Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tänään 11+4, pahoinvointi nostelee edelleen päätään, luulin sen jo loppuneen.. mutta aamu alkoikin oksentamalla :hungover: Väsymys on ollut tosi voimakasta, iho kukkii.. Tosi hehkeä olo siis kaikinpuolin :grin
 
Onkos muilla 12 viikkoa ylittäneillä pahoinvointi helpottanut ?
Mulla tänään 12 +3 ja tänään ollut aivan hirveä päivä pahoinvoinnin kanssa, puolenpäivän aikaan sit otin pahoinvointilääkkeen ja kykenin lähtemään verikokeisiin ja oksentelu loppui siihen. Töihin aamuvuoroon mennessä otan aina, mut harvemmin on vapaapäivinä tarvinnut :depressed: Onneks enimmäkseen mulla ilta- ja yövuoroja, niistä selviin hyvin :happy:
Neuvolalääkäri mulle pahoinvointilääkettä ihan pyytämättä kirjoitti ku kerroin et raskauspahoinvointi on voimakasta. On siis turvallista käyttää..
 
Täällä odottelen... :hungover: Nyt jo 13+2, mutta edelleen vaan on päivittäin huono olo, iltapäivä- ja iltapainotteisesti. Ei mitään kovin voimakasta pahoinvointia, mutta kyllä tää jo vähän tympii. Jotenkin odotin, että kun edellisestä loppui viikolle 12, tässäkin loppuisi. :banghead: Eihän se tietenkään niin mene.
 
Mulla kans on jatkunu pahoinvointi edelleen. Ihan hämmentävää että oon ollu sairaslomalla jo kolme viikkoa ja oksennan joka päivä monta kertaa päivässä ja lopun ajan makaan paikoillani pahoinvoinnin takia nii ainoa kommentti lääkäreiltä on ettei voi saada pahoinvointilääkkeitä eikä tilanne oo paha kun paino ei oo laskenu. Oon tosi turhautunu mutta ei auta kuin elää toivossa että tää pikkuhiljaa menis ohi. Viikkoja 11+5 eikä aika vois kulkea hitaammin
 
Onkos muilla 12 viikkoa ylittäneillä pahoinvointi helpottanut ?
Mulla tänään 12 +3 ja tänään ollut aivan hirveä päivä pahoinvoinnin kanssa, puolenpäivän aikaan sit otin pahoinvointilääkkeen ja kykenin lähtemään verikokeisiin ja oksentelu loppui siihen. Töihin aamuvuoroon mennessä otan aina, mut harvemmin on vapaapäivinä tarvinnut :depressed: Onneks enimmäkseen mulla ilta- ja yövuoroja, niistä selviin hyvin :happy:
Neuvolalääkäri mulle pahoinvointilääkettä ihan pyytämättä kirjoitti ku kerroin et raskauspahoinvointi on voimakasta. On siis turvallista käyttää..
Määräsikö lääkäri Primperan 10mg?
 
Mulla on tissit sellaset hieman arat enään. Aiemmin oli todella kipeät et vähäkö ko käveli ni sattu tisseihin.
Hikoilen enemmän töissä ollessa, visiirin kanssa tuntuu ettei happi riitä ja joutuu välil pysähtymään ja hengitteleen aiva rauhassa.
Jauhelihaa en pysty paistamaan ko haju tekee pahaa. Oikein ei sinänsä ruokaa tee mieli mut ain on keksittävä jotain syötävää. Tuun nykyään todella pienestä määrästä ruokaa täyteen.
Alavatsassa tuntuu välil jommal kummal puolel ikäviä kipuja. Jotain menkkamaista kipua tuntuu välillä mutta menee onneksi ohi aika pian. Päivisin väsyttää aika paljon ja on pakko ottaa vähintään 1h unet. Paleltaa myös päivällä todella paljon. Aamusta on aina kauhean kuuma ko herää töihin.
Viikkoja nyt 12+1
 
Alussa olin 5 viikkoa saikulla jäätävän pahoinvoinnin takia. Nyt on ollut muutaman viikon suht normaali olo, rinnat arat vielä ja monet ruuat ällöttää mutta saa jo syötyä muutakin kuin mustikkasoppaa tai viiliä. Maha on jo pompannut esiin ja pieniä liikkeitä tuntuu.
 
Nyt kuumalla ja jos on pahoinvointiakin kaverina niin kannattaa ostaa apteekista nesteytys poretabletteja.
 
Viikkoja 16+ ja samat oireet kun aiemminki. Jäätävä nälkä lähes kokoajan. Vatsa näyttää siltä et ois vetänyt itsensä ähkyyn ja siihen on kasvanut karvapeite :laughing001.. Iho kutisee, etenkin sisäreisistä! Uutena oireena tullut menkkamaiset kivut, jotka säteilee reisiin. En tykkää yhtään. Ajoittain noiden kipujen jälkeen pissalla käydessä pönttöön on tippunut vähän jotain limakalvon näköstä. Näyttää ihan kun joku ois kuivunutta räkää heittänyt pönttöön. Valkovuotoa ajoittain lorahtelee reippaasti niin pitää käydä varmistelee ettei oo mitää muuta.
 
Viikkoja 16+ ja samat oireet kun aiemminki. Jäätävä nälkä lähes kokoajan. Vatsa näyttää siltä et ois vetänyt itsensä ähkyyn ja siihen on kasvanut karvapeite :laughing001.. Iho kutisee, etenkin sisäreisistä! Uutena oireena tullut menkkamaiset kivut, jotka säteilee reisiin. En tykkää yhtään. Ajoittain noiden kipujen jälkeen pissalla käydessä pönttöön on tippunut vähän jotain limakalvon näköstä. Näyttää ihan kun joku ois kuivunutta räkää heittänyt pönttöön. Valkovuotoa ajoittain lorahtelee reippaasti niin pitää käydä varmistelee ettei oo mitää muuta.
Kuulostaa tutulta. Täälä kans 16+4 menossa ja tommonen untuvakarvapeite tullut mahaan :hilarious: naureskelin sille eilen. Linea negra tummentumu kivasti ja yltää napaan asti. Valkovuotoa tulee raikkaasti jatkuvalla syötöllä.
Mulla esikoisen aikaan alko vaivata iskias loppuvaiheella ja hienosti kroppa lykkäs sen ny tähän raskauteen vähä aiemmin. Samoin oikea lonkka kipuilee ja tuntuu välillä, että jalka pettää alta :hungover: odotan innolla miten käy kun tuo maha oikeasti kasvaa isoksi :bookworm:
 
Ai niin ja tärkein unohtu! Tiistaina tuntuu pienen ekat potkut :love7 nyt joka päivä on tuntunu enemmän tai vähemmän! Esikoisesta tuntu aikoinaan tasan 18+0 vaikka istukka oli eessä ja ny ku istukka on takana nii 16+1 ihan selkeät :king
 
Takaisin
Top