin :Heartred toki surullista, että toinen pieni ei ollut jaksanut :sorry:
 
Pääsin neuvolaan tänään ultrattavaksi kun soitin tosiaan että vuotoa on tullut jo 2,5 viikkoa. Siellä sykki sydän! :love7 Mutta vuotoon oli syy - tämä raskaus oli alkanut kaksosraskautena, ja toinen ei ollut jaksanut. Tuo oli todellinen yllätys kun ei mun eikä miehen suvuissa oo kaksosia. Kuukautisten alkupäivän mukaan tänään olisi ollut 6+6, mutta sikiön koon mukaan muutettiin 6+1. :Heartred

Ihania uutisia! :Heartred vaikka toki ikävä ettei toinen pieni ollut jaksanut :sad001 yhdeltä tutulta kuulin samanlaisen tarinan eli toisinaan näitä tapahtuu!
 
Pääsin neuvolaan tänään ultrattavaksi kun soitin tosiaan että vuotoa on tullut jo 2,5 viikkoa. Siellä sykki sydän! :love7 Mutta vuotoon oli syy - tämä raskaus oli alkanut kaksosraskautena, ja toinen ei ollut jaksanut. Tuo oli todellinen yllätys kun ei mun eikä miehen suvuissa oo kaksosia. Kuukautisten alkupäivän mukaan tänään olisi ollut 6+6, mutta sikiön koon mukaan muutettiin 6+1. :Heartred

Ihania uutisia!

Mulla on vieläkin rusehtavaa vuotoa, tänään on jo 9 päivä. Toivottavasti tarkoittaisi myös itsellä sitä, että raskaus jatkuisi normaalisti. Ihana kuulla näitä tarinoita, että asiat on ihan hyvinkin :happy:
 
Ihania uutisia!

Mulla on vieläkin rusehtavaa vuotoa, tänään on jo 9 päivä. Toivottavasti tarkoittaisi myös itsellä sitä, että raskaus jatkuisi normaalisti. Ihana kuulla näitä tarinoita, että asiat on ihan hyvinkin :happy:
Joo, toivotaan todella että tuo sunkin vuoto on harmitonta! Onneksi pian pääset ultraan niin tulee varmuutta asioista. Jaksamista vielä näihin päiviin ennen sitä.
 
Nälkä, turvotus, painonnousu, aivosumu, repimiskivut, ummetus, liikuttuminen. Yhdestä voisin luopua mieluiten - levottomat unet, jopa häiritsevän kieroutuneet seksiunet!
 
Hyihyihyii, täällä tänään kauhea pahoinvointi päivä. Vaikuttaa nämä helteetkin varmaan asiaan. Mutta näin mä muistelinkin että rv6 pahoinvointisuus kasvaa ja on jossain 8-9viikolla huipussaan. Ainakin edellisissä on ollut. YÄK
 
Takaisin
Top