Väsymystä on alkanut täälläkin ilmetä ja viime päivät olen ottanut taaperon kanssa yhteispäikkärit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla etova olo jotenkin pahentunut. Ei okseta, mutta etoo.
oletko Anselmiina ollut neuvolaan yhteydessä vai seuraatko tilannetta nyt kotosalla?
Mulle on iskenyt nyt aamupäivän aikana kova keskenmenon pelko. Tunsin kovan vihlaisun alapäässä / kohdun suulla ja sen jälkeen on tullut paljon pienempiä vihlaisuja. Tämä on erilaista kuin ne menkkamaiset kivut. Pelkään, että kohdunsuu on alkanut avautua Mitään vuotoa ei onneksi ainakaan vielä ole. Rinnatkaan eivät ole nyt arat. Pahoinvointia on edelleen.
:arghh:
Ikinä en voi maallikkona varma olla, mutta kaikennäköisiä kipuja voi tulla, ja ovat ihan normaalia. Keskenmenotkaan eivät ole toisiinsa nähden samanlaisia välttämättä, ja eri naisilla varsinkin hyvinkin erilaisia. Eiköhän kaikki ole hyvin.
Kiitos tsemppaamisesta Vuotoa ei ole tullut onneksi. Kipu tulee kohtauksina ja on viiltävää.
Kuullostaisi kohdun kasvu kivuilta Kaikki repäsyt, kuukautismaiset kivut ja kolotukset sekä paineen tunne viittaa useimmiten juuri näihin kasvu juttuihin, jos vuotoa ei ole niin se on vaan hyvä merkki :)
Ne sukkapuikkokivut loppuraskaudessa oli sellaisia, jotka iski täysillä suoraan alapäähän eli aivan kuin olisi sukkapuikolla iskenyt... Olivat ihan hirveitä. Mutta jos miettii näitä vihlaisuja, jotka ovat alkuraskaudessa niin on niissä vähän samaa. Ne ovat jokatapauksessa normaaleja eikä tarvitse huolestua kunhan kipu ei ole koko ajan ja ylly niin kovaksi, ettei pysty toimimaan. :)Kiitos kommentista :) Googlettelin asiaa ja tuli vastaan termi "sukkapuikkokipu". Se kuvastaa hyvin tätä mun kipua. Mutta näitä kipuja pitäisi kai olla loppuraskaudessa...
Mulla oli kahdessa ekassa raskaudessa nii järkyttävät kivut kohdussa ja alapäässä että olin varma kokoajan että menee kesken.. Ei menny..
Mulla on tänää vissii rv6+1 ja ei edelleenkään mitään oireita ja huomenna aamulla uusi hcg arvo koe.. Ei kyllä ole yhtään hyvät fiilikset.. Oon 90% varma että tuulimuna..
Hyvä, että oli noussut! Tsemppiä kuitenkin hurjasti taas odotteluunTaas tosiaan käyty hcg mittauksessa niin oli noussut 7794 - - > 12829 mutta neuvolatäti sanoi että pitää uudestaan tehdä ultra kun voi silti olla tuulimuna joten taas viikko odotellaan...