Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mullakin tänään ollut kummallisen oireeton päivä. Heti sitä miettii, että onkohan kaikki hyvin :nailbiting:.. Lohduttavaa, että muillakin olotilat vaihtelee.

Sama täällä, eilen ei ollut väsymystä lukuunottamatta muita oireita. Vatsan turvotuskin laski tosi paljon ja nyt aamullakin on ollut aiempaan nähden tosi hyvä ja normaali olo. Heti hiipii mieleen ajatus, että papu ei ole enää "mukana", kun oireet vähenivät niin dramaattisesti. Varsinkin kun on googlaillut, että monella oireiden loppuminen on tarkoittanut juuri km:a. Pelottaa ja harmittaa. :sad001

Tsemppiä sinnekin epätietoisuuden keskelle! :love7

Kiitos ja tsemppiä kaikille meille oireiden kanssa tai ilman! :Heartred

Mä luulen että tässä on jo adaptoitunut joihinkin olotiloihin, kuten väsymys. Jos nyt eläisi välissä oikeasti normi päivän ilman oireita, niin eron taas huomaisi.

Tänään mulla on ollut kummallisista vasemman kyljen/ lantion kipua. Hankaloitti nukkumista.

Nyt on sellanen olo, et ne jotka väittää raskauden olevan ihanaa aikaa, valehtelee.

Itellä joka päivä etova olo ja aamusin usein oksennan, rinnat pirun kipeet ja kauhee nälkä, mutta ei pysty paljoa syömään, niin pitää syödä pieniä määriä usein.

Toivottavasti helpottaa jossain vaiheessa
Tänään tuli täyteen 8+0, huomenna ois eka neuvola ja perjantaina varhaisultra

Pari päivää tässä oli jotenkin kumman oireetonta. Pelkäsi jo keskenmenoa. Tänään on taas oksettanut ihan kunnolla koko päivän. Kiva olla töissä ja esittää, että ei tässä mitään. Musiikkia ei voi kuunnella ilman, että alkaa itkettää.

Mulla on ollut varsinkin tänään ihan jäätävää väsymystä, en muista tällaista edellisistä raskauksista :dead: Oon maannut melkein koko päivän sohvalla ja nukuin päikkäritkin. Mitään ei jaksais tehdä. Huomenna ois paluu kesälomalta töihin kevyellä yli 10h iltavuorolla...en tajua miten jaksan :bag:

Tissit on kans edelleen niin kipeät, että melkein itkettää välillä :arghh: Mitkään liivit ei oo hyvät, ainakaan sellaiset millä kehtais liikkua ihmisten ilmoilla. Ainoat mukavat on yhdet ohuet venyvät toppimalliset urheiluliivit, ja niitä voi pitää lähinnä kotona tai jos on tarpeeksi väljä yläosa.

Joo ei oikein mitään täälläkään, sama kuin edellisessä raskaudessa. Sinänsä toki hyvä, mutta välillä sitä ajattelee, että jotain pientä edes voisi olla, ettei olisi niin epäuskoinen olo asiasta.

Minäkin edelleen "ei juuri mitään" - kerhossa. Alavatsanippailuja ja välillä huimaa etenkin kun nousee ylös ja hengästyy helposti mut siinäpä se. Viime vkl loppuna oli tosiaan huimausta pari pv ja yhden illan huono olo. Kävin hcg-mittauksessa perjantaina kun huolestutti kun ei viiteen päivään mitään mut arvo oli onneks noussu hienosti viikontakaiseen niin nyt oon yrittäny nauttia tästä ja toki ei voi tietää jos meillä suht oireettomillakin vielä alkaa jossain vaiheessa. Tsemppiä kaikille silti tasapuolisesti!

Musiikkia ei voi kuunnella ilman, että alkaa itkettää.

