Oliko sulla aiemmin jo jotain rintakipuilua vai alkoko nyt ihan yhtäkkiä? Katoin et sulla alko nyt 6+0?
ei ole juuri ollut ihmeellisiä tuntemuksia rinnuksissa, tämän aamun kokemus oli häikäisevä. Piti jo kattoa, että onko yökkärissä läntit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oliko sulla aiemmin jo jotain rintakipuilua vai alkoko nyt ihan yhtäkkiä? Katoin et sulla alko nyt 6+0?
Mä en nää ysin uutisia illalla ja herään viideltä :) tänä aamuna heräsin siihen kun sattui rintoihin aivan ***tanasti!
Alko tänään rintakipu kovana, ulkosyrjältä painaessa aristaa ja ku ottaa liivit pois ni tuntuu inhottavalta
Täällä hep! Rinnat arat ja heräsin 3:30. Eikä väsytä enää yhtään...
Apua, 3.30 kuulostaa... Aivan liian aikaiselta ajalta herätä!
Mullakin tuntuu lähinnä rintojen olemassaolo, ei niinkään selvää kipua kuten ensimmäisessä raskaudessa.No se vahvistu nopeasti!
Mulla ennen lapsia oviksesta tuli nännit aroiks ja ennen menkkoja rinnat.
Nyt kumpikin oire on hiipunut lähes huomaamattomaksi...
Nyt vähän ehkä sellasta tuikkivanpistäväntylppää tunnetta juuri rintojen ulkosyrjillä.
Mullakin tuntuu lähinnä rintojen olemassaolo, ei niinkään selvää kipua kuten ensimmäisessä raskaudessa.
En tiedä onko aika kullannut muistot vai mikä mutta en muistanut että tää olo voi olla näin kamala eli pahoinvointi on saapunut oikein kunnolla, aamusta iltaan!
Täällä pahoinvointi kans kunnolla alkanut pari viikkoa sitten. Viikonloppuna olin tiputuksessa tyksissä. Oksennan ihan kaiken mitä yritän suuhun laittaa. Tää ei oo kivaa. Voimat on kokonaan poissa. Nyt otetaan kaikki vinkit vastaan, että millä tämän saisi helpottamaan. Tai mikä ruoka voisi pysyä sisällä.