Millaisia raskausoireita sinulla on?

Sellainen jotenkin vähän epämukava olo on nyt ollut ajoittain läsnä, turvottaa iltaa kohti. Oon päättäny ajatella tästä raskaudesta positiivisesti ja niin että se tulee menemään loppuun asti hyvin. Viimeksi km 6+6, silloin oli menkkamaisia jomotuksia aika paljon, nyt ei oo ollu niitä toistaiseksi lainkaan. Fyysisen puolen kanssa siis pärjään mainiosti, henkinen on paljon hankalampi..
 
Sellainen jotenkin vähän epämukava olo on nyt ollut ajoittain läsnä, turvottaa iltaa kohti. Oon päättäny ajatella tästä raskaudesta positiivisesti ja niin että se tulee menemään loppuun asti hyvin. Viimeksi km 6+6, silloin oli menkkamaisia jomotuksia aika paljon, nyt ei oo ollu niitä toistaiseksi lainkaan. Fyysisen puolen kanssa siis pärjään mainiosti, henkinen on paljon hankalampi..

Mä eilen IG:ssä hain #helmikuiset2022 ja sieltä tuli vastaan yksi postaus, johon oli kirjoitettu Koiviston sanat: Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin. Ja tätä ajatusta olen nyt myös itse yrittänyt pitää yllä :happy:
 
Eilen olin jo hakemassa uutta testiä, ihan vaan varmuuden vuoksi. Mutta kaupassa ohi käveli todella pahanhajuinen mies, ja meinasin oksentaa. Se mies ei varmaan koskaan peseydy, haisee siis oikeasti. Ei vain hormonein kyllästettyyn nenään :hilarious: Olen nähnyt hänet monesti meidän lähikaupassamme.
Mutta ennen en ole oikeasti kakonut.

Ja iltapäivällä oli selvästi etovaa oloa. Joten eiköhän tuolla jotain kasva.
Kunhan saan uudet työvuorot, pääsee varaamaan ultraa. Jännittää jo :smiley-angelic001
 
Heräsin jo toistamiseen tällä viikolla neljältä aamulla, mutta nyt piti oikein käydä syömässä pähkinöitä ja juomassa mehua että kykenin taas nukahtamaan, nimittäin etoi sen verran! Eli pienehköä pahoinvointia näyttää nyt tulevan, toivottavasti pysyy kurissa napostelulla :angelic:
 
Oireita ei juurikaan vielä ole, paitsi päivällä oleva väsymys ja yöllinen unettomuus..
 
Oireita ei juurikaan vielä ole, paitsi päivällä oleva väsymys ja yöllinen unettomuus..

Mulla aika sama. Lisäksi rintoja aristaa. Parina iltana on ollut hiukan huono olo, joka menee kuitenkin ilman toimenpiteitä ohi. Eilen illalla ja yöllä menkkamaista jomotusta.
 
4+6 ja Nippailukipuja, närästystä, hengästymistä. Alkaa jo huolettaa oireiden vähentyminen.
 
4+4 ja pieni hajuyliherkkyys, tuntemukset rinnoissa, lihakset hellänä, iltaakohti paheneva väsymys. Kahvi ei valitettavasti ällötä, harmi sinäänsä kun sitä on tottunut juomaan ihan liikaa ja vähentää pitäisi.
 
Moi! Omia oireita on väsymys ja alavatsakipu. Sellaista menkkamaista jomotusta ja nipisteyä. Tosiaan tuohon höpineketjuun kerroinkin, että oon käynyt jo Naistenklinikalla, kun vatsakivut kävi niin sietämättömäksi. Johtunee endometrioomasta mikä kiinnittynyt osittain kohtuun.

siitä asti, kun toinen vauva ollut toiveissa, on joka kuukausi ovulaation ja menkkojen välissä ollut (vale)raskausoireita esim. aamupahoinvointia ja itkuisuutta. Tällä kierrolla ei ollut mitään ja menkat pari päivää myöhässä. Tein testin vain siitä syystä, että uskallanko nauttia yksissä juhlissa alkoholia. Alkoholittomilla sit meni ne juhlat.

Esikoisesta mulla oli ihan jäätävä pahoinvointi ja etovuus johonki rv 13 asti. Sit loppu kuin seinään ja tuli lonkkakivut tilalle. Toivottavasti pahoinvoinnin suhteen pääsis nyt helpommalla, sillä en haluaisi töissä paljastua.
 
Täällä tänään 5+5 ja pahoinvointi lisääntyy. Samoin väsymys ja pienet vihlaisut aivastaessa ja äkillisissä liikkeissä.
Huomaan hieman kiukustumisenkin lisääntymistä :D
Ja rintojen kipuilua. Mulla on astma ja huomaan myös että hengästyttää enemmän.
 
