Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mull kans oireet vähän hellittänyt, vai onko vaan oppinu sietää niitä paremmin. Rinnat tuntuu kipeiltä, kun niihin koskee, mut se jomotus on onneks poissa.


Mulla on myös sama tilanne! Hyvä kuulla, että muillakin - aloin jo stressaamaan oireiden vähentymisestä. Onneksi väsymys on sentään entisellään...
 
Mulla on myös sama tilanne! Hyvä kuulla, että muillakin - aloin jo stressaamaan oireiden vähentymisestä. Onneksi väsymys on sentään entisellään...
Mullaki kyllä toi väsymys on edellee läsnä olin unohtaa sen... Kesken työpäivän tekis mieli ottaa päikkärit
 
Uhhuh... Mistäköhän alottais... Nännit niin arat, et tekis mieli kekkaloida vaan ilkosillaan. Ikenet sattuu, kun hammasväliharjailee. Öisin ei nukuta ollenkaan ja päivisin väsyttää sit senkin edestä. Pala kurkussa melkeinpä koko ajan, toki vasta kerran nöyrtynyt oksentamaan. Suolistossa kaasua, ku ilmalaivassa konsanaan ja tulee ulos tasasesti niin ylä, ku alakauttakin. Kohdussa paineen tunne, vähän sellanen, ku joku pitäis sitä nyrkin sisällä ja aina välillä rutistelis, ei kuitenkaan niin, että sattuis, mut tuntuu epämukavalta.

Selkeimmät raskauteen viittaavat oireet, kuten mieliteot ja jatkuva vessassa ravaaminen tosin uupuu... Ehkä ens viikolla sit
 
Mulla on ne vähätkin raskausoireet kadonneet nyt kokonaan. Tosin ei mulla edellisessä raskaudessakaan alussa isompia oireita ollut, joten en ehkä niin osaa oireettomuudesta huolestua. Etova olokin saattoi johtua ensimmäisinä päivinä enemmän stressistä kuin raskaudesta. Meinas vähän stressitasot nousta kahden viivan ilmestymisen jälkeen :hilarious:
 
Täällä nyt 6+0 ja alkaa olla pahoinvointi vahvasti läsnä :hungover: mun ei oo tarvinnu koskaan oksentaa raskaana ollessa mutta koko ajan on ällö olo. Ihana tää kestokrapulaa vastaava olotila :shifty:
 
Täällä nyt 6+0 ja alkaa olla pahoinvointi vahvasti läsnä :hungover: mun ei oo tarvinnu koskaan oksentaa raskaana ollessa mutta koko ajan on ällö olo. Ihana tää kestokrapulaa vastaava olotila :shifty:

esikoisesta kuvailin myös pahaa oloa niin että samaan aikaan kestokrapula + mahatauti :hungover: mun huono olo onneksi helppas :shy:
 
Ihan alussa vielä (3+6/4+0?), menkkamaista juilintaa ja repäisykipuja, ei muuta. Koko ajan odotellessa, että alkaako ne menkat kuitenkin?
 
Mulla on ollut etovaa oloa plussasta asti, muttei varsinaista pahoinvointia. Edellisessä raskaudessa ei ollut missään vaiheessa paha olo. Outoa. :bored:

Lisäksi alaselkää juilii, mikä aina säikäyttää, mutta muistelisin, että viime raskaudessakin googletin (joo tosi fiksua! :facepalm:) alaselkäkipua heti raskauden alussa, joten josko tuo olisi edelleen ihan normaali oire.

Mulla esikoisesta ei ollut kuin ehkä kerran pari jotain todella lievää pahoinvointia.
Toisessa sitten pahoinvointi oli ensimmäinen oire, josta arvelin olevani raskaana, alkoi siis ennen plussaa, kiinnittymisen jälkeen, ja jatkui jonnekin viikolle 12-13 asti.
Nyt mielenkiinnolla odotan, mitä nyt tulee? "Tuttu" huono olo tuli keskiviikkoiltana, jonka vuoksi tein to aamuna testin, johon tuli hailura plussa. Sen jälkeen ei mitään pahoinvointia.
 
Ihan alussa vielä (3+6/4+0?), menkkamaista juilintaa ja repäisykipuja, ei muuta. Koko ajan odotellessa, että alkaako ne menkat kuitenkin?
Mulla ihan sama homma ja painaessa rinnat aristaa aavistuksen mutta ei mitenkää hirveemmin
 
Mä en nää ysin uutisia illalla ja herään viideltä :) tänä aamuna heräsin siihen kun sattui rintoihin aivan ***tanasti!
 
Mä en nää ysin uutisia illalla ja herään viideltä :) tänä aamuna heräsin siihen kun sattui rintoihin aivan ***tanasti!

Oliko sulla aiemmin jo jotain rintakipuilua vai alkoko nyt ihan yhtäkkiä? Katoin et sulla alko nyt 6+0? :happy:
 
Takaisin
Top