Millaisia raskausoireita sinulla on?

Voi ei. Kivut eivät tarkoita välttämättä mitään, mutta vuodon lisääntyminen ei ole hyvä merkki. Ei silti välttämättä ole mitään hätää. Onko se edelleen väriltään ruskeaa? Koita jaksaa olla rauhallinen. :sad001
Ei valitettavasti ole, iltaa kohti muuttunut punaiseksi. Edelleen tulee vuotoa lähinnä vessassa käydessä, mut on aivan erilainen olo. Tuntuu siltä ettei kaikki ole kohdallaan.:sad010
 
En ole nimeäni listaa laittanut kun on todella epäselvää olenko vai enkö raskaana et onko keskeytynyt keskenmeno, tuulimuna vai uusi aivan alussa oleva raskaus.. Kirjoittelen tuolla raskaaksi 2021 ryhmässä mut vissiin pitää pois siirtyä vaikka viime ultrassa ei mitään tiedetty.. Mulla ei siis ole mitään oireita muuta kuin että kun menkkojen piti alkaa jomotteli ja kesti sen 6päivää ja loppui seinään.. Menkkoja ei ole ja positiiviset testit on ja ultrassa näkyi vain outo sikiöpussi... Mutta ensi viikolla maanantaina ja keskiviikkona otetaan hcg koe että nouseeko.. Mulla on siis nyt takana 5-6 raskautta joista 2 elävänä syntyneitä ja kaikista on ollut oireita jo todella varhaisessa vaiheessa joten pelottaa todella paljon.. Onko jollain kokemusta täydestä oireettomuudesta?
 
En ole nimeäni listaa laittanut kun on todella epäselvää olenko vai enkö raskaana et onko keskeytynyt keskenmeno, tuulimuna vai uusi aivan alussa oleva raskaus.. Kirjoittelen tuolla raskaaksi 2021 ryhmässä mut vissiin pitää pois siirtyä vaikka viime ultrassa ei mitään tiedetty.. Mulla ei siis ole mitään oireita muuta kuin että kun menkkojen piti alkaa jomotteli ja kesti sen 6päivää ja loppui seinään.. Menkkoja ei ole ja positiiviset testit on ja ultrassa näkyi vain outo sikiöpussi... Mutta ensi viikolla maanantaina ja keskiviikkona otetaan hcg koe että nouseeko.. Mulla on siis nyt takana 5-6 raskautta joista 2 elävänä syntyneitä ja kaikista on ollut oireita jo todella varhaisessa vaiheessa joten pelottaa todella paljon.. Onko jollain kokemusta täydestä oireettomuudesta?

Mun eka raskaus oli täysin oireeton, no, rinnat taisivat olla arat, ja ehkä jossain vaiheessa vähän väsytti, mutta ennen mahankasvua en huomannut juuri mitään eroa tavalliseen.
 
Ei valitettavasti ole, iltaa kohti muuttunut punaiseksi. Edelleen tulee vuotoa lähinnä vessassa käydessä, mut on aivan erilainen olo. Tuntuu siltä ettei kaikki ole kohdallaan.:sad010

Voi ei. Mikä tilanne nyt? :sad001 Onko kipuja?


Anselmiina, mulla alkoi näkyä raskaus varmaan rv15, mutta kunnolla vasta rv20.

Suva, sulla on ollut raskas matka. Toivottavasti tämä raskaus menisi hyvin. Hyvä että pääset testaamaan hcgn eikä tarvitse elää epävarmuudesta.
 
Minä olin myös tulossa kyseleen moven tämän päivän oloja ja lähettämään haleja! :Heartred

Omaa napailua sen verran, että viime yönä oli jos jonkinlaisia mahatuntemuksia - toivottavasti raskausoireita :hilarious: Ehkä jotain paineentunnetta? Sit jotain pieniä vihlasuita. En meinannu millään löytää sellaista oloa missä maata, oikee kylki oli ihan nounou, vasemmalle nukahdin ja yöllä heräsin nukkumasta selälläni eikä ollu hyvä siinäkään :bag:
 
Mä heräsin yöllä kovaan vatsakipuun ja menin vessaan tarkistamaan tuleeko verta. Ei tullut ja kipukin meni ohi. Tuo kipu kyllä säikäytti...mikä ihme se mahtoi olla.

