Millaisia raskausoireita sinulla on?

Kiitos kaikki :Heartred tilanne on se, että vuoto muuttui eilen ihan veriseksi ja lisääntyi, tänään hyytymiäkin. Oma tuntemus on sellainen, että ihme on jos sinne jotain elävää jää... kivut ei ole pahat, menkkamaista jomotusta vatsassa ja selässä ajoittain. Uskon siis että normaali varhainen keskenmeno, mutta hyvä tarkistaa tietysti. Olisin tehny sen viikkodigin tänään et ois nähny onko kehitys pysähtyny ja mihin, mutta olin tomppeli ostanu väärän testin :banghead:

Kurja tilanne :sad001 Paljon voimia :smiley-angelic003
 
Mäkin anselmiina en saanu paikannettua sitä kipua, tuntu et koko maha kipee :hilarious: joo, toivotaan et normaaleja kasvukipuja! Positiivista kuitenkin, et molemmilla normaali olo nyt ja et ei oo tullu veristä vuotoa, vaikka vähän pelko persiissä!:oops:
 
Onkos muilla ilmennyt raskausoireina iltaa kohden lisääntyvä "menkkajomotus"? :confused004 Mulla useampana iltana, ei onneksi joka ilta, esiintyy välillä voimakastakin jomotusta, mikä säteilee alaselkään :| viikkoja nyt 4+4. Välillä huolestuttaa ettei olis kohdun ulkoinen, mutta siinä ilmeisesti kivut tuntuu vain toispuoleisesti.. Ja hei onnea minun puolesta kaikille plussanneille! :love017:love017
 
Kiitos kaikki :Heartred tilanne on se, että vuoto muuttui eilen ihan veriseksi ja lisääntyi, tänään hyytymiäkin. Oma tuntemus on sellainen, että ihme on jos sinne jotain elävää jää... kivut ei ole pahat, menkkamaista jomotusta vatsassa ja selässä ajoittain. Uskon siis että normaali varhainen keskenmeno, mutta hyvä tarkistaa tietysti. Olisin tehny sen viikkodigin tänään et ois nähny onko kehitys pysähtyny ja mihin, mutta olin tomppeli ostanu väärän testin :banghead:

voi ei, oon tosi pahoillani jos menee kesken :sad001 mikä siel on nyt tilanne?
 
mulla ollut tosi vähäiset oireet.. mikä toisaalta pelottaa ja tekisi sen takia mieli tikuttaa tyylii joka päivä tai ees joka toinen päivä, mutten oo. nännit siis arat, välillä enemmän ja välillä vähemmän. harvemmin enää etoo syömättömyys tai syöminen. enää ei närästä samalla tavalla ku plussates. ei oo pahoja hajuja tai makuja.

edellisessä raskaudessa mikä meni kesken oli tissit/nännit tosi kipeet ja turvonneet. kamala nälkä kokoajan ja pahaa oloa, oli sit syöny tai ei. omena haisi ja maistui pahalta.
 
Onkos muilla ilmennyt raskausoireina iltaa kohden lisääntyvä "menkkajomotus"? :confused004 Mulla useampana iltana, ei onneksi joka ilta, esiintyy välillä voimakastakin jomotusta, mikä säteilee alaselkään :| viikkoja nyt 4+4. Välillä huolestuttaa ettei olis kohdun ulkoinen, mutta siinä ilmeisesti kivut tuntuu vain toispuoleisesti.. Ja hei onnea minun puolesta kaikille plussanneille! :love017:love017

Ihan normaalilta kuulostaa, mulla on ollut välillä koviakin kipuja, oikein sellainen tiukka pistos. Kohdunulkoinen on kai yleensä todella kivulias.
 
voi ei, oon tosi pahoillani jos menee kesken :sad001 mikä siel on nyt tilanne?
vuoto jatkuu, kivut on hellittäneet, enää ihan lieviä jomoja. mulla on sellainen olo, että tää oli tässä. soittelen tänään vielä neuvolaan ja juttelen jälkiseurannasta, vaikka epäilenkin että vältämättä ei sitä kautta saa mitään kun oli näin alussa. taidan kuitenkin poistua tästä ryhmästä. jos ihme tapahtuu, niin tuun sit takasin.

parempaa onnea kaikille muille odottelijoille ja toivottavasti nyytit tulee syliin asti :Heartred
 
vuoto jatkuu, kivut on hellittäneet, enää ihan lieviä jomoja. mulla on sellainen olo, että tää oli tässä. soittelen tänään vielä neuvolaan ja juttelen jälkiseurannasta, vaikka epäilenkin että vältämättä ei sitä kautta saa mitään kun oli näin alussa. taidan kuitenkin poistua tästä ryhmästä. jos ihme tapahtuu, niin tuun sit takasin.

parempaa onnea kaikille muille odottelijoille ja toivottavasti nyytit tulee syliin asti :Heartred

Oon tosi pahoillani sun puolesta :Heartred Kokeilitko miltä raskaustesti näyttää nyt?
 
