Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä oksennettu nyt illasta! Ai että on hehkeä olo! :hilarious: ruokahalua ei oo ollu eilen eikä tänään, tää onkin ehkä eka kerta elämässä! :grin ällöttävä käytännössä kaikki ruoat. Ainut mikä tuntuu menevän on mansikkamehu ja ehkä hedelmät. Söin siitä huolimatta leipiä iltapäivästä ja se virhe kostautui :sick009

Mulle ei maistu nyt oikein mikään :( Tulee paha olo jo pelkästä jääkaapin oven avaamisesta, kun tulee ruuan tuoksu nenään. Hedelmiä ja rahkaa pystyn syömään.

Mulle on iskenyt nyt aamupäivän aikana kova keskenmenon pelko. Tunsin kovan vihlaisun alapäässä / kohdun suulla ja sen jälkeen on tullut paljon pienempiä vihlaisuja. Tämä on erilaista kuin ne menkkamaiset kivut. Pelkään, että kohdunsuu on alkanut avautua :( Mitään vuotoa ei onneksi ainakaan vielä ole. Rinnatkaan eivät ole nyt arat. Pahoinvointia on edelleen.

:arghh:

Mulla etova olo jotenkin pahentunut. Ei okseta, mutta etoo. :hungover:

oletko Anselmiina ollut neuvolaan yhteydessä vai seuraatko tilannetta nyt kotosalla?

Mulla etova olo jotenkin pahentunut. Ei okseta, mutta etoo. :hungover:

oletko Anselmiina ollut neuvolaan yhteydessä vai seuraatko tilannetta nyt kotosalla?

En ole ollut vielä yhteydessä mihinkään. Raskaus on IVF-alkuinen eli hoitovastuu siirtyy sairaalasta neuvolaan vasta varhaisultran jälkeen. Seurailen tämän päivän ja jos kivut alkavat uudelleen tai tulee vuotoa, niin olen sairaalaan yhteydessä.

Mulle on iskenyt nyt aamupäivän aikana kova keskenmenon pelko. Tunsin kovan vihlaisun alapäässä / kohdun suulla ja sen jälkeen on tullut paljon pienempiä vihlaisuja. Tämä on erilaista kuin ne menkkamaiset kivut. Pelkään, että kohdunsuu on alkanut avautua :sad001 Mitään vuotoa ei onneksi ainakaan vielä ole. Rinnatkaan eivät ole nyt arat. Pahoinvointia on edelleen.

:arghh:

Ikinä en voi maallikkona varma olla, mutta kaikennäköisiä kipuja voi tulla, ja ovat ihan normaalia. Keskenmenotkaan eivät ole toisiinsa nähden samanlaisia välttämättä, ja eri naisilla varsinkin hyvinkin erilaisia. Eiköhän kaikki ole hyvin. :happy:

Ikinä en voi maallikkona varma olla, mutta kaikennäköisiä kipuja voi tulla, ja ovat ihan normaalia. Keskenmenotkaan eivät ole toisiinsa nähden samanlaisia välttämättä, ja eri naisilla varsinkin hyvinkin erilaisia. Eiköhän kaikki ole hyvin. :happy:

Kiitos tsemppaamisesta <3 Vuotoa ei ole tullut onneksi. Kipu tulee kohtauksina ja on viiltävää. :(

Kiitos tsemppaamisesta :Heartred Vuotoa ei ole tullut onneksi. Kipu tulee kohtauksina ja on viiltävää. :sad001

Kuullostaisi kohdun kasvu kivuilta :happy: Kaikki repäsyt, kuukautismaiset kivut ja kolotukset sekä paineen tunne viittaa useimmiten juuri näihin kasvu juttuihin, jos vuotoa ei ole niin se on vaan hyvä merkki :)

Kuullostaisi kohdun kasvu kivuilta :happy: Kaikki repäsyt, kuukautismaiset kivut ja kolotukset sekä paineen tunne viittaa useimmiten juuri näihin kasvu juttuihin, jos vuotoa ei ole niin se on vaan hyvä merkki :)

Kiitos kommentista :) Googlettelin asiaa ja tuli vastaan termi "sukkapuikkokipu". Se kuvastaa hyvin tätä mun kipua. Mutta näitä kipuja pitäisi kai olla loppuraskaudessa...