Tänään aamulla mietiskelin, että onpas oireeton olo - tissien arkuuskin kadonnut kokonaan - että onkohan kaikki kunnosa. Äsken kävin vessassa ja huomasin sekä pikkuhousuissa että pyyhkiessä ruskeaa, limaista vuotoa. Googletuksen perusteella voisi olla ihan vaaratonta, mutta olen täällä aivan kauhuissani. :sad001
 
Tänään aamulla mietiskelin, että onpas oireeton olo - tissien arkuuskin kadonnut kokonaan - että onkohan kaikki kunnosa. Äsken kävin vessassa ja huomasin sekä pikkuhousuissa että pyyhkiessä ruskeaa, limaista vuotoa. Googletuksen perusteella voisi olla ihan vaaratonta, mutta olen täällä aivan kauhuissani. :sad001
Voi ei, tsemppiä :Heartred Tuo vuoto on kyllä niin piinaavaa kun kaikki voi olla kuitenkin aivan hyvin, mutta välttämättä ei.. :sad001 Toivotaan että olisi aivan harmitonta! Eikös sulla ollut ensi viikolla varhaisultra?
 
Tänään aamulla mietiskelin, että onpas oireeton olo - tissien arkuuskin kadonnut kokonaan - että onkohan kaikki kunnosa. Äsken kävin vessassa ja huomasin sekä pikkuhousuissa että pyyhkiessä ruskeaa, limaista vuotoa. Googletuksen perusteella voisi olla ihan vaaratonta, mutta olen täällä aivan kauhuissani. :sad001

Toivotaan parasta :Heartred
 
Kiitos tsempeistä. Tuntuu enteelliseltä, että mun siskoni sai aikoinaan myös seitsemännellä viikolla keskenmenon (mulla tänään 6+3), joka alkoi myös samanlaisella vuodolla. Varhaisultra on tosiaan maanantaina, eli siellä sitten viimeistään tulee tilanteeseen selkoa. Tämä odottaminen on ollut muutenkin sietämätöntä, mutta vielä karseampaa se on kun on konkreettisia merkkejä siitä, että kaikki ei välttämättä ole hyvin.
 
Juu, tänään melkein jo mokasin itseni sit kahdenkeskisessä palaverissa esimiehen kanssa kun tuli äkkikuvotus ja kiire vessaaan.. o-ou.. sitä kait saa mitä tilaa :hungover:
 
Kiitos tsempeistä. Tuntuu enteelliseltä, että mun siskoni sai aikoinaan myös seitsemännellä viikolla keskenmenon (mulla tänään 6+3), joka alkoi myös samanlaisella vuodolla. Varhaisultra on tosiaan maanantaina, eli siellä sitten viimeistään tulee tilanteeseen selkoa. Tämä odottaminen on ollut muutenkin sietämätöntä, mutta vielä karseampaa se on kun on konkreettisia merkkejä siitä, että kaikki ei välttämättä ole hyvin.

Voi ei! :sad001 Tsemppiä ja toivotaan parasta :Heartred
 
Sieltä se pahoinvointi alkaa tulemaan koko ajan enemmän. Nyt on sellainen vähän krapulainen olo. Mies oli ostanut jotain valmis kanacurry ruokaa ni sem sai kyllä syödä toisessa huoneessa. :hilarious:
 
Kiitos tsempeistä. Tuntuu enteelliseltä, että mun siskoni sai aikoinaan myös seitsemännellä viikolla keskenmenon (mulla tänään 6+3), joka alkoi myös samanlaisella vuodolla. Varhaisultra on tosiaan maanantaina, eli siellä sitten viimeistään tulee tilanteeseen selkoa. Tämä odottaminen on ollut muutenkin sietämätöntä, mutta vielä karseampaa se on kun on konkreettisia merkkejä siitä, että kaikki ei välttämättä ole hyvin.

Pystyin samaistumaan fiilikseen. Toivottavasti kuitenkin vuotosi olisi täysin harmitonta :Heartred
 
Tänään aamulla mietiskelin, että onpas oireeton olo - tissien arkuuskin kadonnut kokonaan - että onkohan kaikki kunnosa. Äsken kävin vessassa ja huomasin sekä pikkuhousuissa että pyyhkiessä ruskeaa, limaista vuotoa. Googletuksen perusteella voisi olla ihan vaaratonta, mutta olen täällä aivan kauhuissani. :sad001
Voi ei! Peukut pystyssä et ois ihan vaan harmitonta!
 
Takaisin
Top