Movelle paljon voimia :Heartred Toivottavasti vuoto on jo loppunut ja kaikki hyvin!
 
Kivut on normaaleja alkuraskaudessa. Yleensä ne liittyy kohdun kasvuun. Ainoastaan, jos kipu on niin kovaa, että paracetamolkaan ei auta niin voi jotain olla vialla. Mut mulla taisi esikoisen kanssa noi kasvukivut jatkua varmaan toiselle kolmannekselle ja kyselin niistä silloin neuvolassa. Normaaleja olivat. :)
 
Kiitos kaikki :Heartred tilanne on se, että vuoto muuttui eilen ihan veriseksi ja lisääntyi, tänään hyytymiäkin. Oma tuntemus on sellainen, että ihme on jos sinne jotain elävää jää... kivut ei ole pahat, menkkamaista jomotusta vatsassa ja selässä ajoittain. Uskon siis että normaali varhainen keskenmeno, mutta hyvä tarkistaa tietysti. Olisin tehny sen viikkodigin tänään et ois nähny onko kehitys pysähtyny ja mihin, mutta olin tomppeli ostanu väärän testin :banghead:
 
Kiitos kaikki :Heartred tilanne on se, että vuoto muuttui eilen ihan veriseksi ja lisääntyi, tänään hyytymiäkin. Oma tuntemus on sellainen, että ihme on jos sinne jotain elävää jää... kivut ei ole pahat, menkkamaista jomotusta vatsassa ja selässä ajoittain. Uskon siis että normaali varhainen keskenmeno, mutta hyvä tarkistaa tietysti. Olisin tehny sen viikkodigin tänään et ois nähny onko kehitys pysähtyny ja mihin, mutta olin tomppeli ostanu väärän testin :banghead:

Halaus! :3some
 
Kiitos kaikki :Heartred tilanne on se, että vuoto muuttui eilen ihan veriseksi ja lisääntyi, tänään hyytymiäkin. Oma tuntemus on sellainen, että ihme on jos sinne jotain elävää jää... kivut ei ole pahat, menkkamaista jomotusta vatsassa ja selässä ajoittain. Uskon siis että normaali varhainen keskenmeno, mutta hyvä tarkistaa tietysti. Olisin tehny sen viikkodigin tänään et ois nähny onko kehitys pysähtyny ja mihin, mutta olin tomppeli ostanu väärän testin :banghead:
Voi miten surullista jos menee kesken :sorry: Tsemppiä tulevaan kävi miten kävi :Heartbigred
 
Kiitos kaikki :Heartred tilanne on se, että vuoto muuttui eilen ihan veriseksi ja lisääntyi, tänään hyytymiäkin. Oma tuntemus on sellainen, että ihme on jos sinne jotain elävää jää... kivut ei ole pahat, menkkamaista jomotusta vatsassa ja selässä ajoittain. Uskon siis että normaali varhainen keskenmeno, mutta hyvä tarkistaa tietysti. Olisin tehny sen viikkodigin tänään et ois nähny onko kehitys pysähtyny ja mihin, mutta olin tomppeli ostanu väärän testin :banghead:

Oon tosi pahoillani :sad001 :Heartred
 
Tunnen jo vähän vainoharhaiseksi itseni, että miten muka voisi heti tulla tällaisia tuntemuksia, kun tosissaankin ihan alussa mennään vasta :scratch Kuvittelenko vaan :hilarious: Muistan että aiemmissa ollu kans, mut en yhtään että missä kohtaa. Käytiin kaupassa ja inhotti ihan kävellä siellä, kun vatsaan tuli heti sellainen paineentunne eikä ollu hyvä olla. Aattelin huomenna aamulla tehdä r-testin ja kattoo onko viiva vahvistunut. Digin tulokseen sinällään luotan, mutta ois kiva nähdä että vahvistuuhan viivakin :rolleyes:
 
Tunnen jo vähän vainoharhaiseksi itseni, että miten muka voisi heti tulla tällaisia tuntemuksia, kun tosissaankin ihan alussa mennään vasta :scratch Kuvittelenko vaan :hilarious: Muistan että aiemmissa ollu kans, mut en yhtään että missä kohtaa. Käytiin kaupassa ja inhotti ihan kävellä siellä, kun vatsaan tuli heti sellainen paineentunne eikä ollu hyvä olla. Aattelin huomenna aamulla tehdä r-testin ja kattoo onko viiva vahvistunut. Digin tulokseen sinällään luotan, mutta ois kiva nähdä että vahvistuuhan viivakin :rolleyes:

