Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä on tuhruttelu jatkunut nyt viime tiistaista alkaen. Ja huoli on kova. Tuhruttelua ei ole jokaisella vessareissulla eikä joka aamukaan ole ollut. Ja siis ainoastaan pyyhittäessä huomaa, ei tule muuten mihinkään. Oireita on kuitenkin enemmän kuin aikaisemmissa km raskauksissa, väsymystä ja aaltoilevaa pahoinvointia. Reilu viikko ultraan, en malta odottaa. Vaikka henkisesti jo varautunut huonoihin uutisiin :sorry:
toivotaan, että kaikki on hyvin! :Heartpink onneksi toi voi olla täysin normaalia, mutta ymmärrän hyvin, että huolettaa. ja etenkin kun on km-kokemuksia taustalla :sorry:
 
Täällä on tuhruttelu jatkunut nyt viime tiistaista alkaen. Ja huoli on kova. Tuhruttelua ei ole jokaisella vessareissulla eikä joka aamukaan ole ollut. Ja siis ainoastaan pyyhittäessä huomaa, ei tule muuten mihinkään. Oireita on kuitenkin enemmän kuin aikaisemmissa km raskauksissa, väsymystä ja aaltoilevaa pahoinvointia. Reilu viikko ultraan, en malta odottaa. Vaikka henkisesti jo varautunut huonoihin uutisiin :sorry:

Mikä rv sulla nyt menossa? Eikö neuvolasta voisi kysyä jos voisivat heti ottaa ja katsoa tilanteen.. tuo on kyllä niin raastavaa ku ei yhtään tiiä mitä tapahtuu vai tapahtuuko vatsassa mitään.. Mulla ei edes vuotoa ja silti jännittää niin uskon kyllä, että on asia mielenpäällä ja huolettaa. Toivotaan, että se olis kuitenki harmitonta :Heartbigred
 
Täällä on tuhruttelu jatkunut nyt viime tiistaista alkaen. Ja huoli on kova. Tuhruttelua ei ole jokaisella vessareissulla eikä joka aamukaan ole ollut. Ja siis ainoastaan pyyhittäessä huomaa, ei tule muuten mihinkään. Oireita on kuitenkin enemmän kuin aikaisemmissa km raskauksissa, väsymystä ja aaltoilevaa pahoinvointia. Reilu viikko ultraan, en malta odottaa. Vaikka henkisesti jo varautunut huonoihin uutisiin :sorry:

Samaistun tähän - soitin jo viime maanantaina neuvolaan viikon ajan jatkuneesta tuhruttelusta, mutta sanoivat että vielä ei näy ultrassa ehkä mitään joten odotetaan vielä viikko ja toivotaan että tuhruttelu loppuisi. Ei oo loppunut, huomenna sitä on jatkunut jo 2 viikkoa. Soitan tässä alkuviikosta uusiksi neuvolaan. Ainoa muu raskausoire on rintojen arkuus…
 
Samaistun tähän - soitin jo viime maanantaina neuvolaan viikon ajan jatkuneesta tuhruttelusta, mutta sanoivat että vielä ei näy ultrassa ehkä mitään joten odotetaan vielä viikko ja toivotaan että tuhruttelu loppuisi. Ei oo loppunut, huomenna sitä on jatkunut jo 2 viikkoa. Soitan tässä alkuviikosta uusiksi neuvolaan. Ainoa muu raskausoire on rintojen arkuus…

Toivon niin paljon, että olisi kans harmitonta! Kyllä ainakin joillakin on näkynyt esim 5+4 viikolla syke. Mutta jos taas ei näy, niin sekään ei tarkoita mitään. Sykehän voi silti alkaa näkymään vasta 6+ jotain..
No jospa saisit äkkiä ajan :)
 
Toivon niin paljon, että olisi kans harmitonta! Kyllä ainakin joillakin on näkynyt esim 5+4 viikolla syke. Mutta jos taas ei näy, niin sekään ei tarkoita mitään. Sykehän voi silti alkaa näkymään vasta 6+ jotain..
No jospa saisit äkkiä ajan :)

Kiitos! Joo, ehkä neuvolasta juuri tuon takia ei vielä laitettu ultraan, että jos ei vielä näkyisi mitään niin se ei kuitenkaan välttämättä tarkoita mitään. Mutta toivotaan että jo pian pääsisi.:)
 
Ikävä kuulla Citrus ja Helmiina, luonnollisesti noi säikäyttää. Mutta hyvä, ettei ole paljoa tai mitään hyytymiä, uskon ja toivon että kaikki menee hyvin :Heartpink
 
Tosi kurjaa tuo tuhruttelu :sorry: jospa kaikki on kuitenkin hyvin :Heartred Toisillehan tulee jopa ”menkat” raskaana ollessa ja silti kaikki on hyvin. Pidetään peukkuja!
 
