Millaisia raskausoireita sinulla on?

Hyvä, että oli noussut! Tsemppiä kuitenkin hurjasti taas odotteluun :Heartred
Kiitos :Heartred

Kyllä tää epätietoisuus on yks pahimmista asioista joita tiedän kun ei voi itkeä menetystä eikä iloita raskautta

Oireet alkoi jo rv 3+ jotain. Nyt elellään rv 5+5 ja pahoinvointia on, armoton väsymys, palelu, sukkapuikkokivut, aivosumu. Olo on jotenki todella huono.

Tämä on toinen raskauteni ja siinä oireet alkoivat vasta rv 8+. Meillä on pieni taapero ennestään kotona ja olenkin alkanut jännittämään tässä kovassa väsymyksessä voiko olla kaksoset... :eek: vielä muutama päivä ultraan! Apua miten jännittääkin. :arghh:

Mä menen tänään iltapäivällä gynelle ja otetaan myös verikokeita. Vatsa- ja selkäkivut ovat menneet hankalammiksi ja tarkistetaan ettei ole kohdunulkoinen tai alkava keskenmeno. Vuotoa ei ole. Pelottaa :(

Raskausoireita on kuitenkin...aamulla oksensin :(

Oireet alkoi jo rv 3+ jotain. Nyt elellään rv 5+5 ja pahoinvointia on, armoton väsymys, palelu, sukkapuikkokivut, aivosumu. Olo on jotenki todella huono.

Tämä on toinen raskauteni ja siinä oireet alkoivat vasta rv 8+. Meillä on pieni taapero ennestään kotona ja olenkin alkanut jännittämään tässä kovassa väsymyksessä voiko olla kaksoset... :eek: vielä muutama päivä ultraan! Apua miten jännittääkin. :arghh:
No mulla on aina oireet alkanut aikasin ja nyt ei mitään... Ja siis nyt siis 5 raskautta takana ja kaksi lasta.. Tää on mun 6 raskaus ja ensimmäinen ettei ole mitään oireita ja rv 6+3.. Kyllä se hyvin menee :Heartred

minä jo täältä poistuin, mutta niin kovasti @Anselmiina_ toivon että sulla olis siellä kaikki kunnossa <3

No mulla on aina oireet alkanut aikasin ja nyt ei mitään... Ja siis nyt siis 5 raskautta takana ja kaksi lasta.. Tää on mun 6 raskaus ja ensimmäinen ettei ole mitään oireita ja rv 6+3.. Kyllä se hyvin menee :Heartred

Niinhän se on. Kaikki raskaudet on erilaisia. Nauti vain oireettomuudesta:rolleyes::Heartblue. Sekään kun ei tarkoita yhtään mitään. Oon koittanut etsiä tietoa voiko toinen raskaus olla yhden lapsen raskaus jos olo on tässä vaiheessa jo näin kurja. Olen itse kaksonen ja jotenkin vain on sellainen tunne, että kaksi tuolla on. Synnytyksen jälkeisen masennuksen sairastaneena pelkään vain oman jaksamisen puolesta. Tuun sit heti maanantaina kertomaan mitä varhaisultrassa selvisi. :salut jännää!!

Muokattu viimeksi:
mulla kans oireet vaihtelee paljon. tuntuu et sillon kun tein plussan oli rv 3+4 niin se viikko ja edellinen oli tosi etovaa oloa, nännit hieman aristi. nyt lähinnä välillä menkkajomoa ja nännit arat. välillä etovaa oloa ja nälkä kokoajan. epäuskoinen olo, että olisin raskaana mut silti miehen kanssa odotetaan ens viikkoa et päästää ultraan ja ollaan paljon miehenkin alotteesta julteltu vauvasta jne :):Heartpink

Kävin lääkärissä kipujen vuoksi ja selvisi, että nämä inhottavat kivut ovatkin munasarjoista johtuvaa eli IVF-hoidon komplikaatio. Sikiöllä (vai alkiolla) näkyi jo syke ja hcg oli huimat 34000.

Tietysti ikävää, että hoidosta tuli komplikaatio, mutta ihanaa että sillä ei pitäisi olla haittaa raskauteen

Kävin lääkärissä kipujen vuoksi ja selvisi, että nämä inhottavat kivut ovatkin munasarjoista johtuvaa eli IVF-hoidon komplikaatio. Sikiöllä (vai alkiolla) näkyi jo syke ja hcg oli huimat 34000.

Tietysti ikävää, että hoidosta tuli komplikaatio, mutta ihanaa että sillä ei pitäisi olla haittaa raskauteen
Oho miten korkeat hcg arvot.. Mitkä viikot sul on? Uskon että toi munasarja kipu on kauheaa sillä mulla särkee usein tota mun ainokaista munasarjaa kun siellä on ollut kystia sen verran..

