Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mullakin on välillä alaselkä tosi kipee.

Nyt on monena päivänä ollut aamusta yöhön 24/7 jatkuvaa pahaa oloa. En ole oksentanut vaikka koittanut kyllä kun oksettaa.. koko ajan kuin olisi krapula tai merisairas. Ja väsymys on ihan hullua. Mikään ruoka ei auta oloon ja muutenkaan mikään.. Yritän tsemppaa et jaksan kotona 1,5v ja 3,5v kanssa!
 
Itse sain myös lauantaina kokea ensimmäisen oksennuksen :depressed: Sain varhaisultrassa neuvon että sängyn viereen esim. pursotettava piltti ja vetäsee sen heti kun herää ennenkuin nousee. Tällä selvisin ainakin eilisen ja näillä näkymin myös tämän aamun! Suurimmalla osalla pahoinvointi kun johtuu juuri siitä että maha on tyhjä ja yön jälkein se usein on. Yritän syödä pieniä annoksia vähän kokoajan, mikään iso ei uppoa.
 
Okei kellään kokemusta että oksentanut aivan sponttaanisti ilman varsinaista huonoa oloa? Söin äsken normaalisti lounasta, koko päivän ollut ns. normaali olo kun yhtäkkiä sekunnin varoitusajalla kaikki tuli ulos. Sen jälkeen ei myöskään huonoa oloa.

Ei siinä, onneksi olin kotona, meni päivän vaatteet samalla uusiksi :D En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa
 
Onko teistä muut koettaneet pahoinvointirannekkeita? Mä ostin ne heti alussa kun aina olen olen voinut pahoin ja oksennellut alusta asti.. Niiden avulla olo on pysynyt jotakuinkin siedettävänä ja oksennus on tullut vain kerran. Toki edelleen pelkään että tämä yltyy ja mikään ei auta mut toistaiseksi hyvin.
 
Olen kärsinyt jokaisessa raskaudessa hyperemeesistä. Sairaalassa on tultu vietettyä aikaa. Nyt sain ranteeseen pahoinvointirannekkeen, joka toimii kuin tenslaite, lähettää sähköimpulssia aivoihin. Minun pelastukseni. Alkio oli viikon/pari pienempi ja tänään onkin 9+0. Mutta enää en oksenna kuin kerran päivässä jos sitäkään ja voin syödä vaikka ruoka todella etookin. Odotan niin pääseväni pari/kolme viikkoa eteenpäin niin tämä tuska on toivottavasti ohi. Onneksi tämä tuntuu nyt siltä helpoimmalta raskaudelta olojen suhteen.
 
Onko teistä muut koettaneet pahoinvointirannekkeita? Mä ostin ne heti alussa kun aina olen olen voinut pahoin ja oksennellut alusta asti.. Niiden avulla olo on pysynyt jotakuinkin siedettävänä ja oksennus on tullut vain kerran. Toki edelleen pelkään että tämä yltyy ja mikään ei auta mut toistaiseksi hyvin.

mä ostin eilen. Mulla oli viime raskaudessa ja huomasin silloin että auttoi. Nyt tuntuu auttavan myös. Toivottavasti auttaa jatkossakin!
 
Mulla oli tänään ekaa kertaa pahoinvointia aamusta lounastaukoon asti. Ja söin kyllä aamupalan ja välipalan, mutta eivät tuntuneet helpottavan oloa. Onneksi lounastauon jälkeen pahoinvointi katosi, eikä noussut ruoat ylös.
 
Voi väsymys.. Alkaa olla töiden jälkeen tuskaista yrittää pysyä hereillä. Toivotaan että tänään sitä väsymystä riittäisi nukkumaan mennon asti
 
Jep, väsymys on kyllä uskomaton. Töistä tullessa ei kärsi kyllä sohvalle istahtaa, tai paluuta ei enää ole :hungover: mulla myös huono olo on enempi iltapainotteista, iltaisin ei tee oikein mitään mieli ja ällöttää helpommin eri ruuat.
 
Täälläkin hirveä väsymys eikä vuorotyö auta yhtään:shifty: Pahoinvointia on melkein joka toinen päivä, välillä auttaa että syö jotain suolaista mutta välillä ei voi muuta kun istua paikallaan..:depressed: viikkoja nyt 7+3..
 
Tänään on paljon parempi kuin edelliset päivät! Vähän etoo mutta ei yhtään niin paljoa ja vähän on pirteämpi olokin! Nyt pidän peukut pystyssä että sama olo jatkuisi:grin:rolleyes:! 8+ 6 tänään!
 