Onkos muilla ilmennyt raskausoireina iltaa kohden lisääntyvä "menkkajomotus"? :confused004 Mulla useampana iltana, ei onneksi joka ilta, esiintyy välillä voimakastakin jomotusta, mikä säteilee alaselkään :| viikkoja nyt 4+4. Välillä huolestuttaa ettei olis kohdun ulkoinen, mutta siinä ilmeisesti kivut tuntuu vain toispuoleisesti.. Ja hei onnea minun puolesta kaikille plussanneille! :love017:love017

On ollut jomottelua ja kovempaakin kipua, mutta ei koko ajan. Taitaa olla normaalia :)
 
vuoto jatkuu, kivut on hellittäneet, enää ihan lieviä jomoja. mulla on sellainen olo, että tää oli tässä. soittelen tänään vielä neuvolaan ja juttelen jälkiseurannasta, vaikka epäilenkin että vältämättä ei sitä kautta saa mitään kun oli näin alussa. taidan kuitenkin poistua tästä ryhmästä. jos ihme tapahtuu, niin tuun sit takasin.

parempaa onnea kaikille muille odottelijoille ja toivottavasti nyytit tulee syliin asti :Heartred
Meillä on vissiin neuvolassa suhtautuminen muuttunut tuohon keskenmenon seurantaan vaikka on alussa kun tammikuussa sain km niin nyt kun soitin ja kerroin tilanteen että en tiedä onko tää raskaus sen km jäänteitä tai uusi nii neuvolan täti sanoi että olisi pitänyt ottaa sen km jälkeen yhteyttä nii ois voinut seurata.. Mutta tosiaan ennen sanottiin kun oon soittanut että km tullut nii sanottu että jollei ole kipua ja kuumetta nii ei tarvita.. Vaikka kerran oli pidemmällä rv7-9 ja synnytin vessaan jo isomman möykyn nii ei silti otettu vastaan vaikka itkin puhelimeen.. Tsemppiä sulle tiedän miten raskasta on :Heartred
 
Oon tosi pahoillani sun puolesta :Heartred Kokeilitko miltä raskaustesti näyttää nyt?
positiivistahan se vielä näyttää, kun ei se raskaushormoni hetkessä poistu.

soittelin neuvolaan, tosiaan ei mitään tarkempaa seurantaa näin aikaisessa tapauksessa tehdä, jos ei ilmene pitkittynyttä vuotoa, kuumetta tai tulehdusoireita. eli raskaustestiä vaan parin viikon päästä.

@Suva kiitos tsempeistä :Heartred vaihtelevia varmasti nuo käytännöt ja tosi raskasta, miten sullekin on suhtauduttu noihin :sad001 toivotaan että sulla nyt olisi parempi onni myötä :Heartred
 
vuoto jatkuu, kivut on hellittäneet, enää ihan lieviä jomoja. mulla on sellainen olo, että tää oli tässä. soittelen tänään vielä neuvolaan ja juttelen jälkiseurannasta, vaikka epäilenkin että vältämättä ei sitä kautta saa mitään kun oli näin alussa. taidan kuitenkin poistua tästä ryhmästä. jos ihme tapahtuu, niin tuun sit takasin.

parempaa onnea kaikille muille odottelijoille ja toivottavasti nyytit tulee syliin asti :Heartred

voi ei! oon pahoillani. paljon tsemppiä tulevaan ja toivon todella, että teille pian tulisi syliin asti vauva :Heartpink
 
Move88, oon niin pahoillani :Heartred Jos kaipaat vertaistukea niin täällä foorumilla keskenmeno-ryhmästä löytyy. Se on salainen ja sinne pääsee kyllä helposti sisälle. Voimia. :Heartred
 
Mulla oli tän päivän hcg arvo 7794 eli onko se nyt mimmone? :anyone
 
Onkos muilla ilmennyt raskausoireina iltaa kohden lisääntyvä "menkkajomotus"? :confused004 Mulla useampana iltana, ei onneksi joka ilta, esiintyy välillä voimakastakin jomotusta, mikä säteilee alaselkään :| viikkoja nyt 4+4. Välillä huolestuttaa ettei olis kohdun ulkoinen, mutta siinä ilmeisesti kivut tuntuu vain toispuoleisesti.. Ja hei onnea minun puolesta kaikille plussanneille! :love017:love017

Mä oon tonne kirjoittanutkin aiemmin, mutta joo, menkkajomoja illalla ja yöllä herään mahakipuihin. Niin kauan ku ei oo verenvuotoa ja esim. Panadolilla pärjää niin ei oo huolta! Kohtu vaan kasvaa. Mulla ok aina tosi kivuliaat menkatkin, et oon ehkä herkkä tuolta alueelta tai siellä on runsas hermotus tms.
 
Mulle iski mun perinteinen matikkajumi. Isä mulle puhelimessa ajatteli ääneen "niin, 6×3, paljonkos se..." ja ennen kuin hän sanoi vastauksen, mulla ei ollut mitään käryä. Aivan tyhjää löi pää, olisi yhtä hyvin voinut puhua arabiaa. :hilarious:

Muistan, kun eräänä vuonna yritin perhekahvilaan kassaan maksaa jotain kahvia ja pullaa, ja jouduin sormilla laskien ja hartaasti pinnistellen moneen kertaan laskemaan jotain niinkin monimutkaista laskutoimitusta kuin 0.5+1+2. :bag:

Tää helpottaa synnytyksen jälkeen vähän, mutta lopullinen palautuminen on vasta noin vuosi imetyksen loputtua, arvelisin. :grin
 
Niin joo, miestä pyysin vähän tiukkaan sävyyn nostamaan tänään tulleen laatikon ruokapöydältä pois. Se katsoi mua vähän hoomoilasena, että justhan sä kannoit sen itse työhuoneeseen. :shy: Tätä tää nyt on ainakin seuraavat 3 kuukautta, ellei koko raskauden.
 
Tänään alkoi närästys. Illalla alkaa väsyttää jo klo 19, mutta ei se yöunia pidennä kuitenkaan sillä herään vastaavasti aikaisemmin ja sit se on sellasta väkisinmakuuta ja siitä tulee pää kipeäksi ja korvat menee lyttyyn. Tissit on aika piukeet ja pienikin hyppely sattuu, kun en mä liivejä tykkää käyttää. Saatan ehkä joutua hankkimaan sellaiset, että pääsen juoksemaan metsään lumien sulettua.
 
Takaisin
Top