Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Määräsikö lääkäri Primperan 10mg?Onkos muilla 12 viikkoa ylittäneillä pahoinvointi helpottanut ?
Mulla tänään 12 +3 ja tänään ollut aivan hirveä päivä pahoinvoinnin kanssa, puolenpäivän aikaan sit otin pahoinvointilääkkeen ja kykenin lähtemään verikokeisiin ja oksentelu loppui siihen. Töihin aamuvuoroon mennessä otan aina, mut harvemmin on vapaapäivinä tarvinnut Onneks enimmäkseen mulla ilta- ja yövuoroja, niistä selviin hyvin
Neuvolalääkäri mulle pahoinvointilääkettä ihan pyytämättä kirjoitti ku kerroin et raskauspahoinvointi on voimakasta. On siis turvallista käyttää..
Kuulostaa tutulta. Täälä kans 16+4 menossa ja tommonen untuvakarvapeite tullut mahaan naureskelin sille eilen. Linea negra tummentumu kivasti ja yltää napaan asti. Valkovuotoa tulee raikkaasti jatkuvalla syötöllä.Viikkoja 16+ ja samat oireet kun aiemminki. Jäätävä nälkä lähes kokoajan. Vatsa näyttää siltä et ois vetänyt itsensä ähkyyn ja siihen on kasvanut karvapeite .. Iho kutisee, etenkin sisäreisistä! Uutena oireena tullut menkkamaiset kivut, jotka säteilee reisiin. En tykkää yhtään. Ajoittain noiden kipujen jälkeen pissalla käydessä pönttöön on tippunut vähän jotain limakalvon näköstä. Näyttää ihan kun joku ois kuivunutta räkää heittänyt pönttöön. Valkovuotoa ajoittain lorahtelee reippaasti niin pitää käydä varmistelee ettei oo mitää muuta.