Mikä rv sulla nyt menossa? Eikö neuvolasta voisi kysyä jos voisivat heti ottaa ja katsoa tilanteen.. tuo on kyllä niin raastavaa ku ei yhtään tiiä mitä tapahtuu vai tapahtuuko vatsassa mitään.. Mulla ei edes vuotoa ja silti jännittää niin uskon kyllä, että on asia mielenpäällä ja huolettaa. Toivotaan, että se olis kuitenki harmitonta :Heartbigred

Tänään 5+4. Soitin tällä viikolla neuvolaan ja kerroin tuhruttelusta. Eivät oikeen ottaneet asiaan kantaa, muuta kuin et tässä vaiheessa ei voida tehdä mitään. Sanoi, että mikäli vuoto yltyy ja tulee kovia kipuja, pitäisi hakeutua päivystykseen. Onneksi yksityiselle pääsee tarkastamaan tilanteen ja sinne siis menossa päivillä 7+0 eli 23.6.

Samaistun tähän - soitin jo viime maanantaina neuvolaan viikon ajan jatkuneesta tuhruttelusta, mutta sanoivat että vielä ei näy ultrassa ehkä mitään joten odotetaan vielä viikko ja toivotaan että tuhruttelu loppuisi. Ei oo loppunut, huomenna sitä on jatkunut jo 2 viikkoa. Soitan tässä alkuviikosta uusiksi neuvolaan. Ainoa muu raskausoire on rintojen arkuus…

Kerro pääsetkö neuvolaan tarkastamaan tilannetta. Toivottavasti molemmilla olisi ihan vaan harmitonta. Mikä rv sulla on menossa?
 
Kerro pääsetkö neuvolaan tarkastamaan tilannetta. Toivottavasti molemmilla olisi ihan vaan harmitonta. Mikä rv sulla on menossa?

Niinpä, toivotaan parasta! Hyvin samoja vastauksia ollaan näköjään saatu neuvolasta. Hyvä että sulla on ultra jo tiedossa, vaikka odotus tuntuu varmasti ihan liian pitkältä sinne asti.

Mulla on 6+2 tänään. Joo, tuun päivittelemään tänne jos pääsen ultraan neuvolan kautta, ja jos en pääse niin mäkin otan sitten ajan yksityiselle.
 
Tsemppiä tuhrujen kanssa! Kuulostaa pahalta :sad001

Mutta kuten sanottukin, voi olla normaalia. Kerron tämän saman jokaiseen keskusteluun alkuraskauden vuodosta, mutta mulla tuli esikoista odottaessa ensimmäiset menkatkin. Niukemmat kuin normaalisti, mutta sellaiset että luulin menkoiksi. Sainkin tietää raskaudesta vasta viikolla 9+jotain.
Ja vuosi pitkin koko raskautta. Ilmeisesti istukka oli kohdunsuulla, mikä aiheutti vuotoja.
Monesti olin varma keskenmenosta, ja kerran käytiin polillakin käyrässä kun sitä verta holahti niin paljon.
Vaan terve lapsi syntyi laskettuna :happy:

Toivotaan, että harmitonta teilläkin!
 
Oonko ainoa, joka odottaa niitä raskausoireita? Nyt on jotain oiretta, mutta ne saa selitettyä helposti jollain muulla.
En malttaisi odottaa, että alkaa se kunnon pahoinvointi ja väsymys, jne. Ei ne kivoja ole, mutta sitten ehkä uskoisi paremmin olevansa oikeasti raskaana :shy:

Mietin jo, että haen apteekista vielä viikkonäyttöisen testin.
Viime vuotinen km selvästi vaikuttaa nyt tässä odotuksessa paljon..
 
Oonko ainoa, joka odottaa niitä raskausoireita? Nyt on jotain oiretta, mutta ne saa selitettyä helposti jollain muulla.
En malttaisi odottaa, että alkaa se kunnon pahoinvointi ja väsymys, jne. Ei ne kivoja ole, mutta sitten ehkä uskoisi paremmin olevansa oikeasti raskaana :shy:

Mietin jo, että haen apteekista vielä viikkonäyttöisen testin.
Viime vuotinen km selvästi vaikuttaa nyt tässä odotuksessa paljon..

Et oo ainoa! Tuntuu ihan pöllölle odottaa että tulis huono olo yms, mutta niin sitä vaan tekee.. Samasta syystä odotan isompia oireita. Mulla on kyllä jo seurana lähes jatkuva närästys.. :hungover:
 
Täällä peukut pystyssä, että tuhrut olisivat vaarattomia!!

Täällä alkanut nyt jotain ihmeoireilua. Eilen oikea munasarja tuikahteli ikävästi ja maalailin jo kaikenmaailman mielikuvia kohdunulkoisesta. Luulen (ja toivon) kuitenkin, että pikemminkin oli keltarauhanen, joka siellä ilmoitteli itsestään. Erityisesti punktion jälkeen oli nimittäin hyvin samantapaista tuikkimista. Lisäksi tuikkailu loppui onneksi eilisiltaan.

