Millaisia raskausoireita sinulla on?

En muista että viime raskaudessa olisi ollut, mutta nyt tuntuu vähän väliä kuin olisi menkkakipuja. Joka päivä jossain vaiheessa pidempiä jaksoja kipuilee, mutta ei pahasti. Netistä jo lueskelin, että taitaa olla ihan vaaratonta ja kuuluu asiaa. Onko muilla näitä kipuja? :wideyed:

Pieniä lyhyitä kipuja välillä. Nippailuja. Oon ymmärtäny, että kuuluu kohdun kasvamiseen. :)
 
Täällä perjantaina ilmeentyi pientä ruskeaa tuhrua pyyhkiessä ja aivan hirveä paniikki ja ahdistus iski että tässä se oli. Vuoto ei mitenkään lisääntynyt tai sen yhteydessä ei ilmaantunut kipuja, mutta käyn tänään ultrassa silti varmistamassa miltä tilanne näyttää. Tänään pitäisi olla 7+4. Muilla ollut vastaavaa? Ilmeisesti on aika yleistä mutta noin puolet oli hyviä tarinoita ja noin puolet huonoja joten ahdistaa kovasti :anyone
 
Onhan tuo tosi yleistä, kun verekkyys kuitenkin lisääntyy raskauden myötä. Aattelisin, että niin kauan kun ei tule lisääntyvästi kirkasta verta eikä oo kipuja, niin kaikki varmasti kunnossa.
Mutta toki tuo aina huolettaa ja onhan se kiva päästä tarkistamaan uä:llä.
 
Oon miettinyt että onko vauvalla varmasti kaikki ok kun ei oo ollu juuri minkäänlaisia oireita.Oletin että oksentaminen ym.mutta vaan vähän heikotusta ollu ja alussa oli tissit kipeät.Nyt kyllä tuntuu et maha on kasvanut jo ihan sikana.Lieneekö vaan lihomista koska oon vasta 10+5.
 
Pakko kysyy et onko muilla unettomuutta tai levottomuutta öisin?

Tää on ihan hullua.. Oon aina ollut hyvä nukkumaan mutta nyt herään öisin monta kertaa, pyörin sängyssä, kädet/olkapäät särkee ja tuntuu ahdistavilta..

Öistä on tullut ihan painajaisia ja koko ajan vaan väsyttää.
Mulla on todella huonosti nukutut yöt! Ja mitä huonompi yö sitä huonompi päivä, koska se väsymys ei ole mitään verrattuna siihen pahoinvointiin mitä yöttömät yöt lisäävät. Voimia!
 
Finnejä tulee naamaan kuin sieniä sateella:arghh:

Sama ongelma täällä ja ahdistus maximus iskee, koska mulla ollut aikoinaan aknea ja sitä hoidettu pitkään ja hartaasti :sorry: Toivottavasti lähtevät pois yhtä nopeasti, kun tulivatkin...
 
Sama ongelma täällä ja ahdistus maximus iskee, koska mulla ollut aikoinaan aknea ja sitä hoidettu pitkään ja hartaasti :sorry: Toivottavasti lähtevät pois yhtä nopeasti, kun tulivatkin...

joo sama homma! Pari kertaa syönyt joskus akneen lääkkeetkin ja vihdoin ollut hyvässä kunnossa kasvot niin nyt ihan punasia täpliä kun edelliset finnit kuivuu ja uusia kovia ihonalaisia vaan tulee lisää:arghh:
 
Mites muilla pahoinvointi ja sen helpottaminen tai lisääntyminen..
Musta tuntuu että mitä pidemmälle mennään sitä pahempi olo.. Oksentanut en vielä ole montaa kertaa mutta aivan kauhea olo on koko ajan.. Kesto krapula vaikka koko ajan tekee ruokaa mieli ei paljo voi syödä kun tulee paha olo ja jos ei syö on paha olo..
Nyt viikkoja 8+5..

Onko muilla lisääntynyt näillä viikoilla?
 
Mullakin 8+5 mut pahoinvointi helpottui vähän jo viime viikolla ja nyt kolmas päivä kun ei juuri ollenkaan ällö olo ja itse oon lähinnä vähän huolissani onko kaikki ok kun näin aikasin helpottaa. Tai voihan se tulla vielä takaisinkin..
 
Tänään ollut pahoinvointiranneekket pois. Voi olla että yöksi laitan kuitenkin. Vähän etovaa oloa mutta ei pahasti onneksi. Saa nähdä helpottaako vai onko väliaikaista!:rolleyes:
 
Taisi pahoinvointi pahentua aina vain tyyliin viikoilla 6-10, kunnes sitten alkoi jossain vaiheessa helpottaa.
 
Mullakin 8+5 mut pahoinvointi helpottui vähän jo viime viikolla ja nyt kolmas päivä kun ei juuri ollenkaan ällö olo ja itse oon lähinnä vähän huolissani onko kaikki ok kun näin aikasin helpottaa. Tai voihan se tulla vielä takaisinkin..
Millä viikolla oot nyt?
 
Mulla tuntuu, että vasta alkaa nyt 11+1 :sour: Luulin, että vältyin koko hommalta. Lähinnä refluksimaisia oireita, että joka röyhyllä tulee mahahappoja suuhun ja nieleskellä täytyy koko ajan.
 
itsellä alkoi vihdoin kunnolla helpottaa pahoinvointi muutama päivä sitten, eli siinä 11+2-3, nyt on 11+5 ja tänään ei onneksi ole vielä tullut sitä tuttua yökötystä. En oksentanut kertaakaan mutta välillä toivoi että olisin, jos se olisi edes vähän helpottanut. Tuntui lähinnä siltä että oli sellainen "kevyt" 2,5kk krapula :depressed:
tsemppiä, toivottavasti alkaa teillä muillakin helpottamaan.

nyt sitten odottelen niitä muita oireita, pari päivää ollut aika helppoa, viikonloppuna oli liikkuessa vähän kouraisuja alavatsalla, sellaisia lihaskipuja/kramppeja, mitkä helpottui kun oli paikoillaan. Luultavasti kohdun kasvukipuja jne.

Melkein toivon myös että alkaisi se "suoliston hidastuminen", kärsin itse IBS:stä eli lähes aina kun on jotain syönyt saa ravata vessassa... olisi tervetullutta vaihtelua jos vaihteeksi olisi niin että joutuisi odottamaan vessakäyntiä :grin (jos pieni huumori sallitaan tässä asiassa...)
 
Ensimmäisen kohdalla oli todella paha pahoinvointi. Tässä raskaudessa oli hiukan huono oloa ja eto kaikki kun oli kuuma. Muuten mennyt todella hyvin. Mitään väsymystä ei ole ollut. Nyt oon huomannut et haluun syödä koko ajan appelsiinia. Ekassa raskaudessa mulla oli alussa salmiakki/ lakritsi ja loppuraskaudessa lanttulaatikko ja glögi.
 
Takaisin
Top