Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullakin tänään ollut kummallisen oireeton päivä. Heti sitä miettii, että onkohan kaikki hyvin.. Lohduttavaa, että muillakin olotilat vaihtelee.

Oon maannut melkein koko päivän sohvalla ja nukuin päikkäritkin. Mitään ei jaksais tehdä. Huomenna ois paluu kesälomalta töihin kevyellä yli 10h iltavuorolla...en tajua miten jaksan :bag:Musiikkia ei voi kuunnella ilman, että alkaa itkettää.
Kukkuu![]()
Mulla on iltaisin vaikeuksia nukahtaa, ärsyttää kun ei voi melatoniinia käyttää, usein otan sellaisen turvaamaan unensaannin illalla. Se myös helpottaa omaa stressiä eli selvä psykologinenkin vaikutus, kun tietää että uni tulee kyllä jossain vaiheessa. Nyt ei yhtään ole luottoa siihenväsyttää kyllä, varsinkin alkuillasta, mutta sitten kun pääsee sänkyyn niin tuntuu että uni karkaa. Muutoin edelleen suht oireetonta, iltaisin vähän pahaa oloa mutta ei vielä mitään merkittävää.. pitää vaan yrittää nauttia oireettomuudesta vielä kun voi
![]()
sama, oon syönyt erilaisia nukahtamislääkkeitä ja viimeisen n. puol vuotta ennen plussaa melatoniinia. Ei niinkään se itse aine auta, vaan se placebo, että otat jotain. Nyt kun ei ole mitään niin... ei sitten nukuta.
Ja joku vitamiinitabu ei kuitenkaan aja samaa asiaa, tarvitsee olla edes mahdollisuus että se otettu pilleri auttaisi nukkumiseen.
mutta jos tilanne pitkittyy niin pitänee kokeilla jotain kuitenkin, ettei ihan mene pyörimiseksi illat.