Kiitos kommentista :) Googlettelin asiaa ja tuli vastaan termi "sukkapuikkokipu". Se kuvastaa hyvin tätä mun kipua. Mutta näitä kipuja pitäisi kai olla loppuraskaudessa...
Ne sukkapuikkokivut loppuraskaudessa oli sellaisia, jotka iski täysillä suoraan alapäähän eli aivan kuin olisi sukkapuikolla iskenyt... Olivat ihan hirveitä. Mutta jos miettii näitä vihlaisuja, jotka ovat alkuraskaudessa niin on niissä vähän samaa. Ne ovat jokatapauksessa normaaleja eikä tarvitse huolestua kunhan kipu ei ole koko ajan ja ylly niin kovaksi, ettei pysty toimimaan. :)

Mulla oli kahdessa ekassa raskaudessa nii järkyttävät kivut kohdussa ja alapäässä että olin varma kokoajan että menee kesken.. Ei menny..

Mulla on tänää vissii rv6+1 ja ei edelleenkään mitään oireita ja huomenna aamulla uusi hcg arvo koe.. Ei kyllä ole yhtään hyvät fiilikset.. Oon 90% varma että tuulimuna..

Mulla ei ole ollut nyt pahoinvointia. Aiemmin alkanut taisi olla joku tauti, koska se oli sen verran raju ja meni ohi. En nyt ole huolissani koska on kiva voida taas ihan hyvin. :D Oireina lähinnä väsymys.

Mulla oli kahdessa ekassa raskaudessa nii järkyttävät kivut kohdussa ja alapäässä että olin varma kokoajan että menee kesken.. Ei menny..

Mulla on tänää vissii rv6+1 ja ei edelleenkään mitään oireita ja huomenna aamulla uusi hcg arvo koe.. Ei kyllä ole yhtään hyvät fiilikset.. Oon 90% varma että tuulimuna..

Hyvä tietää, että kivuista huolimatta kaikki voi sujua hyvin :)

Mulla on ystäviä, joilla on ollut ainakin puoleen väliin raskautta ihan oireeton olo ja terve lapsi syntynyt :) Oireettomuuskaan ei tarkoita välttämättä mitään huonoa. Epävarmaa oloa oireettomuus varmaan aiheuttaa :sad001 Toivotaan, että hcg on hyvin nousussa!

Muokattu viimeksi:
Suna, voimia huomisen odotteluun <3 Toivotaan että hcg on noussut hyvin!

Huomenta! Täällä ei ole vuoto alkanut :) Yöllä nukuin levottomasti ja tuntui menkkamaisia kipuja tällä kertaa alaselän puolella. Onneksi niitä "sukkapuikkoja"' ei ole enää ollut :) Jotenki meinaa intuitio silti sanoa, ettei kaikki ole hyvin...kkm kummittelee mielessä. Yritän miettiä, että kun ei ole edes vuotoa, niin kaikki voi olla hyvinkin.

Huoh, olin täysin unohtanut jo vuodessa, miten paha tämä aivosumu on. Takana 8,5 tunnin yöunet, että ei voi olla väsymystäkään. Kaikki, aivan kaikki, on jotenkin hankalaa. Heräsin itse kuudelta, enkä silti meinannut saada lapsia ajoissa kouluun kahdeksaan ja yhdeksään.

Taas tosiaan käyty hcg mittauksessa niin oli noussut 7794 - - > 12829 mutta neuvolatäti sanoi että pitää uudestaan tehdä ultra kun voi silti olla tuulimuna joten taas viikko odotellaan...

Taas tosiaan käyty hcg mittauksessa niin oli noussut 7794 - - > 12829 mutta neuvolatäti sanoi että pitää uudestaan tehdä ultra kun voi silti olla tuulimuna joten taas viikko odotellaan...
Hyvä, että oli noussut! Tsemppiä kuitenkin hurjasti taas odotteluun <3

Takaisin