Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama juttu, en esim usko että Aasiassa naiset lopettaisi inkiväärin käyttöä raskaana, eli tuskin se nyt ruuan mausteena käytettynä mitään haittaaTessan kans samaa mieltä! Ja yks päivä ku tein intialaista niin mietinkin et tokkopa tää inkivääri nyt kovin myrkkyä voi olla.
Ei mitään, hyvä tietää (ja pitää varoa selvästi että en vedä inkivääriövereitä)! Eroja tosiaan on varmasti jonkin verran, täällä ainakin raskaana saunominen on aivan kiellettyä.
Nimenomaan ja tämäkin info on tullut jo 4v sitte silti kaikki ystäväni ovat syöneet normaalisti raskauden aikana salmiakkia ja lakuaSalmiakista tuli nyt tarkempi ohje jossa kerrottiin että yksi salmiakin ainesosa (jota en muista enkä osaa kirjoittaa) auttaa stressihormonin siirtymisessä äidin verenkierrosta istukan läpi vauvaan, siksi sitä ei suositella.
Suklaassa on kuulema kofeiiniaOlispa suklaakin kiellettyä niin säästyisi monelta ylimääräiseltä raskauskilolta
Täytyypä tulla päivittämään tänne tilanne. Tässä on ollut vähän hiljaiseloa,kun vkl iski ihan jumalaton vatsakipu, jota seurasi yöllinen ripulointi
Seuraavana päivänä alkoi näköhäiriöt ja pääsinkin lääkäriin, jossa todettiin että todennäköisesti migreeniä. Mulla ei siis ennen ole koskaan ollut. Äidilläni alkoi migreeni, kun odotti minua, joten karma kostaa
Samaan aikaan alkoi pahoinvointi pahenemaan, joten vkl asti on ollut huono olo 24/7. Painoakin lähtenyt 5 päivässä 2 kg
Ai niin , Vaapukka puhui palelusta. Täällä on kohtalotoveri, olen jäässä kokoajan, jos ei öitä lasketa kynnet on siniset ja vedän vaan lisää kampetta päälle kokoajan.. ja tää väsymys! Ei aikasemmissa raskauksissa ollut näin pahaa väsymystä, voisin vaan nukkua kokoajan, ellei se lisäis tätä pahoinvointia :arghh:
Tsemppiä migreenin kanssa! Mulla oli kans esikoisen aikaan, sairastan muutenkin mutta sillon oli ihan jatkuvaa (onneks suht lievää suurimmaksi osaksi). Hormonit tekee mukavia juttuja Onneksi aika paljon eri lääkkeitä voi käyttää myös raskausaikana, kunhan lääkärin kanssa kattoo mikä cocktail on sulle hyvä. Ei ainakaan minusta kannata yrittää pelkän panadolin kanssa kärvistellä jos ei ole ihan pakko... mulla aloitettiin lopulta estolääkitys sillon, kun en jaksanut sitä ainaista särkyä ja esim. Sumatriptaanista tuli ihan kamala olo
Mietin eilen samaa, ku kahmin tokmannilta 6levyä kympilläOlispa suklaakin kiellettyä niin säästyisi monelta ylimääräiseltä raskauskilolta
Mun oireet on kadonnut lähes kokonaan sellanen olo ku ei oliskaan raskaana...
Ainoo mikä on edelleen ni oksennusrefleksi on tosi herkässä mut en oo viikkoon oksentanu kertaakaan enkä kokenu juuri pahoinvointia... Toi oksennusrefleksi tulee esim ku syö aamul puuroa ja sit tulee seinä vastaan eikä jaksa enää tai sitte hajuista esim perus roskis ja tiskikone... Mies saanu viimisen viikon hoitaa noi edellä mainitut asiat.. Rinnat ei oo ollu enää kipeet ja muutenki olo on ollu normaali kaikinpuolin... Yritän olla huolestumatta mut silti mietin että onko sielä ketään.. No maanantaina sitten se varhaisultra niin selvii