Kyllä niitä voi tulla todella aikaisin. Mulle kävi edellisessä raskaudessa niin, että ensin ei ollut mitään poikkeavaa tuntemusta, mutta sitten äkkiä alkoi kassajonossa kuvottaa. Kotona sitten tein ovulaatiotestin ja raskaustestin, koemielessä. Ovikseen viivat, raskaustestiin ei. Menkat siis olivat tässä vaiheessa päivän myöhässä. Seuraavana päivänä molemmat negaa, mutta pahoinvointi jatkui. Kuukautisia ei kuulunut, raskaustestit jatkuvasti negatiivisia, ja vasta kahden viikon jälkeen sain plussan. Jälkiviisaana tajusin, että ovulaatio myöhästyi kahdella viikolla, ja mä käytännössä aloin voida pahoin hedelmöittymishetkestä alkaen. :hilarious:
 
Mä heräsin yöllä kovaan vatsakipuun ja menin vessaan tarkistamaan tuleeko verta. Ei tullut ja kipukin meni ohi. Tuo kipu kyllä säikäytti...mikä ihme se mahtoi olla.

Movelle paljon voimia :Heartred Toivottavasti vuoto on jo loppunut ja kaikki hyvin!

Ihan käsittämätöntä! Mulla meinaan täysin sama! Olin hereillä kivun vuoksi klo 2-4 ja lopulta mies haki panadolia ja sain lopulta nukahdettua! Mä olin jo varma et on joku umpisuolen tulehdus tai vastaava :confused: mut aamulla ei onneks mitään!
 
Kiitos kaikki :Heartred tilanne on se, että vuoto muuttui eilen ihan veriseksi ja lisääntyi, tänään hyytymiäkin. Oma tuntemus on sellainen, että ihme on jos sinne jotain elävää jää... kivut ei ole pahat, menkkamaista jomotusta vatsassa ja selässä ajoittain. Uskon siis että normaali varhainen keskenmeno, mutta hyvä tarkistaa tietysti. Olisin tehny sen viikkodigin tänään et ois nähny onko kehitys pysähtyny ja mihin, mutta olin tomppeli ostanu väärän testin :banghead:


Voi ei :smiley-angry017 ihan kakkaa! Tosi kurja olo sun puolesta! :sad010
 
Kiitos kaikki :Heartred tilanne on se, että vuoto muuttui eilen ihan veriseksi ja lisääntyi, tänään hyytymiäkin. Oma tuntemus on sellainen, että ihme on jos sinne jotain elävää jää... kivut ei ole pahat, menkkamaista jomotusta vatsassa ja selässä ajoittain. Uskon siis että normaali varhainen keskenmeno, mutta hyvä tarkistaa tietysti. Olisin tehny sen viikkodigin tänään et ois nähny onko kehitys pysähtyny ja mihin, mutta olin tomppeli ostanu väärän testin :banghead:
Voi ei! Toivottavasti olisi vaan jotain muuta vuotoa :smiley-angelic001 mun ystävällä tuli kanssa alussa ihan kunnolla verta ja kaikki raskaus oireet hävis mutta sieltä löytyi kuitenkin ultrassa syke kun olivat varanneet varhaisultran ennen vuotoa ja menivät tarkistaa onko kokonaan tullut pois.. Raskaus jatkui ihan normaalisti..
 
Ihan käsittämätöntä! Mulla meinaan täysin sama! Olin hereillä kivun vuoksi klo 2-4 ja lopulta mies haki panadolia ja sain lopulta nukahdettua! Mä olin jo varma et on joku umpisuolen tulehdus tai vastaava :confused: mut aamulla ei onneks mitään!

Eikä! Mäkin heräsin klo 2! Menin pöntölle istumaan ja kokeilin paperilla tuleeko verta. Sitten paniikissa siinä googlettelin asiaa ja kipu meni pois pikkuhiljaa. Kipu oli kyllä aika kova ja tuntui aika isolla alueella vatsassa. Rauhoittavaa kuulla, että sullakin on ollut samantyyppistä ja ollaan ihan samoilla viikoilla. Toivotaan, että pikkuset vaan ottavat siellä kasvuspurttia :Heartred
 
Takaisin
Top