Millaisia raskausoireita sinulla on?

Oliko sulla aiemmin jo jotain rintakipuilua vai alkoko nyt ihan yhtäkkiä? Katoin et sulla alko nyt 6+0? :happy:

ei ole juuri ollut ihmeellisiä tuntemuksia rinnuksissa, tämän aamun kokemus oli häikäisevä. Piti jo kattoa, että onko yökkärissä läntit

Alko tänään rintakipu kovana, ulkosyrjältä painaessa aristaa ja ku ottaa liivit pois ni tuntuu inhottavalta :sorry:

Mä en nää ysin uutisia illalla ja herään viideltä :) tänä aamuna heräsin siihen kun sattui rintoihin aivan ***tanasti!

Täällä hep! Rinnat arat ja heräsin 3:30. Eikä väsytä enää yhtään...

Huomenta @Elly_ ! :) Täällä oltiin tuttuun tapaan viideltä hereillä

Muokattu viimeksi:
Alko tänään rintakipu kovana, ulkosyrjältä painaessa aristaa ja ku ottaa liivit pois ni tuntuu inhottavalta :sorry:

No se vahvistu nopeasti!

Mulla ennen lapsia oviksesta tuli nännit aroiks ja ennen menkkoja rinnat.
Nyt kumpikin oire on hiipunut lähes huomaamattomaksi...

Nyt vähän ehkä sellasta tuikkivanpistäväntylppää tunnetta juuri rintojen ulkosyrjillä.

No se vahvistu nopeasti!

Mulla ennen lapsia oviksesta tuli nännit aroiks ja ennen menkkoja rinnat.
Nyt kumpikin oire on hiipunut lähes huomaamattomaksi...

Nyt vähän ehkä sellasta tuikkivanpistäväntylppää tunnetta juuri rintojen ulkosyrjillä.
Mullakin tuntuu lähinnä rintojen olemassaolo, ei niinkään selvää kipua kuten ensimmäisessä raskaudessa.

En tiedä onko aika kullannut muistot vai mikä mutta en muistanut että tää olo voi olla näin kamala :yuck: eli pahoinvointi on saapunut oikein kunnolla, aamusta iltaan!

Aamukahvista tuli hieman huono olo, mutta meni ohi.
Ja kun melkein aamusta siirrytty päivän puolelle niin ajoittain ilkeän vahvaakin juilintaa ja repimistä tuntuu alavatsassa. :shifty:

En tiedä onko aika kullannut muistot vai mikä mutta en muistanut että tää olo voi olla näin kamala :yuck: eli pahoinvointi on saapunut oikein kunnolla, aamusta iltaan!

Joo sama, oon hetkittäin ihan varma et kuolen tähän oloon :confused: Edellisistä oli kans pahoinvoinnit mutta ei varmasti ollu näin pahana. Tai sit en vaan muista :grin

Aamuisin on ollut aika heikko olo, eikä aamupala oikein maistu. Mulla auttaa Sea band pahoinvointirannekkeet oloon. Oon niitä aikaisemmassa raskaudessakin käyttänyt sekä joskus muutenkin kun on ollut jännitysoireita.

Huh...nyt sitten tässä rv 6+, alkoi pahoinvointi. Ihan kauhee olo on ollut. Pahaa oloa on pitkin päivää. Pahin on aamu, jolloin oon jo muutamana aamuna joutunut oksentamaan kerran herättyäni ennen töihin lähtöä. Kuvotusta on koko päivän, mutta pahin on aamu ja myös iltaa kohden pahenee... on rankempaa kuin ois arvannut :hungover:

Heippa, toinen kerta raskaana ensimmäinen lapsi onkin kohta 9 vuotta. Olen tainnut unohtaa Millasta on olla raskaana tai minulla ei olut hirveästi oireita muistakseni viime keralla toisaalta siitä on pitkä aika. Nyt on koko ajan kamala olo rinnat on niin kipea että tule itku, selkä vihloo koko päivän ja en saa nukuttua kun nenä on tukossa kurku on joka aamu niin kipea, tättä on nyt jatkunut 3viikko. Viikkot 7+3

Täällä pahoinvointi kans kunnolla alkanut pari viikkoa sitten. Viikonloppuna olin tiputuksessa tyksissä. Oksennan ihan kaiken mitä yritän suuhun laittaa. Tää ei oo kivaa. Voimat on kokonaan poissa. Nyt otetaan kaikki vinkit vastaan, että millä tämän saisi helpottamaan. Tai mikä ruoka voisi pysyä sisällä.

Täällä pahoinvointi kans kunnolla alkanut pari viikkoa sitten. Viikonloppuna olin tiputuksessa tyksissä. Oksennan ihan kaiken mitä yritän suuhun laittaa. Tää ei oo kivaa. Voimat on kokonaan poissa. Nyt otetaan kaikki vinkit vastaan, että millä tämän saisi helpottamaan. Tai mikä ruoka voisi pysyä sisällä.

Huhhuh, onpa sulla rajua toi pahoinvointi :eek: nuo on kyllä kamalia tilanteita jos ei pysty mitään syömään ja tilanne pitkittyy. Onko sulla lääkitystä kokeiltu, luulis että tuossa vaiheessa jo yritetään kaikki mahdollinen? Varmasti loppuu voimat jos ei mitään pysty syömään. Ootko kokeillut esim. mehukeittoja, ite mahataudissa ainakin yritin niitä juoda kun oli lempeitä vatsalle, toki energiaa niistä ei hirveästi pelkästään saa mutta edes jotain. Tai joku maustamaton jogurtti? Entä sipsit tai muu pikkusuolainen pala kerrallaan? Sori jos on ihan tyhmiä ehdotuksia, miettii vaan mitä ite yrittäisin varmaan tuossa tilanteessa kokeilla.. :oops: täälläkin kamala olo mutta ei oo vielä tarvinnut onneksi oksentaa.

Tänään eka aamu kun meinasi ihan oikeasti tulla oksennus :wtf: neuvolatäti vinkkasi vaan että kaikkea kylmää kannattaa yrittää syödä, voi mennä helpommin alas. Ja pieniä annoksia. Mä oon yrittänyt nyt syödä vähän väliä jotain, jugurttia tai vastaavaa edes vaikka en normaalisti niitä syömään. Myös Viilikset on hyväksi todettua ainakin mulla! Normaalisti en noita sokeroituja niin syö mutta tässä tilanteessa annan mennä huoletta.

Täällä on kans ihan jäätävä pahaa oloa aamusta iltaan. Edeltävässä oksensin heti vk 6 alkaen mutta vielä ei ole tarvinnu sentää oksennella. Pahaolo jatkuu iltaan asti ja klo 21.00 pakko mennä nukkumaan jo oloja pois.
Miten te selviitte töissä? Mun oli pakko ottaa tänää saikku ja levätä, koska ei tuon 2-vuotiaan kanssa paljon levätä työpäivän päätteeksi!

Tänä aamuna sängyssä vielä todella kipeitä repäisykipuja, sitten ylhäällä muutama tunti ei mitään, ja jälleen kovaa juilintaa alavatsassa. Ja jatkuva pelko vessassakäyntejä kohtaan... :nailbiting:

Takaisin