Voihan siellä olla kaksoset, etenkin jos on geneettistä bonusta. Jos saan arvailla perinteisiä linjoja myöten, niin onko sun esikoinen poika? Mun kolmesta pojasta ei juurikaan tullut pahoinvointia, ja alkoi vasta viikolla 7 se vähä, mitä oli, mutta tyttö oli noihin verrattuna ihan kauhea. Voin huonosti aamusta iltaan. Olen myös kuullut toisinpäin, tytöt helppoja ja pojasta pahoinvointia. Tai sitten ei ollut merkitystä.

Oho miten korkeat hcg arvot.. Mitkä viikot sul on? Uskon että toi munasarja kipu on kauheaa sillä mulla särkee usein tota mun ainokaista munasarjaa kun siellä on ollut kystia sen verran..

Nyt on 6+1 ja lääkärin mukaan arvo on hyvä :) ei ainakaan ole kaksosia tulossa.

Kipu on kyllä tosi intensiivistä ja tuntuu myös selän puolella. :( Mutta kyllä mä tämän kestän, kun tiedän mistä on kyse.

Mulla oireina tähän mennessä aivan hirveä väsymys kokoajan sekä huono olo aamuisin. Vielä ei ole tarvinut oksentaa. Flunssa myös ollut yli viikon (koronatestissä käyty, ei ole :grin) ja ei yleensä kestä näin kauaa. Välillä tuntuu, että menee ohi ja sitten taas tulee flunssainen olo.

Täällä ollut viimeiset pari päivää seurana pääkipu, samanlainen kuin yleensä kk aikaan. Yleensä tottunut aina ottamaan kunnolla lääkkeitä pienestäkin ennakko-oireesta, niin on melkoista yrittää sinnitellä panadolilla...

Koko viime yö valvottu pahoinvoinnin vuoksi. Mikään ei auta. Ei asentoa missä olisi hyvä. Makuuasento vielä pahentaa. Tänään jään sairauslomalle. Olo on surullinen ja masentunutkin. :sad001

Aamuisin ei uppoa enää aamupala ja minä oon sellainen, että toitotan kaikille kuinka tärkeä aamiainen on :hilarious: Monena aamuna olen nyt miettinyt, että jogurtti ja mysli varmaan menee alas ja lopun kaiken kaadan loput roskiin kun yököttää niin paljon. Viime yönä vissiin oksettanut muutenkin, kun näin unta että kerttismaski liimautui mun suuhun ja oksensin yökötti niin paljon :laughing025 No, paha olo olikin kun heräsi :laughing002

Koko viime yö valvottu pahoinvoinnin vuoksi. Mikään ei auta. Ei asentoa missä olisi hyvä. Makuuasento vielä pahentaa. Tänään jään sairauslomalle. Olo on surullinen ja masentunutkin. :sad001

Miksi olet surullinen ja masentunut? Pahoinvointi on kyllä hirveää. Kysyn vähän tökerösti, mutta arvailen itsekseni täällä kaikkea, ja haluan lohduttaa. Tajusin, etten voi kysymättä tietää, mikä sua masentaa, ja lohdutan ehkä sitten väärästä asiasta.

Mua auttaa purkan pureskelu aina hetken ainakin, en vain koskaan muuten syö purkkaa, niin vaikea muistaa. Vissy auttaa myös, vedestä tulee helposti huono olo. Eilen söin aamupalaksi todella rasvaisen ja tuhdin annoksen, ja olin varma, että voin pahoin, mutta olikin hyvä olo monta tuntia. :wideyed: Monia kuitenkin nimenomaan tuoreet auttavat, oletko kokeillut appelsiinia? Tai appelsiinimehua?

mulla alkanut yöllinen vessassa ravaaminen.. illal saa kans sata kertaa käydä vessas ennen nukkumaan menoa ja kun nukahan herään tunnin päästä vessaan ja sit herään viel kerran tai kaks yöl vessaa ja johan sitä sit pitää töihin nousta.. rasittavaa. iltasin on alkanut tulee kaikista pahin paha olo, en oksenna mut tuntuu et kokoajan pitäs olla syömässä ku tulee heti etovaa oloa. miestä eilen nauratti ku oltii syöty päivällinen ja meni about 30min ni valitin nälkää ja pahaa oloa :wacky:
nenä menee myös iltasin vähän tukkoo ja parina aamuna aivastelen jatkuvasti, vai onko sit flunssa tulossa o_O

Takaisin