KiitosHyvä, että oli noussut! Tsemppiä kuitenkin hurjasti taas odotteluun
Kyllä tää epätietoisuus on yks pahimmista asioista joita tiedän kun ei voi itkeä menetystä eikä iloita raskautta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KiitosHyvä, että oli noussut! Tsemppiä kuitenkin hurjasti taas odotteluun
No mulla on aina oireet alkanut aikasin ja nyt ei mitään... Ja siis nyt siis 5 raskautta takana ja kaksi lasta.. Tää on mun 6 raskaus ja ensimmäinen ettei ole mitään oireita ja rv 6+3.. Kyllä se hyvin meneeOireet alkoi jo rv 3+ jotain. Nyt elellään rv 5+5 ja pahoinvointia on, armoton väsymys, palelu, sukkapuikkokivut, aivosumu. Olo on jotenki todella huono.
Tämä on toinen raskauteni ja siinä oireet alkoivat vasta rv 8+. Meillä on pieni taapero ennestään kotona ja olenkin alkanut jännittämään tässä kovassa väsymyksessä voiko olla kaksoset... vielä muutama päivä ultraan! Apua miten jännittääkin. :arghh:
No mulla on aina oireet alkanut aikasin ja nyt ei mitään... Ja siis nyt siis 5 raskautta takana ja kaksi lasta.. Tää on mun 6 raskaus ja ensimmäinen ettei ole mitään oireita ja rv 6+3.. Kyllä se hyvin menee
Oho miten korkeat hcg arvot.. Mitkä viikot sul on? Uskon että toi munasarja kipu on kauheaa sillä mulla särkee usein tota mun ainokaista munasarjaa kun siellä on ollut kystia sen verran..Kävin lääkärissä kipujen vuoksi ja selvisi, että nämä inhottavat kivut ovatkin munasarjoista johtuvaa eli IVF-hoidon komplikaatio. Sikiöllä (vai alkiolla) näkyi jo syke ja hcg oli huimat 34000.
Tietysti ikävää, että hoidosta tuli komplikaatio, mutta ihanaa että sillä ei pitäisi olla haittaa raskauteen
Oireet alkoi jo rv 3+ jotain. Nyt elellään rv 5+5 ja pahoinvointia on, armoton väsymys, palelu, sukkapuikkokivut, aivosumu. Olo on jotenki todella huono.
Tämä on toinen raskauteni ja siinä oireet alkoivat vasta rv 8+. Meillä on pieni taapero ennestään kotona ja olenkin alkanut jännittämään tässä kovassa väsymyksessä voiko olla kaksoset... vielä muutama päivä ultraan! Apua miten jännittääkin. :arghh:
Oho miten korkeat hcg arvot.. Mitkä viikot sul on? Uskon että toi munasarja kipu on kauheaa sillä mulla särkee usein tota mun ainokaista munasarjaa kun siellä on ollut kystia sen verran..
Koko viime yö valvottu pahoinvoinnin vuoksi. Mikään ei auta. Ei asentoa missä olisi hyvä. Makuuasento vielä pahentaa. Tänään jään sairauslomalle. Olo on surullinen ja masentunutkin.