Tänään puolestaan alkanut äklö olo, joka muistuttaa auringonpistoksen ja hirveiden hartia-selkäjumien yhdistelmää. Ihan semmoinen fiilis, että jos joku hierois selän jumit auki niin olo helpottaisi. Tämä tuli kuitenkin niin äkillisesti, että epäilen olevan raskausliitännäistä.
 
Mulla on repäisykipuja välillä ylös noustessa ja järkyttävä väsymys. Voisin sulkea koko ajan vaan silmät ja varmaan nukahtaisin heti, jos olis hiljasta.
 
Tänään 6+0 ja oireet hyvin samantapaisia, ku aiempinakin päivinä. Pieni väsy, mutta muuten suht normaali olo. Tosiaan olis kiva saaha jotain "merkkejä" enemmän. Mutta eihän nekään kai takaa aina mitään. Ootan niin malttamattomana juhannussunnuntaita, sitte näkee lyökö siellä pienen pieni sydän!
 
Kerroinkin jo pari päivää sitten, että makuullani vietän aikaani. Niin teen edelleen :wtf: olisko viides päivä tätä jatkuvaa pahoinvointia. En ole oksentanut vieläkään, mutta yökkäilen kaikesta mahdollisesta. Olen pystynyt syömään muutaman päivän aikana pelkkää banaania ja pari palaa ruisleipää/pvä - sentään!

Teen töitä kotona, tai no en ole pystynyt tekemään, mikä huojentaa. Olisi kamalaa, jos pitäisi yrittää olla työpaikalla.

Viikkoja 6+4, ensimmäinen raskaus. Pelottaa, jos tämä tästä pahenee. :dead: Olen pystynyt nukkumaan yöt, mutta viime yönä heräsin useasti huonoon oloon.

Teille, jotka odottelette pahoinvointia, oikeasti?!?! :hilarious:
 
Täällä on tuhruttelu jatkunut nyt viime tiistaista alkaen. Ja huoli on kova. Tuhruttelua ei ole jokaisella vessareissulla eikä joka aamukaan ole ollut. Ja siis ainoastaan pyyhittäessä huomaa, ei tule muuten mihinkään. Oireita on kuitenkin enemmän kuin aikaisemmissa km raskauksissa, väsymystä ja aaltoilevaa pahoinvointia. Reilu viikko ultraan, en malta odottaa. Vaikka henkisesti jo varautunut huonoihin uutisiin :sorry:

Kovasti voimia. :Heartpink Mulla oli kans viime raskaudessa vuotoa ja on kyllä tosi kuumottavaa. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ja tuo ultra helpottaa mieltä
 
Et oo ainoa! Tuntuu ihan pöllölle odottaa että tulis huono olo yms, mutta niin sitä vaan tekee.. Samasta syystä odotan isompia oireita. Mulla on kyllä jo seurana lähes jatkuva närästys.. :hungover:


Minäkin tavallaan odottelen, mutta tavallaan en. Mulla siis kaksi raskautta taustalla, toinen päättyi kkm ja toisesta syntyi lapsi. Alkuraskaudet hyvin samanlaisia, lähes oireettomia, joten en yllättyisi jos tässäkään ei pahemmin oireita tule. Ruoat haisee pahalle ja pissattaa, pieniä repäisykipuja myös havaittavissa. Enemmänkin viime syksyinen km kummittelee ja tää on henkisesti raskaampaa kun fyysisesti. :wtf:

Tuhruttelijoille lähetän paljon tsemppiä ja toivon että kyseessä harmiton tuhruttelu :Heartred
 
Mä ootan ihan kauhuissaan raskauspahoinvointia. Viime raskaudessa oli koko raskauden pahoinvointi. Olin mm. Tiputuksessa ja oksensin vielä koko synnytyksenkin ja muutaman kerran sen jälkeenkin ennenkuin loppu. Jonkinlainen trauma on tosta jäänyt ja lihaa on ollut vaikeeta syödä. Oon kyllä kuullut huhua että raskaudet vois olla erilaisia. :nailbiting:
 
Kauhunsekaisin tuntein tietysti itsekin odotan että tuleenko "kunnon" pahoinvointia. Itsellä takana yksi lähes oireeton raskaus joka päättyi vaihaiseen keskenmenoon ja siksikin ehkä tiuhalla kammalla tutkailen oloja. Vierestä seurasin aikoinaan siskoa kun hänellä pahoinvointi raskauden aikana johti useampaan keikkaan Naistenklinikalle ja tippaan.

Ehkä tuon "toiveen" taustalla on se että fyysisten tuntemusten myötä tämä raskaus jotenkin konkretisoituu. :grin
 
Takaisin
Top