Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tänään kun ajoin töihin alkoi viime raskaudesta tuttu matkapahoinvointi. Onneks vielä aika lievää kuitenkin. Viimeks pahimman yökötyksen aiheutti lasinpesunesteen haju, siinä oli kiva ajella kurakelissä pääkaupunkiseudulta Rukalle kun joka kerta oli lentää laatta kun tuulilasia piti pestä :wtf:
 
Miun oireet on hävinny :eek: Ahistaa.
Ainoastaa vihloo alamahaa ja tuntuu ku puukkoa kääntäis oikeessa nivusessa, josta kipu säteilee reiteen ja kylkee.
 
Mä olin aamulla työterveydessä ja sain perjantaihin asti sairauslomaa. Nyt sit menee kotona makoillessa ja yrjötessä aika.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kesto krapula päällä, ihan jäätävä olo. Kokoajan pitäisi olla syömässä jotain että ei ois paha olo 24/7. Oksennusta ei sentään oo vielä tullut. Väsyttää, turvottaa ja on kylmä :dead:
 
Tänään kun ajoin töihin alkoi viime raskaudesta tuttu matkapahoinvointi. Onneks vielä aika lievää kuitenkin. Viimeks pahimman yökötyksen aiheutti lasinpesunesteen haju, siinä oli kiva ajella kurakelissä pääkaupunkiseudulta Rukalle kun joka kerta oli lentää laatta kun tuulilasia piti pestä :wtf:

Lasinpesunesteen haju on tosiaan ihan tuskaa! Pakko tunkea kaulahuivi suun ja nenän eteen ja yrittää olla hengittämättä jos sitä on pakko käyttää.

Pahoinvointia on viime viikosta (5+5) lähtien ollut muutamana aamupäivänä mutta vielä en oo saanut oksennetuksi. Syöminen on auttanut.

Ja nälkä on kyllä koko ajan, perusruoka maistuu ihanalta. Vaikka olisi just syönyt niin silti vaan tekee mieli ruokaa. :arghh: Makeaa ei tee mieli yhtään (edit: paitsi raikkaita mehuja), pelkkää suolaista.

Kohtalotovereita joilla valtava ruokahalu? Joku ratkaisu tähän on keksittävä ettei painoa tuu ihan hirveästi ylimääräistä. :bag:
 
Muokattu viimeksi:
Aivan kauhea pahoinvointi ympäri vuorokauden, oksennusta ei tähän mennessä ole tullut, mutta välillä pistää kakomaan. Väsymys on ylitsepääsemätön, puhumattakaan turvotuksesta.
 
Tänään tuntunu alavatsalla, enempi vasemmalla puolella venymis/repeämiskipua jopa paikallaan ollessa :sad001 mietityttää tämmönen toispuoleinen kipu...
 
Monet mainitsee täällä turvotuksen mutta entäs ilmavaivat :yuck: mulla mahan repäisykivut vähentyneet. Silloin kun tulee nälkä, on ihan JÄÄTÄVÄ nälkä tai muuten tulee hutera olo jos ei heti saa ruokaa. Muuten olen voinut hyvin, väsähtelen tosin välillä mutta olen yrittänyt säätää unirytmiä.
5+2
 
Muokattu viimeksi:
Joo turvotus! Ja eka on kamala nälkä, sit syöt leivän ja on kamala ähky. Tää jatkuva "täysolo" on ärsyttävää. Ja naama kukkii! Siis poskiin tullu kipeitä finnejä! :eek: mutta en vaihtas hetkeäkään!:Heartred
 
Menkkajomotukset ja nippailut alavatsalla. Jäädyn pystyyn, niinku ois sisällä pakkasessa, tärisen ihan horkassa. Muistan et esikoisesta oli ihan sama juttu, oli sauna ahkerassa käytössä. 4+4?
 
Tänään huomasin myös hiusten rasvoittuvan tavallista nopeammin. Argh
 
Itsellä on alkanut hirvittävä väsymys. Voisin vain nukkua kokoajan ja olo on aivan vetämätön. On ollut pakko lykätä jo pari viikonloppua anoppilassa käyntiä, kun ei vain jaksa lähteä sinne asti ja olla siellä sosiaalinen. Iltapäivisin on vatsa yleensä aika kipeä ja turvotusta tuntuu olevan ympäri vuorokauden, mutta se silti pahenee aina iltaa kohti. Tänään 7+5
 
Oireina ollut väsymys, turvotus, hajuherkkyys ja koko ajan nälkä. :grin Huonoa oloa ei pahemmin oo (vielä) ollut, mutta viikkojakin vasta tosi vähän 5+2. Aiemmissa raskauksissa muistaakseni pahoinvointi alkanut joskus rv 6-8.
 
Tää palelu on iha järkkyä! Olin iha varma et kuume nousee. Mittari näytti 35.0 o_O Miul on muuteki alhane ruumiinlämpö mut tää on jo uutta.
 
Kuumottaako muilla mahaa? Ihan todella lämmin koko maha. Kai se on loogistakin mut jännä kun oikeen hohkaa.

Muuten on kyllä kylmä melkeen kokoajan
 
Tää palelu on iha järkkyä! Olin iha varma et kuume nousee. Mittari näytti 35.0 o_O Miul on muuteki alhane ruumiinlämpö mut tää on jo uutta.
Tää on niin jännää miten erilaisia ollaan Mulla normaalilämpö ollut 35.3-35.6 ja nyt lämmöt nousseet 36.1-36.8. Ei ole paleltanut vaan ennemminkin kuuma. Herään yölläkin puistelemaan peittoa pois kun olen pakahtua.
 
Tää on niin jännää miten erilaisia ollaan Mulla normaalilämpö ollut 35.3-35.6 ja nyt lämmöt nousseet 36.1-36.8. Ei ole paleltanut vaan ennemminkin kuuma. Herään yölläkin puistelemaan peittoa pois kun olen pakahtua.

Sama juttu, öisin on usein läkähdyttävän kuuma! On joutunut työntämään lähelle yrittävää miestä monesti kauemmas kun lisälämpö ahdistaa. :sorry:

Palelua oli joitain viikkoja sitten enemmän, nyt harvoin.
 
Samoilla oireilla nähtävästi mennään ku muillakin. Etoo kokoajan, palelu, väsymys, hiukset rasvottuu jne.. Onkohan tätä ny sit seuraavat 7 kk :shifty: yhtään missään ei näy mitään raskaushehkua. :dead: tuntuu ettei olis ollenkaan omassa kropassa.
 
Takaisin
Top