Äh, jotenkin sitä toivois itsellekin jotain oireita, mut ehkä parempi ilman, jos kaikki vaan on hyvin! :angelic:

Mulla ei siis mitään erikoista ja se vähän stressaa, varsinkin kun on ensimmäinen raskaus ja on kaiken nettitiedon varassa vasta. Jos en tietäis olevani raskaana, selittäisin oireet jollain muulla. Lähinnä siis rinnat on kipeät ja nännit muuttaa muotoaan, etova olo iskee jos syömisestä on liian kauan aikaa ja naama on räjähtänyt täyteen näppyjä. :facepalm:
 
Onko teistä muut koettaneet pahoinvointirannekkeita? Mä ostin ne heti alussa kun aina olen olen voinut pahoin ja oksennellut alusta asti.. Niiden avulla olo on pysynyt jotakuinkin siedettävänä ja oksennus on tullut vain kerran. Toki edelleen pelkään että tämä yltyy ja mikään ei auta mut toistaiseksi hyvin.
Mä ostin apteekista eilen ja ei auta niin yhtään, kauhea olo ja oksuja tullut jo ihan riittävästi. Viime raskaudessa oli myös paljon pahoinvointia ja mikään ei auttanut. Josko tämä taas ajan kanssa helpottaisi edes vähän :depressed:
... Ja väsyttää ... Koko ajan ...

En muista että viime raskaudessa olisi ollut, mutta nyt tuntuu vähän väliä kuin olisi menkkakipuja. Joka päivä jossain vaiheessa pidempiä jaksoja kipuilee, mutta ei pahasti. Netistä jo lueskelin, että taitaa olla ihan vaaratonta ja kuuluu asiaa. Onko muilla näitä kipuja? :wideyed:
 
Okei kellään kokemusta että oksentanut aivan sponttaanisti ilman varsinaista huonoa oloa? Söin äsken normaalisti lounasta, koko päivän ollut ns. normaali olo kun yhtäkkiä sekunnin varoitusajalla kaikki tuli ulos. Sen jälkeen ei myöskään huonoa oloa.

Ei siinä, onneksi olin kotona, meni päivän vaatteet samalla uusiksi :D En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa

Mulla on molemmat kerrat, kun oon nyt oksentanu, tullu just tuolleen täysin yllättäen. Just sen verran jäi aikaa, että ehdin juosta vessaan. :hilarious:
 
En muista että viime raskaudessa olisi ollut, mutta nyt tuntuu vähän väliä kuin olisi menkkakipuja. Joka päivä jossain vaiheessa pidempiä jaksoja kipuilee, mutta ei pahasti. Netistä jo lueskelin, että taitaa olla ihan vaaratonta ja kuuluu asiaa. Onko muilla näitä kipuja? :wideyed:

Mulla on jonkinverran ollut, ei ihan jokapäivästä mutta useampana päivänä. Oletan kans, että on ihan vaaratonta, kun ei oo vuotoja tai mitään...
 
En muista että viime raskaudessa olisi ollut, mutta nyt tuntuu vähän väliä kuin olisi menkkakipuja. Joka päivä jossain vaiheessa pidempiä jaksoja kipuilee, mutta ei pahasti. Netistä jo lueskelin, että taitaa olla ihan vaaratonta ja kuuluu asiaa. Onko muilla näitä kipuja? :wideyed:

Mulla on kanssa kipuja. Sellaisia nippaisuja ja vihlaisuja. Oletan että kaikki on hyvin, kun oireita riittää eikä ole ollut vuotoja. Ensi viikolla pääsee vihdoin ultraan.
 
Muutama päivä oli parempi olo, mutta tänään väsymys palasi :sad001 tekis mieli vaan nukkua. Lapsille piti laittaa lastenohjelmia kun meinaan nukahtaa pystyyn:arghh: tänään 9+1
 
Onko teistä muut koettaneet pahoinvointirannekkeita? Mä ostin ne heti alussa kun aina olen olen voinut pahoin ja oksennellut alusta asti.. Niiden avulla olo on pysynyt jotakuinkin siedettävänä ja oksennus on tullut vain kerran. Toki edelleen pelkään että tämä yltyy ja mikään ei auta mut toistaiseksi hyvin.

Mä ostin tällä viikolla, kun pahoinvointia aamusta iltaan ja välillä tullut oksennuskin. Ja kyllä on suuri vaikutus pahoinvointirannekkeella. Ei edes tunnu huonoa oloa mutta armoton nälkä tuntuu kyllä parin tunnin välein.
 
Takaisin
Top