Mä oon muuten kans ollu tosi tunteellinen tässä raskaudessa. Mua alkoi jossain vaiheessa ihan hulluna itkettää se muumien loppu musiikki, kertokoon se kaiken oleellisen. :grin

Siis ihan jäätävä oireiden huipentuma tänään. Esikoisella poistettiin hammas ja reipas 12v makoili hammaslääkärin penkissä jo klo 9 aamulla.. istuskelin siinä vieressä ja mietin että onpas huono olo.. no sitten pimeni. Poika reippaana puuduttamana rautahammasta irrotettavana ja äiti tajuttomana tukihenkilönä kyllä nolottaa

Mulla on iltaisin vaikeuksia nukahtaa, ärsyttää kun ei voi melatoniinia käyttää, usein otan sellaisen turvaamaan unensaannin illalla. Se myös helpottaa omaa stressiä eli selvä psykologinenkin vaikutus, kun tietää että uni tulee kyllä jossain vaiheessa. Nyt ei yhtään ole luottoa siihen :mad: väsyttää kyllä, varsinkin alkuillasta, mutta sitten kun pääsee sänkyyn niin tuntuu että uni karkaa. Muutoin edelleen suht oireetonta, iltaisin vähän pahaa oloa mutta ei vielä mitään merkittävää.. pitää vaan yrittää nauttia oireettomuudesta vielä kun voi :grin

Täällä edelleen oireetonta 5+4... Oireettomuus yhdistettynä pieniin vuotoihin ei kyllä pidä fiilistä kovin ylhäällä. :smiley-angelic001

Mulla on iltaisin vaikeuksia nukahtaa, ärsyttää kun ei voi melatoniinia käyttää, usein otan sellaisen turvaamaan unensaannin illalla. Se myös helpottaa omaa stressiä eli selvä psykologinenkin vaikutus, kun tietää että uni tulee kyllä jossain vaiheessa. Nyt ei yhtään ole luottoa siihen :mad: väsyttää kyllä, varsinkin alkuillasta, mutta sitten kun pääsee sänkyyn niin tuntuu että uni karkaa. Muutoin edelleen suht oireetonta, iltaisin vähän pahaa oloa mutta ei vielä mitään merkittävää.. pitää vaan yrittää nauttia oireettomuudesta vielä kun voi :grin

sama, oon syönyt erilaisia nukahtamislääkkeitä ja viimeisen n. puol vuotta ennen plussaa melatoniinia. Ei niinkään se itse aine auta, vaan se placebo, että otat jotain. Nyt kun ei ole mitään niin... ei sitten nukuta.
Ja joku vitamiinitabu ei kuitenkaan aja samaa asiaa, tarvitsee olla edes mahdollisuus että se otettu pilleri auttaisi nukkumiseen.

sama, oon syönyt erilaisia nukahtamislääkkeitä ja viimeisen n. puol vuotta ennen plussaa melatoniinia. Ei niinkään se itse aine auta, vaan se placebo, että otat jotain. Nyt kun ei ole mitään niin... ei sitten nukuta.
Ja joku vitamiinitabu ei kuitenkaan aja samaa asiaa, tarvitsee olla edes mahdollisuus että se otettu pilleri auttaisi nukkumiseen.

Jep... Ajattelin kysyä neuvolasta tai viimeistään ensi kuun lopulla lääkäriltä että onko jotain nukahtamista auttavaa mitä voisivat määrätä varalta. En kyllä niin välitä niistä varsinaisista nukahtamislääkkeistä, oon joskus saanut niistä vaan hirveitä painajaisia :wtf: mutta jos tilanne pitkittyy niin pitänee kokeilla jotain kuitenkin, ettei ihan mene pyörimiseksi illat.

Hyvin oireetonta täälläkin edelleen. Tosin juuri nyt väsyttää ihan armottomasti ja huomaan kyllä olevani aika herkillä tunteiden suhteen.

Tää väsymys on kyllä niin lamaannuttavaa. Eikä siihen auta edes nukkuminen. Nukkuu minkä verran vaan, niin aina väsyttää samalla tavalla. :hungover:

Mä olin eilen niin poikki, että menin nukkumaan puoli kahdeksalta. Haukottelin vaan, enkä pystynyt keskittymään mihinkään. Nukahdinkin heti ja heräsin kuudelta aamulla. Koko yön rinnat kipuili hassusti.

Takaisin